E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaPiyasaSPK Twitter'dan hisse pazarlayan Tavukçuoğlu'nu yakaladı---

SPK Twitter'dan hisse pazarlayan Tavukçuoğlu'nu yakaladı

SPK Twitter'dan hisse pazarlayan Tavukçuoğlu'nu yakaladı
08 Mayıs 2020 - 18:41 www.borsagundem.com

SPK, '@derinhisse' Twitter hesabı ve şahsi internet sitesi üzerinden yatırımcıları yanıltan Önder Tavukçuoğlu'nu ve hissede usulsüz işlem yapan 4 kişiyi yakaladı

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Deva Holding (DEVA) hisselerinde 16 Nisan 2020 ile 29 Nisan 2020 döneminde meydana gelen olağandışı fiyat ve miktar hareketlerine ilişkin yürütülen incelemeyi tamamladı.

SPK bülteninde yer alan bilgilere göre Kurul incelemelerde, Önder Tavukçuoğlu'nun  “@derinhisse” adlı Twitter hesabı ve “www.derinhisse.com” adlı internet sitesi üzerinden yatırımcıları yönlendirmeye yönelik yanıltıcı nitelikte paylaşımlarda bulunduğunu belirledi.

Bu kapsamda, Sermaye Piyasası Kanunu’nun (SPKn) “Piyasa dolandırıcılığı” başlıklı 107.  maddesinde yer alan fiillerin işlendiğine dair makul şüphe bulunması nedeniyle aralarında Önder Tavukçuoğlu, Gökhan Durak, Sadık Uslular, Ali Sırlı ve Volkan Yazgı'nın bulunduğu 5 kişiye 11 Mayıs 2020 tarihinden başlamak üzere borsalarda 6 ay süreyle geçici işlem yasağı uygulanmasına karar verildi.

Sosyal medyadan hisse pazarlıyorlar

Önder Tavukçuoğlu, Dardanel operasyonunda yakayı ele verdi

 

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 21,50
En Yüksek: 22,50
En Düşük: 20,94
Değişim -5,54 %
FK: 9,91
PD / DD: 3,40
İşlem Hacmi 108.477.866
Toplam Adet: 5.006.951
Ağırlıklı Ort.: 21,67
YORUMLAR (287)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • nikelenjelo04 Ağustos 2020 23:38

    borsa kumarhane değil.burda çakal çok dikkat edin.bu işten anlamayan yabancı fonların aldığı kağıtları alsın yada gitsin iddaa oynasın. :-* 

  • Ahmet16 Temmuz 2020 23:47

    HuBvc aynısın yaptıı

  • Borsa spekleri29 Mayıs 2020 03:35

    Borsayi temizl3mek için yapılıyor ama bitmez spek isi

  • Hrnsltc25 Mayıs 2020 21:00

    Ben onu bunu bilmem bu adam sayesinde etrafımda çok milyoner olan var 600krş tsn aldıklarını 12 sattılar 2tl den aldıklarınıda 45ten sattılar bu adamimı dolandırıcı bence helal olsun

  • Uğur Cem19 Haziran 2020 18:43

    Peki sen naptın

  • Orcn15 Mayıs 2020 04:26

    12 liradan millete reysas ittirdi bu adam hergün bas bas bağiriyordu lojistik şöyle uçacak böyle kaçacak diye spk nın verdigi ceza kesinlikle yanlış bunun gibileri ömür boyu borsaya sokmayacaksın yazık insanların 3 5 kuruşuna göz dikenin gözü çıksın

  • Abuzer11 Mayıs 2020 23:31

    Hala abuk subuk hisseler yükseliyor, bunlardan da mı önder sorumlu? Spk bi iş yapacaksa tutarlı olmalı.

  • Jey Jey Okocha11 Mayıs 2020 23:04

    Fenerin bilanço kötü gelmiş ulan derinhisse bitirdin bizi

  • Devrim11 Mayıs 2020 23:04

    Deva aşı geliştirecek diyen yalancı pislik önder sen nasıl müslümansın bandırmada içki alemleri yap twitterda ehl-i müslim rolü yap iblis dürüst ol bir kere de

  • Ömer Erdoğan11 Mayıs 2020 23:02

    Ya hala bu düzenbazı savunan müritler var akıl mantık a-l-m-ı-y-o-r

  • Asım Tufan11 Mayıs 2020 23:02

    Derinhisse bizi dolandırdı Allah onun belasını versin.Sitedeki tüm yazılarını da sildi adi herif..

