25 Kasım 2014 Salı
02:19
BIST 10083.251DJI17.817EUR2,7720
BIST 30102.717DAX9.811USD2,2302

İşte Bilal Erdoğan'ın yeni gemisi

İşte Bilal Erdoğan'ın yeni gemisi
www.borsagundem.com

Başbakan Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, bir 'gemicik' daha satın aldı

Başbakan Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan’ın, ortağı Mecit Mert Çetinkaya ile kurduğu MB Denizcilik şirketi bir gemi daha satın aldı. Gazeteport'un haberine göre, Eternal Confidence (Sonsuz Guven) adlı gemi, “Misuga Kaiun” adındaki bir Japon’dan alındı. 170 metre uzunluğunda, 23 metre genişliğindeki kuru yuk gemisi Eternal Confidence, 17953 Gros Ton ağırlığa sahip.
Denizhaber.com sitesinin, 2 Kasım tarihli haberinde, “Eternal Confidence, Türk armatöre satıldı” denilmiş ancak satın alan şirketin adı belirtilmemişti. Gemiyi satın alan şirketin Bilal Erdoğan’a ait olduğunu ortaya çıktı.
TÜRK BANDRASINA BUGÜN GEÇİYOR
MB Denizciliğin 10,5 Milyon Amerikan Doları’na, Japonya’da satın aldığı Eternal Confidence, İstanbul Liman Başkanlığı tarafından “SAKARYA” adıyla tescillendi. Aydınlık gazetesinin haberine göre gemi, Deniz Ticaret Odası’nda bugün, Türk bandrasına geçecek. Gemiye, Çin Denizi’nde Türk bayrağı çekilecek. Eternal Confidence, eski sahibi tarafından Panama bandıralı olarak işletiliyordu.
ÇİN DENİZİ’NDE
2002 yılında Japonya’nın Shkoku Tersanesinde inşa edilmiş olan handysize dökme yük gemisi Eternal Confidence’nin, 5 ambarı bulunuyor. 4x30 ton kreyni bulunan gemi 29.905 DWT’luk., Bilal Erdoğan’ın ortağı olduğu MB Denizcilik şirketinin personeli tarafından bir Çin limanında teslim alındı. Ealift Maritime SA adlı Japon şirketinden alınan gemi, şu anda Çin Denizi bölgesinde bulunuyor.
ŞİRKETİN TAMAMI BİLAL ERDOĞAN’A GEÇTİ
Bilal Erdoğan, 12 Mart 2012 tarihinde sermaye artışına giderek ortağı Mert Mecit Çetinkaya’nın elindeki hisseleri aldı. Bilal Erdoğan, şirketin yüzde 99 hissesine sahip oldu. Ancak geminin işletmeciliğini eski ortağı yapmaya devam ediyor. “Üsküdar Salacak Mahallesi İskele Caddesi No:14 adresinde bulunan MB Denizcilik’in bünyesinde bulunan SAFRAN-1 gemisi aynı adreste bulunan Üsküdar Belediyesi Spor Kulübü Başkanı Mecit Çetinkaya ve oğlu Mert Mecit Çetinkaya’ya ait Manta Denizcilik Şirketi tarafından işletiliyor.
YENİ GEMİNİN ÖZELLİKLERİ
*IMO numarası, 9257199
*Geminin çağrı işareti HOJT. Çağrı işareti, gemicilikte iletişimde ve yazışmalarda kullanılan kodu olarak açıklanabilir.
*MMSI numarası: 354686000 (MMSI, Maritime Mobile Service Identity, gemilerin dijital iletişimlerinde kullanılan 9 rakamlı tanımlayıcı kimlik numarası).

İşte Bilal Erdoğan'ın yeni gemisi haberini paylaşın
Yorumlar
  ( Toplam Yorum: 21 )


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Adınız :

Yorumunuz :

18 Şubat 2013 Pazartesi 02:37

SİGARAYA ZAM GELİR İÇME.BENZİNE ZAM GELİR BİNME.YAKINDA EKMEĞE ZAM GELİR ONUDA YEME DER BUNLAR.BUNLARA GÖRE İNSANLAR KÖLE......

