E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaPiyasaYatırımcıları yanıltan Hasan Peker'e SPK'dan ceza---

Yatırımcıları yanıltan Hasan Peker'e SPK'dan ceza

Yatırımcıları yanıltan Hasan Peker'e SPK'dan ceza
09 Ocak 2020 - 18:52 www.borsagundem.com

SPK, Peker GMYO hisselerindeki usulsüz işlemleri nedeniyle Peker GMYO Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Peker'in 38 bin 308 lira para cezası ödemesine karar verdi

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Hasan Peker'in Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürüttüğü Peker Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (PEKGY) pay piyasasında gerçekleştirilen işlemlere ilişkin incelemesini tamamladı.

Konuyla ilgili SPK haftalık bülteninde yer alan bilgilere göre Kurul, genel kurul tarafından onaylanmış pay geri alım programı süresince PEKGY hisselerinin borsada satıldığının tespiti üzerine Hasan Peker'e 38 bin 308 lira idari para cezası kesti.

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 3,21
En Yüksek: 3,28
En Düşük: 3,21
Değişim -0,62 %
FK: 0,00
PD / DD: 0,78
İşlem Hacmi 14.757.349
Toplam Adet: 4.553.722
Ağırlıklı Ort.: 3,24
YORUMLAR (38)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Erkam10 Ocak 2020 23:14

    Haber fotosunda yatırımcısına sinyali vermiş,manidar bir hareket

  • Ahmet Sahın10 Ocak 2020 19:08

    Bu adam dalaverecinin teki.Sirketi halka arzetmesinde ki tek neden kasasına para koymak ve bu paraları yurtdısına cıkarmak. SPK incelesin yurtdısına bu bey ne kadar para cıkarmıs diye. Bu ülkede Vatan hainleri ve dalavericilere gereken ceza verilmedikce bunların önüne gecemezsiniz.  

  • peker maduru10 Ocak 2020 15:54

    dava acabiliyozmu onuda yaz bir yıllık yatırım hesap dökümünü cıkardım peker gmyo suan ödüyeceği cezayı o dönemin işlemlerinde tek başıma benden cıkarmış bu ceza caydırıcımı onuda yaz iyi çalışmalar...

  • Hasan paşa10 Ocak 2020 12:26

    Bende yapacağım o zaman usulsüzlük. Cezası da yokmuş zaten.

  • Mert10 Ocak 2020 10:33

    Yazık valla billa o parayı toplayamaz biz kendi aramızda toplayıp ödeyelim yazık adama Yahu

  • Dejavu10 Ocak 2020 13:42

    :) aynen

  • okuyucu10 Ocak 2020 09:54

    Giriş Tarihi: 10.1.2020  09:31Çorum'da evlilik aşamasında olduğu Gökhan Uncu'nun (23) düğün için aldığı altınlarla ortadan kaybolan ve hakkında 'nitelikli dolandırıcılık' suçlamasıyla 20 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açılan firari gelin adayı Nurhan B. (23), Uşak'ta polis ekiplerince yakalandı. Yargılandığı davaya, Uşak'tan SEGBİS aracılığıyla katılan Nurhan B., suçlamaları reddederek, "O kişi ben değilim, sadece o kişiye benzediğim için her önüne gelen beni suçluyor. Kimseyi dolandırmadım" dedi

  • HASAN TOSUN10 Ocak 2020 09:39

    üç kağıtçı alıyorum diye mal boşaltmış

  • Ozan10 Ocak 2020 09:23

    Spk’nın cezalara hep küçük yatırımcıya ceza oluyor!bunlara ceza denek ödül demek!sıkıyorsa borsadan çıkar adamı!küçük yatırımcının faiziyle birlikte zararını giderip şutlansın! Biz o zaman derizki “bak len adamı cezalandırdılar” SPK ve patronlar iç içe bu gemiyi hep fırtınaya sürüyorlar

  • hakan10 Ocak 2020 09:17

    38.000 cezayı kime versen aynı üçkağıdı yapar....bu ceza diğer patronlarada emsal olmuş daha çok k.y yi çarparlar

  • tolga10 Ocak 2020 09:07

    hasan peker e verilen 38.000 tl lik para cezasını çok komik biliyorum caydırıcı ceza de il bence

  • Salih hesapsiz10 Ocak 2020 01:27

    Siz ancak kendinizi kandırırsınız bu adam 38 bin içinmi bunu yaptı...komiksiniz ....yap sunu 100 milyon helal olsun dersin .....millete ibret olacakki birdahakine yapmasın

  • Magdur soyulan10 Ocak 2020 00:50

    İzmir demir celik lütfen büyük bir ceza verilsin 1000 lotda 4 gün önce 2000 TL caldı lar bu hırsızlara dur de spk ky hep soyuluyor yeter ardık

  • Özer özer10 Ocak 2020 00:03

    Bunu ceza adam bir 38 daha verip tekrar çalsa malı umursamaz. Cezaların caydırıcılığı olmadıktan sonra ky vay haline. Ayıptır günahtır.