  • Gerçekler Ortaya Çıktı11 Mayıs 2020 23:01

    TÜRKİYE Anayasasında hisse pazarlamak suçtur,vatan millet sakarya deyip anayasayı ihlal eden de teröristtir AÇIK VE NET kripto fetöcü @derinhisse önder bandırmanın fetö ağasıydı 5 yıl öncesine kadar bilenler bilir

  • Sercan11 Mayıs 2020 22:24

    Bir kaç gündür en çok kazandıran DEVA oldu. Bilmem anlatabildim mi.

  • Veli Dündar11 Mayıs 2020 19:18

    Küçük yatırımcının yanında yer alarak, onların biraz olsun para kazanmasını yardımcı olmuş Önder beyi yediniz. Kına yakın artık.

  • O'Neil üstad 11 Mayıs 2020 22:36

    Küçük yatırımcıyı soğana çeviren o. Madem bu kadar küçük yatırımcıyı seviyordu, açardı bir youtube kanalını anlatırdı ama yok bilmem ne hotelinde 1000 lira ücretle 1 günlük eğitim veriyor , 6 ayda hıyar yetişmeyen bir coğrafyada kküçük yatırımcıyı bir günde yetiştiriyor.. Uyanın artık uyanın bu şahıs büyük vurgun yaptı, vampir gibi UFO görmüş masum ve hırslı köylü zihniyeti küçük yatırımcının alın terini çaldı, Savunmayın bu tip adamları, sözde vatansever bu şahıs şimdi keyif çatıyor

  • Zamansız4811 Mayıs 2020 02:13

    Algı Önemli sürü psikolojisi Çakallar ve Kurtlar Bi Arada yaşayamazlar ytd

  • okn11 Mayıs 2020 00:19

    aklınızı kullanın, her yıl karpayı veren sağlam kurumsal şirketlerden her ay maaştan artırdığınızla al-yat yapın. 10, 15 sene sonra zaten zengin olursunuz . al-satta yerler adamı

  • Kuzeyin kralı10 Mayıs 2020 23:03

    Bu adam hisse pazarladığı belli.. şuanda borsada 3 hisse var RTALB, GLRYH,EKİZ Hepsinde ayrı bir hikaye var 3 de borsada yatırımcısına 2 aydır kazandırıyor.. nedense bu kişi bu 3 hisseyi yatırımcıya önermedi..niye çok merak ediyorum....

  • ufuk yilmaz14 Mayıs 2020 01:13

    bravo sana kardesim yesekkurler

  • ŞEMSETTİN KARLIDAĞ10 Mayıs 2020 22:42

    şimdi bu şahıs gidin ucurumdan atlayın dese altlayacakmısınız.avlanmaya gider iken avlanmakta var.sen git 4 TL lik deva yı 10-15 TL den alırsan tabiki batacaksın.sen git 3-5 TL de sürünen pet un gidip 32 TL den alır isen tabiki batacaksın.bu adamın ne sucu var.adam iş yapmış onunda işi bu.

  • Temel analizci11 Mayıs 2020 22:39

    Ben de sizinle tanışmayı çok isterim, o çok parlak zekanı incelemek isterim, bu zırtapoz yüzünden batan bir sürü insan var be, ayıp ayıp, adamlar inanmış ona, bilmem kaç sene bekleyin diye sıkı sıkı tembihlemiş, sen hala bu adamı savunuyorsun,! Vicdanına tüküreyim

  • Mustafa Deniz 11 Mayıs 2020 13:02

    Merhaba Şemsettin bey sizinle tanışmayı çok isterim

  • okn10 Mayıs 2020 23:57

    çok güzel anlatmışın.

