E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaPiyasaTSKB, KOZAA, EKGYO, SISE ve ALBRK’de teknik destek ve dirençler---

TSKB, KOZAA, EKGYO, SISE ve ALBRK’de teknik destek ve dirençler

TSKB, KOZAA, EKGYO, SISE ve ALBRK’de teknik destek ve dirençler
30 Aralık 2019 - 09:59 www.borsagundem.com

Gedik Trader Yatırım Kulübü’nün Teknik Analiz eğitimleri devam ediyor.

28 yıldır sermaye piyasalarına hizmet eden ve 39 şubesi ile Türkiye’nin en yaygın şube ağlarından birine sahip olan Gedik Yatırım, müşterisi olsun veya olmasın tüm yatırımcılara ücretsiz teknik analiz eğitimi veriyor.

Bu haftanın eğitim konusu:

5,94’te tutunan dolar nereyi hedefliyor?

TSKB, KOZAA, EKGYO, SISE ve ALBRK’de teknik destek ve dirençler?

Eğitime katılmak için ihtiyacınız olan tek şey Gedik Yatırım Youtube kanalına https://gdk.yt/p9wCWh abone olmak ve eğitim saatinde yayını izlemek.

Eğitim saatlerini öğrenmek için tıklayınız...

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (33)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Mete19 Ocak 2020 14:34

    Petkim den bi bk olmaz petkim turnosal kagidi başka bir şey değil 2011 den buya na takip ediyom bu bk oldugu yok onunla boşuna zaman tl kaybı yonetici defter değeri 1.35 diyo daha ne kazandirsin diyo utanmadan mal mal konusuyorlar

  • Gerçek19 Ocak 2020 11:08

    Bazı geri zekalılar hala Rsalar peşkeş çekildi diyor, ulan mal oglu mallar biraz araştırmacı olun hazır boka konmayın araştırın gerçegi ögrenin. Amerikan köpekleri

  • Bülent19 Ocak 2020 09:35

    Tek yol PETKİM

  • veznedar rıfkı18 Ocak 2020 12:25

    Kozaa da düzeltme tamamlandı,çıkışa başladı,,sermayenin 2 katına yakın kar getirmesi bekleniyor.

  • Tolga18 Ocak 2020 01:05

    Petkimi ekranınızın en üstüne koyun izleyin. Start verildi şampiyon geliyor.

  • Turgay 17 Ocak 2020 00:53

    Ekgyo hergün toplanıyor eskisi gibi satmıyorlar

  • Şemsi15 Ocak 2020 23:23

    Ekgyo bu hafta şahlanmış. Her kurum tavsiye etmeye başlayınca speği artık duramamış

  • Arif15 Ocak 2020 08:38

    Ekgyo borsanın en ucuz kalmış şirketi

  • Muhtar14 Ocak 2020 23:03

    Peki paşam siz bilirsiniz.sepetime göz atın bakalım son 2 günde getirisi ne olmuş. 145 bin 167 bin oldu. Çok samimi söylüyorum böyle bir sepet yapın arkanıza yaslanın. Muhtarın 2020 sepeti, #fonet #frigo #HUBVC #ICBCT #karel #klnma #oylum #qnbfl #rygyo #rysas #tatgd #TKNSA #vakko #yunsa

  • Muhtar19 Ocak 2020 00:01

    Rysas rygyo hubvc bunlar bilançoya kadar katlayacak acilen sepete atabilirsiniz.

  • Murat Bosna17 Ocak 2020 20:05

    üstad,İyi akşamlar seans kapanışına yakın %80 vakko %20 ıcbst oluşturdum.paylaşmak istedim

  • Muhtar15 Ocak 2020 00:58

    ben sepet yatırımı yapıyorum. Kozaa iş görür ama sepette !!