  • Ali DURSUN09 Ocak 2020 23:50

    Ne zaman böyle haberler gelse ky dökülüyor patron ve adamları topluyor sonra güzel haberlerle hisse uçuyor zaten dipte hisse yükselecekken bu haber manidar

  • Burak09 Ocak 2020 23:41

    Adam hisse alımı yapacağını açıkladı fiyatı yükseltti sonra millete sattı ve alımdan vazgeçtik dedi, onlar tamamda verilen ceza gerçekten komedi sen ne işe yararsın SPK.

  • Okie Dokie09 Ocak 2020 22:07

    Abi 38K parayı ben Nusret'te hanım misafirlerimle bir gecelik akşam yemeği ve bahşişe ödüyorum.

  • Okie Dokie10 Ocak 2020 22:45

    @ayna hasan kim bilemedim? Ayrıca burada verdiğim örnek ile 38K tl cezanın komik bir rakam kaldığını ifade etmek istiyorum. Düşüncemizi ifade etmemizden neden rahatsız oldun acaba?

  • ayna10 Ocak 2020 09:56

    senin hasandan farkın varmı .. her yere salça .. borsa gündem bu 46 yı artık sustur.

  • ylmz09 Ocak 2020 23:02

    Hadi len psıko vak'a...Ama olsun eğlendiriyorsun bizi palyaço misali.

  • Ali09 Ocak 2020 21:58

    Bunlar borsaya milleti soymak için açıldılar zaten.

  • Le chic09 Ocak 2020 21:57

    1 lira cezaya karşı 10 lira kar varsa 1 lira cezayı kabullenmeyecek varmı. İyiki ahiret var. Kul hakkı yiyen bakalım ne yapacak.

  • Alabao09 Ocak 2020 21:43

    Verilen ceza satılan hisse miktarından daha fazla ceza yazmadiktan sonra ve alınan ceza zarar görenlere dagitilmadiktan sonra ne işe yarar ki

  • Alper09 Ocak 2020 20:31

    Adam bu cezayı biliyor zaten bu yüzden yapıyor. Arkadaşlar bakın 10 yıllık tecrübemle söylüyorum. Uzak durun küçük ismi, adı sanı duyulmamış hisselerden. Bırakın uçsun kaçsın. Güvenilir, sağlam bilanço yapılı ucuz şirketlere yönelin. Sabredin eninde sonunda kazanacaksınız. Yeterki doğru hissede doğru zamanda pozisyon alın..

  • Bombastic09 Ocak 2020 20:28

    Ne kadar götürmüş siz onu da yazsaydınız. Bu miktar ceza değil, çerez parası gibi duruyor.

  • Alabao09 Ocak 2020 20:20

    Bizim zararlarida SPK karsilasin . Sonuçta devlet eliyle dolandirildik

  • black09 Ocak 2020 20:07

    ceza böyle olmamalı verdiği taahhüde aykırı işlemde alacağı yere sattığı tüm hisselere devlet el koymalı gelir kaydetmeli en güzel ceza bu , bazı şirketle bıst e sırf spekülasyon yapmak için giriyor.

  • Fel el09 Ocak 2020 20:02

    Yapılan usulsüzlük tescillendiğine göre yatırımcıya gördüğü zarardan dolayı maddi manevi tazminat davası açma hakkı doğar mı?

  • Spk 'ya kim ceza yazacak?09 Ocak 2020 19:54

    Zaten bunun gibi şarlatanların bıst e alınması en büyük hata.

  • Fatih el09 Ocak 2020 19:44

    Halka açılacak şirketlerde imtiyazlı hisse uygulaması kaldırılmalı. %51 hisse sahibi patron yatırımcıya hiç bir söz hakkı tanımadan at koşturuyor. Kısaca bu şirketlerin tek amacı vergi avantajından faydalanmak. Devlet yasal yoldan yapılan bu vergi kaçakçılığına dur demeli.

  • Umtcg10 Ocak 2020 01:53

    Yüzde 51 hisse sahibi ise zaten imtiyazlı olsa da olmasa da düşündüklerini yapar . Düşünce güzel ama bilgi eksik

  • ........?09 Ocak 2020 19:40

    Nasıl öder acaba o kadar parayı ?

  • Osman09 Ocak 2020 19:36

    38.000 zarar nedir adamlar hisseye dip yaptirdi simdi dokecek milleti sonra olumlu haberle para kazanacak trilyon kaldiriyorlar ytd

  • Ayhan09 Ocak 2020 19:34

    Hisseyi satti 8.00 lerden 3.00 e dustu simdide olumsuz haberle ky ye sattirip alttan toplayacak Zarara Satmayacagim

  • H.hoşgüler09 Ocak 2020 19:23

    Yazdında ne oldu ceza devlet bundan nemalandı olan yatırımc8ya oldu işlemleri iptal etde öpeyim eyyy spk şu herifin tipine bak

  • İlgşnç 09 Ocak 2020 19:11

    Adese nin gayrimenkullerini alacaklarmış diye bildirim yaptılar. Niye alsınlar ki? Kira rantı gelecekteki değerlenmesi iyi olacak bir yerde değil ki

  • SPK adalet09 Ocak 2020 19:10

    38 bin lira ceza mı şimdi. Yukarıdan trilyonluk hisseyi küçük yatırımcının üstüne boşalt sonrada alttan topla. Adalet yerini bulmamış.

  • Memet ali09 Ocak 2020 19:05

    Bu mu bu kadarmi bunun cezası