  • Samet taç 10 Mayıs 2020 21:44

    ağlama duvarı olmuş yine ben hatırlıyorum bu anları aklınızı kullanın kendiniz yapın yatırımı kimse ye uymayın ozaman

  • Alp kan 10 Mayıs 2020 21:41

    Alsat yapan kaybeder akıllı olun ya millete laf laf laf hep atıyor herkez akıllı olun madem borsa oynuyorsunuz araştırın kendiniz bulun hisseyi kimseye uymayın ağlama duvarı heryer

  • İbrahim Uzun11 Mayıs 2020 09:49

    Borsada oynanmaz, borsada işlem yağılır.. Anladın..

  • Sanem çağ11 Mayıs 2020 02:23

    Tebrikler ALLAH herkese akıl vermiş okusun kendileri araştırsın kötü yorum yapanlar kendilerini rezil ediyorlar👍🏻

  • fikir10 Mayıs 2020 21:34

    Yabancı borsayı KY sömürünce gık yok. Varsın bizim insanımız tahta yapsın. Nedir bu çekememezlik. Utanın be.

  • KRAL10 Mayıs 2020 21:32

    Hiç eleştirmeyin Adam piyasanın en bilgili en işi bilen en Ustası. Kimseye zorla aldırmamışır. HErkes kendinden sorumlu.

  • HASAN HÜSEYİN ÇEMİRBEKLİ10 Mayıs 2020 18:51

     :D  :D  :D  :D  :D  :D Galip öztür, mecnun çolak rıza ışıklar, tavukcoğlu vs.vs. olmasa borsanın kahrı çekilirmi.  (6)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-) 

  • ZEKERİYE ZİRVETAKI10 Mayıs 2020 18:33

    Bu adam ve bunun gibiler olmaz ise servetimizi nasıl bir anda 5-10 katlarız.sağlam dediğin hisse senetlerine gir yılda  enflasyon kadar para kazan.bunlar borsaya aksiyon getiriyorlar destekliyorum kendilerini.

  • Hubvc ci gerçekleri gör geri bas10 Mayıs 2020 17:54

    HUBVC denen defter değeri 1.68 olan ve iştirak ettiği start-up'ları bir bir batan çöp gibi hisseyi 50'ye taşıdılar hubvc para giriş ve çıkışları da soruşturulsun hakettiği değer 3 TL bile değilken şu an 21 TL el insaf!!!

  • Hamsi10 Mayıs 2020 17:46

    Önder in ptesi veya salı portföy durumunu Spk açıklayacak.Eğer orda millete aldırdığın ve ben beş yıl bu hisselerde bekleyecegim dediği pınsu deva kron ard reysas çıkmassa hakkında tahmin ediyorum yüzlerce suç duyurusu olacaktır.Yazık bu millete.Yandaşlarınla parayı götürdünde hiçmi yatırımcıyı düşünmedin

  • KANDIRALI.... 10 Mayıs 2020 21:43

    albaraka da var

  • huseyin10 Mayıs 2020 16:07

    yaktın bızı yaktın adi herif

  • Polo10 Mayıs 2020 16:05

    Dayısı sağlam, birşey olmaz

  • Zülfü10 Mayıs 2020 17:46

    Dayısı kim

  • Mağdur yatırımcı 10 Mayıs 2020 15:06

    Asıl ceza yemiş mr İris gibi spekülatörlere destek veren siz degilmisiniz? Hisse önerisi herkes yapıyor, kimseye zorla hisse aldırmıyorlar... Asıl suçlular hisse de anormal hareket yapan spekulator ve robotlar! Onları gizleyip masum insanlarla uğraşmayın! Nedir ky cının spekulatorlerden çektiği? Adalet ne zaman yerini bulacak?

  • kucuk yatirimcilar10 Mayıs 2020 13:44

    tweeter da ve telegram da bunun gibi 100 lercesi var...hepsinede agir para cezasi ve omur boyu piyasalardan men etmek gerekir.adam telegramda x hisse gidecek diyo 6 kademe alttan almis dedikten sona 5 kademe cikip 8-10 kademe dusuyo.noluyo digerlwrinin kucagina mali yikiyo...kendi mali coktan satmis oluyo...

