Teknosa yönetiminde organizasyon değişikliği

19 Ağustos 2019 18:32
Teknosa yönetiminde organizasyon değişikliği

Teknosa yönetiminde Genel Müdür Yardımcılığı düzeyinde iki değişiklik yaşandı

BORSAGUNDEM.COM

Teknosa (TKNSA) organizasyonel yapıda değişliğe gidildiğini duyurdu. Şirket tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) gönderilen açıklamada, 19 Ağustos 2019 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, Pazarlama İletişimi ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Bahçıvanoğlu'nun görevden ayrıldığı ifade edildi.

Açıklamada ayrıca, 1 Eylül 2019 tarihi itibariyle Önder Ömer Oğuzhan'ın Bilgi Teknolojileri, Pazarlama İletişimi ve CRM Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmasına karar verildiği kaydedildi.

Yorumlar

  • asena 21 Ağustos 2019 19:53

    teknosa hissesini değerine getir ceo boş boş oturma satçaksan sat birşeyler yap

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Ercan Sur 20 Ağustos 2019 07:45

    İsim haricinde sabancı şirketleri ile hiç bir alakası yok arkadaşlar.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 60% 40
  • YUSUF MÜFTÜOĞLU 19 Ağustos 2019 23:14

    serra sabancı bu olumsuzlukları bildiği için teknosadaki paylarını iki üç sene önce hepsini boşaltmış idi.umarım iflas etmez iflas etmesede bu cezayı bedelli sermaye artırımına giderek küçük yatırımcıya yıkacaklar.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • mine Kurt 19 Ağustos 2019 22:29

    Teknosa yuzunden Sabancı holdinge  25.07.2019 tarıhınde sorumluluk davası açılmış .Dava Istanbul 14 .Asliye Ticaret Mahkemesi 2019/449 esas dosya ile .11.10.2019 da davanın ilk durusması var.Onumuzdeki aylarda Teknosa ile önemli gelişmeler yaşanabilir. Sabancı CEO sunu istifası bile bu dava ile bağlantılı olabılır. Istifa ve gorevden almalar devam edecek gibi. 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 20% 80
  • ALAATTİN CAMGÖZ 19 Ağustos 2019 21:42

    ne yaparlarsa yapsınlar teknosa girdaptan kurtulamaz.sabancı gurubuna ait tüm hisse senetleri yüzde yüz ile üçyüz arasında yatırcısına zarar ettirmiştir son iki sene içinde.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • öneri güleni 19 Ağustos 2019 20:47

    satılması en iyisi olacak gibi.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • asena 19 Ağustos 2019 19:43

    inşallah teknoso hissesini hak ettiği yere getirirsin öbür giden gibi şey olma

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 23% 77
  • Dikkat 19 Ağustos 2019 19:15

    Cok dikkat edin.. sabanci hissesi bu

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • Hakan 19 Ağustos 2019 18:47

    Teknosa Ykb başkanı 05.03. 2019 gmy 19.08.2019 tarihinde ayrılıyor. Tarihlere bakınca plansız istifalar.. Kovulma gıbı duruyor.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 25% 75
  • Bika 19 Ağustos 2019 18:38

    İflas etmeden alıcısı varsa satılsın.

    Yanıtla >