E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaPiyasaDöviz fiyatlarıyla ilgili kritik analiz---

Döviz fiyatlarıyla ilgili kritik analiz

Döviz fiyatlarıyla ilgili kritik analiz
31 Temmuz 2020 - 18:27 www.borsagundem.com

WSJ'ye konuşan Oxford Economics'ten kıdemli ekonomist Maya Senussi, "Merkez Bankası artık bu politikanın işlemediğinin farkında. Bugüne kadar müdahale ettikleri gibi müdahale etmek yeterli ateş gücü yok" dedi.


HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (16)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Alp Gürkan 02 Ağustos 2020 06:37

    Eylül ağustostan iyi olacak temmuz hazirandan zaten iyiydi...ekim s (ubat)den çok daha iyiydi zaten dolsa ne olur dolmasa ne olur yaaa dolar deyince lobici jöleli vardı :=) dolar =15tl yıl sonu.... Tl degeri yok herkese eyyyyy eyyyyy dersen dostun kalmaz..... Hiç bir ülke g20 dahil kredi vermiyor... Adalet yok sürekli gunu birlik ekonomik kararlar... Kayyum atar durursan kimse gelmez.... Woswagen ne oldu arkasına bakmadan kaçtı... Gitti.. Polonyaya.... Eyyyyy diyemedik.... Global dunyada sermaye yani sıcak para... Sürekli eyyyyy diyen bir yönetime gelmez..... Gelmiyorda saten.....

  • Alp Gürkan 02 Ağustos 2020 06:31

    Seçim iyidir seçim sandıkta %3.5 verilen zamları hesabını bir görelim. Dimi... Enflasyon %30 hisse tilen... Dolar 10 tl olur yıl sonu .. Alis harikalar diyarı.... Ey ey sonuç... Eyyyyy... Avrupada askeri ücret 1850 euro hiç ey ey dış güç diyen yok . Neden acep!!!! Demokrasi iyidir iyi.... Woswagen niye kaçtı ülkeden... Manisaya fabrika kuruyordu!!!! Arkalarına bakmadan kaçtılar....

  • reis01 Ağustos 2020 18:33

    tl nini düşük olması değil mesele yönetemiyorlar..

  • BORSACI01 Ağustos 2020 11:44

    TL Yİ İTİBARSIZLAŞTIRAN EKENOMİYİ YÖNETENLER, SÜRELİ DEGER KAYBINI ÖNLEYECEK ADIM ATILMAZSA PARA DEGER KAYBETTİRMEYECEK YÖNLERE KAYAR SÜREKLİ PARA AKTARAN VEDE ALACAKLARIDA ERTELYEN BİR YÖNETİN VAR HALK İSE EKENOMİDEKİ DUYARSIZ YÖNETİME KARŞI PARASINI KORUMAK İÇİN DÖVİZ ALYIOR.PARAMIZIN DEGER KAYBINI SEN ÖNLEMEZSEN HALK ÇAREYİ DÖVİZ ALMAKTA ARAR.

  • AkTorol Ahmet Ötzbir01 Ağustos 2020 10:46

    Beni döviz etkilemiyor. Ben usd ve euro hiç kullanmıyorum. Her şeyim TL o bakımdan döviz beni etkilemiyor. Her vatandaşımızda TL kullansın. Sizde etkilenmezsiniz. Cebinizde TL taşıyın. Haftada 1 kere ayasofyaya gidin cuma namazına eşlik edin. Şükür edin halinize, Afrikalılar gibi aç değilsiniz. 

  • Tanju Budak01 Ağustos 2020 18:11

    Kardeşim bu okadar basit degilki bütün yurd dışı alımlar dolar üzerinde dolara gelen artış her bir ürüne yansıyor paran cebinde dururken eriyor et süt peynir ekmek benzin ana ihtiyaçlar bunlar mecburen aliyoruz

  • Vıdı Vıdı01 Ağustos 2020 03:04

    ABD'nin Döviz Rezervinin Türkiye'ye göre yüksek olması ABD'nin altyapı sorunlarını çözdüğünü ve ekonomik zenginliğe ulaştığını göstermediği gibi Türkiye'ninde fakirleştiğini göstermez. Örneğin döviz rezervi yüksek ABD'de Türkiye'nin toplam nüfusu kadar sayıda Amerikan Vatandaşı açlık sınırının altında yaşamaktadır. Amerika'da yoksulluk sınırının altında yaşayan vatandaş sayısı ise Türkiye'nin toplam nüfusunun neredeyse dört katına yaklaşmıştır. Donald Trump We will make Great America Again durup dururken söyledi zaten değil mi ya?  

  • Berber Bekri31 Temmuz 2020 20:57

    Eylül ağustostan iyi olacak temmuz hazirandan zaten iyiydi...ekim s (ubat)den çok daha iyiydi zaten dolsa ne olur dolmasa ne olur yaaa dolar deyince lobici jöleli vardı dış güçler dolar lobisi masalı okuyan çalışma üretme ithalat patlasın bırak arabayı satılan bisikletlerin %70 ı yabancı marka vitesi %90 şimano sonra dış güçler Heee dış güçler sat sat yee yola köprüye harca dış güçler

  • Festival31 Temmuz 2020 19:57

    Milette de döviz alacak para kalmadı. Herkes konut, araba, altın ve borsaya yatırdı parayı. Merkez yerleşiklerin döviz miktarının azalış göstereceği rakamı test ediyor olabilir.

  • hikaye31 Temmuz 2020 19:53

    adamlar tr yi sıkıştırmak için her yolu deniyor. Türkiyenin kasasında 3-4 yıllık döviz borcuna yetecek döviz var. 210 milyar usd dövizi ne yapacağız. turşusunu kurup jonilere ülkeye operasyon mu çektireceğiz. yakında akdenizde petrol de buluruz. ihracat artışı ile kasada para da birikir. onlar da avcunu yalar. bitti artık kriz çıakrtıp türkiyeyi soyma senaryoları

  • Türkoğlutürk 01 Ağustos 2020 07:04

    Mal onun içinmi swap peşinde koşuyorsun.

  • Festival31 Temmuz 2020 21:16

    O iş malesef öyle olmuyor. Olacak olsa hükümet ne yapar eder o petrolü bulurdu. Venezuela da var ama alıcısı yok öyle düşün. Kendim kullanırım dersen, Ruslar turisti keser, Almanlar yatırımlarını geri çeker, Abd bankacılık sistemi dışında bırakır vb. sorunlar başlar hatta ve hatta savaş bile çıkabilir. Dengeler diye bişey var. Biz geleceği olan bir ülkeyiz, inş. böyle sorunların içine sürüklenmeyiz.

  • pardus31 Temmuz 2020 19:05

    dolar abd seçimlernden sonra 9 olur

  • Okie Dokie31 Temmuz 2020 18:59

    Bayrağımızı indiremeyeceksiniz ezanlarımızı susturamayacaksınız. Ver mehteri. Ver mehteri.

  • rtet31 Temmuz 2020 21:13

    s... git pis siyonist.

  • Bika31 Temmuz 2020 18:54

    Barut bitti, ateşleme işe yaramıyor.