  • Rta ya 10 Mayıs 2020 13:25

    Bakan var mi

  • Selin kul10 Mayıs 2020 12:18

    Adama helal olsun dua eden daha çok ülkeye nin küçük yatırımcılarına para kazandırmış Aç gözlüler sövüyor kaybetmiş👏👏👏

  • Hayrı ay10 Mayıs 2020 12:59

    Bakalım.mahserdede böyle alkislayacakmisin şahsen hakkım sanada haram olsun

  • efe10 Mayıs 2020 11:55

    pıyasada haksız rekabet var robotlar anamızı aglattı bır asagı bır yukarı robotlar kytırımcıyı panıkletıp zarar etmesını saglıyor

  • Burak10 Mayıs 2020 11:41

    Sayın spk borsamızada kağıtlar seans içinde dört beş defa tavan tabaan oluyor bu tahtalarla oynayanlar ky canını yakıyor bunlarıda incelermisiniz lütfen

  • gencay10 Mayıs 2020 08:10

    bu rizeli mutahit diye biliyorum

  • Selim dan10 Mayıs 2020 08:08

    34 yildir bu piyasalarda işlem yapiyorum.yasaklarla bir yere varıldığını görmedim.herkesin aklı var fikri var.borsaya yatirim tapan yatirimcida bir zahmet kendisini geliştirsin.bu toplum kisa sürede zengin olacağım hayalleri ile buraya yatırim yapiyorsa daha cok tokatlanır.bir dönem I. S ,N .A ,D .A ,H .G gibi bir sürü spekulatör vardı hepsini bu piyasa öğüttü ama borsamız yatıtımci kapasitedi olarak bir arpa boyu ilerleyemedi.Yabancı işlemleri ile Fon'ları çikarin bakalım işlem hacmi ne olacak.Önce aracı kurumları eğitmek gerekli.

  • Abdullah 10 Mayıs 2020 06:00

    Spk yanlış yapıyor. Sosyal medya sayesinde spktörler istedikleri gibi küçük yatırımcıyı artık soyamıyor. Ky de artık birlik olup tahtaya hisseye sahip çıkabiliyor. Düşerken ses çıkarmayan spk çıkınca devre kesiyor. Bir de 15 dakika meselesi var ki .. Evlere şenlik Buyuk sermaye sahipleri erkenden derinlik görebiliyor. Ky ise iş işten geçtikten sonra görüyor.

  • Borsaacemisi10 Mayıs 2020 05:28

    BİZİM BORSAMIZ HER KURUMLARIYLA TAM BİR KUMARHANE OLMUS KARDEŞİM.

  • YOLUN SONU10 Mayıs 2020 04:42

    KİMSE KİMSEYE BABASININ HAYRINA YARDIM ETMEZ ARKADAŞLAR BU SOSYAL MEDYADA BEN BUNU ÖĞRENDİM VAKTİNİ BOŞA HARCAMAZ MUHAKKAK ÇIKARI VARDIR KİMSE BENİM TAVUĞUMA KIŞ DEMESİN DEVRİ BİTTİ DEVLET HERŞEYİ İNCELİYOR ÇÜNKÜ ÇOK ŞİKAYET GİDİYOR.

  • Gercek10 Mayıs 2020 03:26

    Eğer mesele Deva ise, deva nın piyasa değeri şirket varlıklarının değerine ve karlılık oranına gayet notmal bir fiyatlanma ve bu yıl karlılığını böyle devam ettirirse dahasını da hak eder. Ama diğer taraftan üç kuruş etmeyen ama 30 kuruştan işlem gören hisseler var, bunları buralara taşıyanlara neden ses yok?

  • ahlak10 Mayıs 2020 10:48

    Bu kişinin ilgilendiği finansal verileri iyi olan hisselerde var ama azınlıkta. Bu bir stratejidir. Nasıl takipçileri bu kadar fazla olabilir. Çoğunlukla finansal verileri iyi olmayan ve uzun vadeli hisselerde çok kısa vadede çok büyük primler oldu. İnsanlar yüksek fiyatlardan bu hisselere girdiler. Çok kar eden kişiler olduğu gibi çok daha fazla zarar eden kişiler mevcut. Asıl parayı kazanan bu kişi ve uzantıları. SPK ve diğer piyasayı denetleyen kuruluşlar bu kişi ve uzantılarına gereken müdahaleyi zamanında yapmadılar. Şimdi ise çok şikayetler olunca en hafif cezayı vererek bu işi kapattılar. Önemli olan bist100 borsasında ağır kriterlere sahip hisseler işlem görmeli. Önce bunun sağlanması gerekir. Önemli olan niyet. Niyet; içten, samimi ve yatırımcıyı korumaya yönelik olmalıdır. Saygılar.

