Ana SayfaTeknolojiTwitter ve Facebook kapatıldı----

Twitter ve Facebook kapatıldı

Twitter ve Facebook kapatıldı
01 Haziran 2013 - 16:38 www.borsagundem.com

Türkiye'den Twitter ve Facebook'a ulaşım kapatıldı. Kapatılma nedeni Gezi Parkı olayları

BORSAGUNDEM.COM
Twitter ve Facebook'a Türkiye'de yasak geldi. Gezi Parkı olaylarında yoğun olarak halkı yönlendiren mesajlar atılan Facebook ve Twitter henüz açıklanmayan bir nedenden dolayı kapatıldı.
BTK ve Ulaştırma Bakanlığı'ndan konuyla ilgili henüz açıklama yapılmadı.
17:45'TE AÇILDI
Saatler 17:45'i gösterdiğinde Facebook ve Google açılmaya başladı.

ETİKETLER :
YORUMLAR (25)
  • 02 Haziran 2013 03:26

    sokakta olanlardan haberınız yokmu hertaraf per persan halde bır tutup bu goruntulerı ekrana getırırsenız ulke bolunmenın esıgıne gelecek

    Katılmıyorum%100,00Katılıyorum%0,00
  • salman02 Haziran 2013 01:57

    ALKOLU YASAKLADILAR TABİİ VATANDAŞ AYIKTII

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • KAPANSIN 02 Haziran 2013 01:31

    NEDEN DERSENİZ TVİTİ BEĞENMEYEN GRUP SENİ ŞİKAYET EDİYOR HADİ BAKALIM HESAP KAPANDI BENCE TVİTIR SÜRESİZ KAPANSIN ARTISI VAR EKSİĞİ YOK

    Katılmıyorum%100,00Katılıyorum%0,00
  • 02 Haziran 2013 00:42

    umarım borsa nın açık olduğu zamanlarda aynı hareketi yapmazlar!

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • Uğur Demir02 Haziran 2013 00:36

    Neye alet olduğunu bilmeden kulaktan dolma bir takım yalanlarla olaylara katılıp istismar edilen masum vatandaşa acıyorum. Başka birşeye değil. Bu olaylar ne ağaç kesme meselesi nede başka birşey. Olay bukadar masum ise bu amaca hizmet eden hangi zihniyet yüzüne maske takıp elinde bir takım illegal örgütlerin bayrağını taşır. Keşke olay sadece ağaç meselesi olsada hepimiz gidip eylem yapsak. Masum vatandaş bir takım gizli güç ve amaçların maşası olma LÜTFEN! Gerçek okadar gün gibi ortadaki. Biraz dikkatli bakıp iyi okumak yeterli. Ne kendinize nede bu ülkeye yazık etmeyin. Saygılar.

    Katılmıyorum%66,67Katılıyorum%33,33
  • süriye..01 Haziran 2013 22:58

    suriyede bile ındernet var ule...

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • can yesiltas 01 Haziran 2013 21:32

    DNS ayarlarınızı değiştirerek erişim sağlayabilirsiniz. google'a yazın hemen bulursunuz .

    Katılmıyorum%25,00Katılıyorum%75,00
  • kısa ve öz01 Haziran 2013 19:49

    Bunlara, “Yeryüzünde fesat çıkarmayın” denildiğinde, “Biz ancak ıslah edicileriz!” derler. İyi bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir. Fakat farkında değillerdir. (Bakara, 11-12)

    Katılmıyorum%11,11Katılıyorum%88,89
  • nihat g01 Haziran 2013 18:39

    ileri demokrasi bu olsa gerek!

