VideolarGündemArapça İstiklal Marşı

Arapça İstiklal Marşı

14 Mart 2017, 14:43 İzlenme : 716www.borsagundem.com

Trabzon'da İstiklal Marşı’nın kabulünün 96. yıldönümü ve Mehmet Akif Ersoy’u anma etkinlikleri kapsamında düzenlenen etkinlikte İstiklal Marşı öğrencilere Arapça olarak okutuldu.

ETİKETLER :
YORUMLAR (13)
  • baran20 Mart 2017 19:03

    istiklal marşı arapça ne alaka...önce gerçek müslümanlığı, dürüstlüğü, doğruluğu öğretin arapçadan önce...türkçeyi doğru kullandık da arapçamız eksik kaldı :)

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • ali kurt16 Mart 2017 20:24

    yuh çocuklar üzerinden bukadar sapık yotum yapılmasına pes yanı.nekadar ilker nekadar yobaz bir toplum düşüncesi bu.bir. Cumhurbaşkanı hayranı ve ak partİ destekcisi olarak bu tip düşünce ve uygulamaları kınıyorum.

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • ahlaklı insan16 Mart 2017 09:23

    çocukların sahnelerine yarı çıplak diyenler sapıktan başkaları değildir....

    Katılmıyorum%11,76Katılıyorum%88,24
  • Derin Eser15 Mart 2017 22:27

    Şimdi malum gurüh için sahneyi değiştiriyoruz; Bu çocuklar yarı çıplak sahnedeler ve istiklal marşı güzel bir orkestra sesi eşliğinde ingilizce koro halinde seslendiriliyor. Hişşt nasıl çok modern ve medeni bir ortam oldu değil mi ;) Sizin nufüs kağıdı müslümanlığınızı sevsinler.

    Katılmıyorum%80,77Katılıyorum%19,23
  • Arap15 Mart 2017 21:46

    Arapça meraklısı olanlar neden arap aleminde örnek gösterilecek bir olay yok. Neden bütün araplar AB ve ABD ye dogru yollarda ölüyorlar.

    Katılmıyorum%31,82Katılıyorum%68,18
  • Kimin iktidarı15 Mart 2017 13:55

    Bu AKP Türk ve türkçe ile neden böyle problemli.

    Katılmıyorum%44,44Katılıyorum%55,56
  • eğitim15 Mart 2017 12:51

    bu gençlikle mi avrupaya kafa tutuyoruz.

    Katılmıyorum%30,00Katılıyorum%70,00
  • AA15 Mart 2017 12:47

    BÖYLECE TÜRKİYE ÇAĞ ATLADI, PARDON ÇAĞ DEĞİL " CAĞ" ATLADI.

    Katılmıyorum%35,29Katılıyorum%64,71
  • TR15 Mart 2017 09:50

    yakışıksız ve gereksiz bir durum.... aynı zamanda araplaşmanın ayak sesleri...

    Katılmıyorum%16,67Katılıyorum%83,33
  • fatih15 Mart 2017 09:48

    nasıl bir memleket olduk.. araplara yaranmaya çalışan Trabzon lular çıktı... çok üzücü

    Katılmıyorum%9,09Katılıyorum%90,91
  • ali kurt14 Mart 2017 22:28

    ben ab nin aydın olduğunu söylemedim.sorun Türk gençliğinin aydın olmasının önunu kesmektir.istiklal marşı Türkcedir türkce okunacaktır.Araplarda bu kahramanlık marşından ilham alacğını zannetmeyin.olay ortadadır.

    Katılmıyorum%7,69Katılıyorum%92,31
  • erdinç14 Mart 2017 21:19

    ali,,ab nin nasıl aydınlık olduğunu gördük,,olayı çarpıtmayalım.

    Katılmıyorum%85,71Katılıyorum%14,29
  • ali kurt14 Mart 2017 20:08

    bu insanlar kendine gelmeli kimse trabzonu karanlığa gömmeye çalışmasın