  • Ali Velioğlu10 Mayıs 2020 00:50

    Sadece deva mı ? Böyle en az 250 senet var son 1,5 ayda %100-400 arasında yükselen .

  • Vb10 Mayıs 2020 01:03

    senin yorum da fıkra gibi olmuş , temel  ters şeride girmiş hani , radyoda bir araç ters şeride girdi dediklerini duyunca da, ne biri hepsi ters şeritte....diye sitem etmiş ya , senin ki de o hesap ,  bist'in yarısından bahsediyorsun

  • Bir dost.09 Mayıs 2020 23:43

    Yasal kumarhane. Ramazan günü bırakın bu şaibeli işleri arkadaşlar. Az olsun helal olsun. Şirketlere ortaklık falan yok ortada kendimizi kandırmayalım. Bilanço vb. hikaye, spek ne zaman istersen o zaman gider. Senin benim ailemizin rızkını aldıktan sonra kağıdı uzaya götürür. 

  • Fatih09 Mayıs 2020 23:07

    Spk yanlış yapıyor robotları incelemiyor unculara baksa fena olmaz geçtiğimiz hafta sadece baksa kimin ne yaptığını anlar öyle tweeterda degil ayrıca tweeterda beterleri var alenen halen devam ediliyor bence bu ceza hikaye

  • Tarik09 Mayıs 2020 22:05

    Halk hak ettiğini buluyor

  • Maruf10 Mayıs 2020 00:12

    Türk halkı aptal değil, ahlaklı hiç değil

  • Nasil oluyor?09 Mayıs 2020 21:51

    Bu kişi ky.'ye guzel bilgiler veriyor. ANCAK soyledigi sektorlerde gida-ambalaj-yazilim-teknolojide yaklasik 15 hissse(benim tespit ettigim-. birlikte hareket edip 2019 6-9. aylardaki fiyatlarini, 4-6 ay icinde nasil oluyorda iyi bir bilancoya- ve onun dedigi gibi hikayesi olmamasina ragmen 3-5-7-10 katlayabiliyor?

  • ŞEMSETTİN KARLIDAĞ09 Mayıs 2020 23:36

    Zaten rıza ırışlar,mecnun çolak, galip öztürk önder tavukçuoğlu vs.vs.olmasa bu borsanın kahrı çekilirmi sağlam şirketler diye petkim,tüpraş, tofaş, vs.,v. 30 endeks aldık bitirdiler desmen.bunların hisselerinden alsa idim şimdi köşelik idim.

  • Mustafa Toprak09 Mayıs 2020 21:37

    SPK yi milletin aylarca sürede kazandığını bir anda sahibinin cebine indiren robot uygulamaları durdurmaya davet ediyoruz. Ben şunu anlarım adam gerçekten birilerinin çarkına müthiş çomak sokmuş. Soyguncu adilerin çarkına.

  • Yorumsuz10 Mayıs 2020 00:26

    Bence Önder verdiği hisselerin hepsinde olmasada cogunda hakli. Hepsi gelecegi olan hisseler. Ama şu bir gerçek 2 den 30 a çıkmış hisseye ben girmem. Alanada mani olmam.

  • Rta09 Mayıs 2020 21:08

    Ne oluyor anlayan var mi

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 21:18

    Temiz eller operasyonu

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 21:00

    Atatürk der ki, " sizi kurtaracak bir lider bekliyorsanız, ben size birşey öğretememişim demektir." Şuna inanın, yatırımcılar bilinçlenip mağduriyetlerini SPK'ya iletmeye devam ettikçe, SPK da bu şikayetlere kayıtsız kalamayıp (!) daha ağır cezalar vermek zorunda kalacaktır.

