Ana SayfaNeden YükseldiTeknosa hissesi neden yükseliyor----

Teknosa hissesi neden yükseliyor

Teknosa hissesi neden yükseliyor
19 Nisan 2017 - 11:34 www.borsagundem.com

Finansal açıdan büyük sıkıntı içerisinde olan Teknosa hissesi hiçbir özel durum olmamasına rağmen yükselişte

Teknosa hissesi yükselişte. Geçtiğimiz günlerde şirketin ortaklarından olan Sabancı Ailesi ellerinde bulunan Teknosa hisselerini satmaya başlamıştı. Finansal açıdan büyük darboğazda olan şirketin sermayesi 110 milyon lira. Ancak şirketin özsermayesi eksiye geçmiş ve 61.9 milyon lira olarak karşımıza çıkıyor.

Tüm bunların yanısıra şirketin toplam yükümlülükleri 830 milyon lirayı buluyor. Ayrıca şirket 2016 yılını 160.6 milyon lira zararla kapadı.

Herhangi bir özel durum açıklaması yapılmaması ve şirketle ilgili olumsuz verilerin varolmasına rağmen hisse yükselişe geçti. Spekülatif olarak hisse yüzde 9'a yakın yükselişle 4.23 TL seviyesinde işlem görüyor.
Teknosa hissesi 7.38 lira seviyesinden 17/05/2012 tarihinde halka açılmıştı. Şirket en yüksek değerini ise 23/05/2013 tarihinde 13.15 TL ile görmüştü.

Son Değer: 4,28
En Yüksek: 4,34
En Düşük: 4,17
Değişim 3,38 %
FK: -2,93
PD / DD: -7,60
İşlem Hacmi 37.088.023
Toplam Adet: 8.719.379
Ağırlıklı Ort.: 4,25
ETİKETLER :
YORUMLAR (14)
  • kenan22 Nisan 2017 12:24

    ortak satışları geleceği zaman, ortaklar speklerle anlaşıp hisseyi yukarı çekiyorlar ordan ,kol gibi dayıyorlar. dikkat edin tüm sabancı hisselerinde anlamsız yükselişler var

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • Aristokrat21 Nisan 2017 20:14

    Ortak satışını yunsada yaptılar bir ay olmadı hisse 2,45 den 3,40 seviyesine geldi aynı numara bunda da var... satış haberi mi gelebilir

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Otomoto21 Nisan 2017 19:45

    Yahu şirket gerçekten zorda olsa Sabancı şirkette bedelli yapamayacak kadar acizmi değil denemeli şirket artık düze cukacak

    Katılmıyorum%100,00Katılıyorum%0,00
  • Neco21 Nisan 2017 16:57

    Ticaretten kazanamıyorsa küçük yatırımcıdan kazanmak için yükseltiyodur.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • zalım20 Nisan 2017 12:22

    bakın o yükselişte sabancı satmış.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • ahmet akbulut20 Nisan 2017 10:05

    teknoloji hisseleri batıyor.elbette satış yapacaklardı.

    Katılmıyorum%14,29Katılıyorum%85,71
  • cingöz20 Nisan 2017 07:30

    teknosanın istanbul mağazalarında gizli müşterilik yaptım. adamlar resmen sinek avlıyor. tüm satışlar internete kaymış, mağazalar zarar ediyor. bimeks de öyle

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Bika19 Nisan 2017 22:45

    Teknosa hissesi yatırım yapılacak hisse değil, kurucular bile hisselerden kurtulmaya çalışıyor.

    Katılmıyorum%22,22Katılıyorum%77,78
  • sulhi19 Nisan 2017 22:13

    Yeni satışlar için yükseltiliyordur....spk özsermayesi eksi düşmüş bu şirkette ortak satışına izin vermemelidir!!Alan da kendine şunu sormalı:Ben suzan sabancıdan daha mı akıllıyım?onun hisse sattığı ortamda ben niye alıyorum.

    Katılmıyorum%16,67Katılıyorum%83,33
  • Haci sabanci19 Nisan 2017 21:20

    Delta menkulu insidardan tutuklaman lazim reyyyy spkk uyannn!!

    Katılmıyorum%10,00Katılıyorum%90,00
  • KIRIMLI19 Nisan 2017 18:36

    Sn Suzan Sabancı halka arz fiyatı 7 lira olan şirketin hisseleri 13 lere kadar tırmanmasına rağmen o sıralarda hisse satmayıp,uzun süren düşüşün ardından 3,90 fiyattan hisse satmıştır.Paraya ihtiyacı olabilecek en son patron olduğuna göre bilin bakalım neden satmıştır ?Yazıyı okuyan Sayın ky,koskoca Sabancı böyle işlere tenezzül edermi cümlesini aklından sil nasıl bir borsa da işlem yaptığını iyice fark et..Oyuna herkes dahil unutma.

    Katılmıyorum%21,43Katılıyorum%78,57
  • baturayersin19 Nisan 2017 16:41

    kredi kartına taksit azalınca satışlar durdu bimeks tekosa küçülmeye gitiler işleri zor

    Katılmıyorum%11,11Katılıyorum%88,89
  • 2016 son çeyrek bilanço önemli19 Nisan 2017 14:15

    Arkadaşlar, TKNSA 2016 nın son üç ayını kar ile kapattı. Tabi siz 2016/12 bilanço baktığınızda bunu göremiyorsunuz. Ayrıca Kasım Aralık ayında şube sayını azaltarak personel çıkardı. Ki bunu gören yatırımcı daha önceden alış yapmasına rağmen Sabancı ailesinden gelen satışlarla karşılaştığından hissenin fiyatı geri geldi. Son zamanda yaşanan yukarı hareket 2017/1 deki rakamlar içindir. Sabancı gibi bir grubun kendini rezil etmemesi için şirketine de destek olması gerekiyor.

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • zalım19 Nisan 2017 12:44

    batık şirket olduğundan yatırımcı çekmeye çalışıyo sabancı