74%
26%
Katılmıyorum
Katılıyorum

18 Şubat 2013 Pazartesi 02:34

YE KÜRKÜM YE HU ALLAH HU ALLAH...İNSANLARI KÖLELEŞTİRİP KENDİLERİ SEFA SÜRÜYOR YAZIK...H.A.R.A.M OLSUN.........

78%
22%
Katılmıyorum
Katılıyorum

latif latif

25 Aralık 2012 Salı 00:07

karamanın koyunu iktidardan düşünce çıkacak pis kokuların oyunu... (mevki ve makam sahibi olmuş siyasetçilerin birinci dereceden yakınları asla ticaret yapmamalı... mutlaka haram karışır)

64%
36%
Katılmıyorum
Katılıyorum

maraz

24 Aralık 2012 Pazartesi 11:55

YA ALLAHH BİSMİLLAH.

83%
17%
Katılmıyorum
Katılıyorum

cüneyt annan

22 Aralık 2012 Cumartesi 18:14

bizim bilal daha çok gemicik alır

78%
22%
Katılmıyorum
Katılıyorum

cüneyt annan

22 Aralık 2012 Cumartesi 18:13

bal tutan parmağını fazlasa yalar her devirde varmış

77%
23%
Katılmıyorum
Katılıyorum

baban sağolsun

22 Aralık 2012 Cumartesi 17:02

allah verdikçe veriyor elhamdülillah

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Eryasan

22 Aralık 2012 Cumartesi 16:04

Tarafli ve karıştırdığı manşetlerinden birini tekrar armişsiniz. Biz bu ülkede nebasbakanlar, necumhurbaskanlari gördük. Halkbankasinin, ziraat bankasının nasıl peskescektigini biliyoruz. Borsagundemin manşetinde buram buram tahrik kokuyor. Darbelere paşaların nasıl milyarder olduğunu ne çabuk unuttunuz. başbakanın cocuğu is adamı olamaz mı. burası Hindistan değil kas sistem ile yasamıyoruz. Hakında birdav,zimmetinebirparagecirme davası var mı. Meydanı boş bulan atıyor. Kim Bilal Erdoğan'ı,gar da gazinoda gormuş. ZAVALLI yorumcular. yorum yazarken biraz aklınızı ve vicdanınızı kullanın. Yorumlarımızdan tek anladığım sürü psikolojisini net goruyorum

34%
66%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Eryasan

22 Aralık 2012 Cumartesi 11:20

Tarafli ve karıştırdığı manşetlerinden birini tekrar armişsiniz. Biz bu ülkede nebasbakanlar, necumhurbaskanlari gördük. Halkbankasinin, ziraat bankasının nasıl peskescektigini biliyoruz. Borsagundemin manşetinde buram buram tahrik kokuyor. Darbelere paşaların nasıl milyarder olduğunu ne çabuk unuttunuz. başbakanın cocuğu is adamı olamaz mı. burası Hindistan değil kas sistem ile yasamıyoruz. Hakında birdav,zimmetinebirparagecirme davası var mı. Meydanı boş bulan atıyor. Kim Bilal Erdoğan'ı,gar da gazinoda gormuş. ZAVALLI yorumcular. yorum yazarken biraz aklınızı ve vicdanınızı kullanın. Yorumlarımızdan tek anladığım sürü psikolojisini net goruyorum

32%
68%
Katılmıyorum
Katılıyorum

SELAN OLSUN milletimize.