  • GS arda10 Mayıs 2020 21:41

    Ali Haydar beyefendi boş boş trolluk olsun diye konuşuyor. Bugün ülkenin durumu ortada. Dolar almış başını gidiyor. Borsanın bu kadar düşük olmasının sebebi ülke ekonomisinin belirsizlik göstermesi ve kötü gidişatı. Bugün dünyada dolar karşısında en çok parası değer kaybeden 5. ülkeyiz. Herşeyi nerdeyse dışardan alıyoruz. 18 yılın sonunda üretim artacağına bitme noktasına geldi maalesef..

  • ALİ HAYDAR TANRIKULU09 Mayıs 2020 23:37

    Ulu önder ATATÜRK ün tam dediği lider RTE dır.kemal gibi teröristleri destekleyenlere partisini ittifak yapmamıştır.

  • Kuzeyin kralı09 Mayıs 2020 20:56

    Valla helal olsun yetenekli adam o kadar kişiyi etkileyip peşinde sürüklüyor taktire şayan...allah kitap vatan millet...daha ne olsun 🙄🙄🙄

  • Kemal09 Mayıs 2020 20:49

    Ciliz kaldi ceza. SPK para cezasi ve mahkemeye hapis istemi icin dava acacakti. Simdi adam baska isim adi altinda ise devam. Kuscusu, alcatrazcisi ne olacak eyy SPK?

  • Hulusi09 Mayıs 2020 20:47

    Borsa ponzi oynu olmus. Twitterden takipci topluyorlar. Kagidi önceden kendileri aliyorlar, sonra hooop millete bir haber. Tavan tavan gidiyor. Yatirimci seviniyor, sonra cakiyorlar. Bir suru magdur. Hikayesi olan kagitlar 5-10-30 misli yukseltiyorlar. Örnegin Hub ornegin, rtlaboratuar. En son lidfada yatirimci ariyorlar bedelsiz hikayesi icin. Dikkat!

  • Ahmet Samancı09 Mayıs 2020 20:26

    Millet Thyao yu 15 den Garan i 12 den Pegasus u 78 den Tuprasi 130 da çakanlari görmez burda Önder hocayı mal çakar derler

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 20:08

    SPK çakallara ne yapması ve ne yapmaması gerektiğini öğretti, nokta !

  • H a 10 Mayıs 2020 00:17

    Çakal avlamak istiyorsan böyle zamanda avlanır kurdukları tuzaga kendileri düşecektir hak yerini bulacaktır

  • Mtu09 Mayıs 2020 20:04

    Geçici işlem nedir ya ceza kesin yüklü cezalar ki birdaha gunaydin derken bile iki kez dusunsun. Twetlerini inceleyin rysas ve gyo yu şişiren yazilari begeniyor. Tesaduf degil bunlar dardanel keza ayni kim yaparsa yapsin yatirimcilarda algi yaratip sirtindan para kazaniyorsa bu sahislar en agir cezayi almalidir. Daha neler soylenir aslinda, birde listeler atilmis surekli aldim diyor valla satmadim ivir zivir , biri de buyutecle baktim satis gordum diyor. O kadar inancli gorunuyosunuz ya Allah sizin yasattiginiz uzuntulerin bin katini size yasatsin derin derin yasatsin hem de

  • Ahmet Samanci09 Mayıs 2020 19:59

    Önder hoca son zamanların borsanın en iyi duayenlerinden biridir .Onun sayesinde çok sayıda kişi dövizden vazgeçip yatırımlarını borsaya kaydırmıştır.Milletimize nasil yatırımcı olunacağını aşılamıştır.Simdi bu adam Naten i 7 lerden Karel i 3 lerden Hubvc i 3 lerden Reysaslari 2.5 lerden Durdo yu vb. bircok dhisseyi2.5 lardan söyledi ve vadesinide söyledi ve hisselerin geldiği yerlerde şu an belli bana göre Önder h oca küçük yatırımcının kalbinde büyük yer kazanmıştır ve ileride ben Önder hocayı çok iyi yerlerde göreceğimize inanıyordum