  • Murat Bosna14 Ocak 2020 23:23

    İyi akşamlar, Size bol kazanç. KOZAA için yorum yaparmısınız

  • Kerem14 Ocak 2020 08:37

    Tskb ve ekgyo dün coşmuş. Çok düşük fiyattalar

  • baturayersin12 Ocak 2020 23:24

    ekgyo 3.20 geçmez tabi çıkarsa

  • belirsizlik12 Ocak 2020 22:44

    Ekgyo kanal yapılmazsa arsalarının değerimi düşecek yani , o bölgedeki arsalar kanal yapılsada yapılmasada zaten değerli gerisi algı. Mesela Başakşehir Bahçeşir filan değersiz bir bölgemi değil , kanal istanbul yapılacağına kanla güzergahına millet bahçeleri manhattan vari ormanlar parklar yapılsa çok daha güzel olur ama yok akp yeşil sevmiyi beton seviyi.

  • Latif12 Ocak 2020 13:21

    Ekgyo silkeleme bitti 2 3 lira olacak. 3 olunca kimse kalmaz kanal başlsyınca 10 lira olur

  • Muhtar11 Ocak 2020 22:09

    Muhtarın 2020 sepeti, #ipeke #fonet #crfsa #frigo #HUBVC #ICBCT #karel #klnma #oylum #PNSUT #qnbfl #rygyo #rysas #tatgd #TKNSA #vakko #yunsa işim gereği ekranı takip etmiyorum, sepet emin adımlarla ilerlemiş. Maksimum 6 ay içinde bu sepet ikiye katlayacak!

  • Muhtar 12 Ocak 2020 21:47

    Güzel kardeşim sağlam derken bist-30 danmı bahsediyorsun? Allah göstermesin bi savaş çıksa en çok bist-30 düşer! Benim sepetim bu şekilde. Bakın abartmıyorum bu sepet 90 bini 3 ayda 145 bin lira yaptı. bu sepet beni ihya edecek.

  • Murat bosna12 Ocak 2020 13:39

    Kozaa için yorumunuz varmı

  • Muhtar cevap12 Ocak 2020 10:54

    devir sağlam kağıtlar devri

  • Mrtin11 Ocak 2020 21:49

    Katar istanbulla emlak konutun devletten aldığı bedava tarlalar para basacak. Tabiki yatırımcıya yedirirler mi bilmem. Başka firmalara ucuz fiyattan satarlar

  • mecnun11 Ocak 2020 16:23

    katarlılar kanal istanbul çevresinde kimin arsasını alıyor. çoğu emlak konutun arsası.  acayip peşkeşler dönecek.

  • özgür11 Ocak 2020 12:12

    EKGYO kanal istanbul sayesinde arsaları inanılmaz değerlendi. ev yapsa kimsenin gitmeyeceği yerler şimdilerde altın değerinde. çok durmaz yakında uçar

  • Nadir11 Ocak 2020 10:38

    Tskb ve ekgyo 2 lira olur.

  • tam11 Ocak 2020 00:30

    Hikaye

  • Hesapsız10 Ocak 2020 18:28

    Bütün hisseler yükselecek ama bunlar düşecek veya yerinde sayacak diye anladım!

  • Memet sekman31 Aralık 2019 09:20

    1,200 girdim tskb ye hddef fiyat 1.45

  • bir yorum.31 Aralık 2019 06:45

    bu işgyo ile  tskb gyo birleşiyordu ne oldu bu iş in kağıtlarından bir cacık olmaz kazandırmaya gelince çok az kazandırıyor kaybettirmeye gelince diğer senetlerden daha fazla kaybettiriyor YTD

  • Reis30 Aralık 2019 23:28

    İşbankasi 300,mi, alış vermiş payı olduğu hisselere buda tskb yi oynatır tskb nin 100/41,2 işb elinde

  • Ahmet 30 Aralık 2019 22:18

    Tskb 2 lira olur

  • Reis30 Aralık 2019 21:01

    2020 yılı bankaların yılı olur favori hissem TSKB TSKB TSKB Gedik yatırım bu işi bitirir ralliye hazırlıyor tskb yi tren istasyondan her an Kalka bilir

  • emre31 Aralık 2019 17:28

    en cok satan gedik zaten nasıl bu işi bitirecek anlamadım?