22 Aralık 2012 Cumartesi 00:56

Eğer haramparaylan bu işler çevrilmişse ALLAHTAN dilerim o aldığı gemi yüküylen beraber BATSIN.ağer helal paraylan yapıyorsa allah daha çok versin derim .ama bana sorarsanız bu rakkamlar öyle küçük rakkamlar değil ben bu güzelülkemizin başına gelipte milletine söz veren sözünü tumayıpta bu lkenin çalışan evlatlarının paralarını çalıpta gayri meşru nekadar zengin varsa kıyamet günübu millet mutlaka hesap soracaktır ve haklarınıda HARAM edecektir.bizler bu dünyada yaşıyorsak sadece yaradam için kıyamet gününde MAHŞERDE ızdırap çekmemekiçin yaşıyoruz ama hırsızlığın sonu çok kötüolacak yaradan yüce ALLAH ccne diyor bana neylen gelirseniz gelin affederim AMA sakın KUL hakkıylan gelmeyin diyor.şimdi ise KUL HAKKINI yiyen düşünsün.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mide fesadı olacak nerdeyse

21 Aralık 2012 Cuma 18:57

ferit de ha bire lahmacuncu,kebabçı,simitçi ne bulduysa alıyor nerden buldun diye sorsanıza be kardeşler.

84%
16%
Katılmıyorum
Katılıyorum

bakkal hüseyin de aldı

21 Aralık 2012 Cuma 15:08

bizim bakkal hüseyin'de yeni doblo aldı...kazıkçı mıdır nedir? kimse yazmıyor,borsacı olsa ne yazardınız aslında :)

86%
14%
Katılmıyorum
Katılıyorum

fikri

21 Aralık 2012 Cuma 09:38

nazar etme ne olur çalış seninde olur.... ne yani iş yapmıyacak mı adam..başbakanın oğlu diye nedir kardeşim bu.. ayıp ayıpppp

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

eczacı bülent

21 Aralık 2012 Cuma 09:35

kıskanmayııın çalışın sizin de olur.

53%
47%
Katılmıyorum
Katılıyorum

fuat GÜNDÜZ

21 Aralık 2012 Cuma 09:22

Bu gemileri birleri alıp Ticarette mutlaka kullanacaktırlar. yATLAR ALIP ZEVKÜ SAFAMI YAPIYORLAR YOKSA TİCARETMİ YAPIYORLAR BNELKİ BU YAZIYI YAZANLARIN PATRONLARININ NELERİ VAR NELERİ ONLARI YAZIN. vAZ GEÇİN ÜLKEYE HİZMET EDENLERİ ELEŞTİRMEYİ. bİR DEFASINDA YAZMIŞTINIZ YA vay TAYİP VAL VİLLARA BAK DİYE Bırakın şu servet düşmanlığı Maxsit kafaları ülkeye bir hişzmet çivisi çakmaya çalışın yeter

41%
59%
Katılmıyorum
Katılıyorum

zeki osmanoğlu

21 Aralık 2012 Cuma 09:20

boş işlerleuğraşmayın bize nasıl kazandıracaksınız ona bakın sizin işiniz dedi kodu olmamalı bu yorumu yayınlamayacağınızı biliyorum.

34%
66%
Katılmıyorum
Katılıyorum

konu dışı ,olması gerek budur aslında.

21 Aralık 2012 Cuma 09:58

bakın çocuklar size hiç nişan,düğün,veya önemli kişilerden şahsi hediyeler gelmedi mi.gelenler ise bozdurulup ülkeye faydalı işler yapılıyorsa size ne.takılar,boşa kolda,kasadaki ziynetler,altın paralar,kuyumlar nakde çevriliyor ve ekonomiye katılıyorsa neden eleştiriliyor ki.her ailede bu tür hediyeler nakde çevrilmeli ve ekonomiye katılmalı ki işsizlik önlensin.

52%
48%
Katılmıyorum
Katılıyorum

borsacı

21 Aralık 2012 Cuma 03:08

sn. başbakan br tv kanalında "herkezin böyle gemisi olabilir" demişti!! Kimsenin gözü kalmasın, sizde alın!!

54%
46%
Katılmıyorum
Katılıyorum

waybe

20 Aralık 2012 Perşembe 23:24

waybe...siyeset bittimi gemicikde gider. hep öyle oldu... Amin. bismillah.

75%
25%
Katılmıyorum
Katılıyorum

yahu

20 Aralık 2012 Perşembe 23:02

sende calis sendede olsun gözü olanin gözü delinsin.

37%
63%
Katılmıyorum
Katılıyorum

20 Aralık 2012 Perşembe 21:28

grosston hacim birimidir ağırlık değil

82%
18%