    Katılmıyorum%9,09Katılıyorum%90,91
  • ivir zivir01 Haziran 2013 18:01

    hala açılmadı, kapalı kullanılamıyor

    Katılmıyorum%12,50Katılıyorum%87,50
  • :)01 Haziran 2013 17:55

    yaaa birileri halkın gücünü gördü.anladı.engellenemeyeceğini dark etti.. halk en güçlüsü... ama olayları gerenler yoneticiler istifa bir zahmet... bakın ... ne vali, ne belediye, ne yetkili amir... ne başka yetkili..hiç bir açıklama yok..???!!!! neden dersiniz...

    Katılmıyorum%25,00Katılıyorum%75,00
  • 01 Haziran 2013 17:47

    dagılın ..

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • 01 Haziran 2013 17:46

    bu ülkede chp hıc bır zaman ıktıdar olamıyacak ancak muhalefet olur.

    Katılmıyorum%69,57Katılıyorum%30,43
  • Esat01 Haziran 2013 17:45

    Suriye yi eleştirenler, Esad halka zulüm ediyor diyenler,Kendi halkına zülüm ediyorsa eleştirme hakkını kaybetmiş demektir...

    Katılmıyorum%9,09Katılıyorum%90,91
  • volkan 01 Haziran 2013 17:41

    tunnel den nasıl iletişim sağlayabilirim ?

    Katılmıyorum%80,00Katılıyorum%20,00
  • amr diab01 Haziran 2013 17:38

    padişahım çok yaşa!!

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • sancak01 Haziran 2013 17:17

    ACARSANIZ ADAM DEGILSINIZ ESKIDEN FACE BOK MU VARDI

    Katılmıyorum%43,75Katılıyorum%56,25
  • lazımdeğil01 Haziran 2013 17:16

    Biraz insan olun ya!Orada bir yaşlı adamın kulağı kopmuş ambulansın geçmesine izin vermemişler.bu ne biçim bir zihniyet!

    Katılmıyorum%12,50Katılıyorum%87,50
  • 01 Haziran 2013 17:01

    içki sigara internet yasakları bakalım neler neler eklenecek durmak yok zam ve yasaklara devam

    Katılmıyorum%22,58Katılıyorum%77,42
  • 01 Haziran 2013 16:59

    Bu Hükümeti LANETLİYORUM, KINIYORUM. Sansürcü, Haber Alma Özgürlüğünü kısıtlayan bu FAŞİST zihniyet en kısa sürede yok olup gitmeye Mahkumdur. Bunlarda YOK olacaklardır.

    Katılmıyorum%28,95Katılıyorum%71,05
  • tarık01 Haziran 2013 16:57

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ,HELAL OLSUN KAPATANLARA.

    Katılmıyorum%73,47Katılıyorum%26,53
  • 01 Haziran 2013 16:53

    ulu önder ATATÜRK cumhuriyeti kurmasaydı daha ne sansürler baskılar görürdük ATATÜRKün önemini ve vizyonunu ve misyonunu ve özgürlükçülüğünü şimdi çok iyi anlıyor tüm GENÇLER gelecek gençlerde akıllı davransınlar gündemi olayları gelişmeleri çok iyi yorumlasınlar yoksa hem gençler hem biz yaşlılar bitap oluruz yoksa yakında işine gelmeyen her şeyi yasaklayan kadınları evden çıkarmayan at gözlüklü gençlik yetişmeye......offffffff

    Katılmıyorum%60,76Katılıyorum%39,24
  • 01 Haziran 2013 16:53

    Sonları geldi.Son Demlerini oynuyorlar. Halka yapılan bu zulümden sonra gidişleri çok kötü olacak gibi duruyor. Adam kendini resmen Diktatör gibi görüyor. Türk Halkı sana yapacağını bilir merak etme!

    Katılmıyorum%59,76Katılıyorum%40,24
  • 01 Haziran 2013 16:46

    yinemi sansür cidden iranı suriyeyi geçtiniz

    Katılmıyorum%59,52Katılıyorum%40,48
  • Ata01 Haziran 2013 16:43

    Yuh artık! Diktatörlüğün bu kadarına pes. İran'da yoktur bu kadar adilik.