  • Fnbb11 Mayıs 2020 04:13

    Ali can Önder beyi yaklaşık bir yıldır takip ediyorum hiç bir zaman al-sat demedi. Ve her zaman her hissede düzeltmeler olabileceğini bunun ise ne zaman ve ne kadar olacağının bilinemeyeceğini söyledi. İnsan bir hisse alırken bakar (hani derinissenin lafıyla almış zarar etmişler ya!?) bu adam bu hisseyle ilgili ne zaman ne demiş. Adam (Önder bey) 5-6 ay önce hissenin sektörüyle ilgili paylaşım yapmaya başladığında hisse bugünkü fiyatın en az yarısı. Yani normalde bir hisse alırken beklenti nedir? %50 kâr çok iyi.. Hisse gayet iyi yükselmiş ve riskli.. O zaman alma kardeşim. Şimdi asıl sorun şu hal bu iken sen büyük riske giriyor ve hisseye atlıyorsun kâr edince birşey yok.. Zarar edince derinhisse sorumlu!? Böyle olmaz.

  • ali can10 Mayıs 2020 18:19

    Sorun şu: Bir hisse % 500 yapmış, halen onu öneriyor. rysaş rygo örneği... Hiç "şu fiyattan çıktı, dikkat edin" dedi mi?

  • Hido09 Mayıs 2020 19:54

    Borsaya gireli üç ay oldu. Paramın iki katı para kazandım. Derin hisse yi de takip ediyorum. Adamın hiç hisse adı söylediğini görmedim. Sürekli gıda yazılım teknolojiyi diyor uzun vade diyor. hepsi ucuyor. Sen beceriksizsen adam ne yapsın.

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 19:34

    Hastayım şu sütten çıkmış ak kaşık muhabbetlerine

  • Nihat 09 Mayıs 2020 19:02

    Arkadas deva ismini adam alin demediki sadece analiz paylasti diger hisseleri aldigini beyan etti burda deva isminin gecmesi ne alaka

  • ali can10 Mayıs 2020 18:20

    Kişinin "la" demesi gerekmez. Analiz yapıp "şu hisseler bu sektörde" deyince, kızım-gelinim anla.... sözünün gereği yerine gelmiş olur

  • Ali09 Mayıs 2020 18:59

    16 nisan da kagit 10kusur simdi 14 kusur.Eee yani

  • Alim09 Mayıs 2020 18:51

    Devanin 3 aylik karini gordunuz mu.Kagit bist 100 dardanel degil.Cahil cahil konusmayin.Ne pazarlamasi

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 19:32

    Rta ikiydi deva oniki üç ay önce, şimdi rta otuz beş deva ondört. İkisi de sağlık. Deva' da ki üç aydır anlamsız oynaklığı bilen biliyor

  • Dede borsa09 Mayıs 2020 18:50

    Tavsiye edilen hisseler hep beraber hareket ediyordu bunu herkes biliyor.Farklı sektörde olmasına rağmen bütün hislerin aynı anda tavan veya taban yapması tesadüf değil.1-sürü psikolojisi2-güzel bir yönlendirme3–kazanma hırsı4-insanlara verdiği dini ve milli duygular Sonuçta kazanan kazandı kaybeden kaybetti zaten herkes aynı anda kazanamaz bunu unutmamak gerek

  • Cengizhan09 Mayıs 2020 18:25

    Listesinden ekmek yedim hamd olsun, ama tokaçtı olduğunu biliyordum, ben tekniğe bakarım önder falan fişman umrumda olmaz. Yani kimsenin sözü ile hisse alınmaz kardeşim, teknik candır. Gerisi heyecan.

  • Kuzeyin kralı09 Mayıs 2020 20:50

    Hangi teknik birader ekize rtalb ye bi teknik atta görelim

  • Sabri ugan09 Mayıs 2020 18:01

    Türkiye Cumhuriyeti'nin unutkan olduğunu asla düşünmeyin bekler,izler,KAyDEDER ve gereğini yapar, ha illa mağdur olan hesabı mahşere kalan olur ama, 🐔 ve benzeri herkes hakettigini bulur

  • Emekci09 Mayıs 2020 20:42

    Bu adamın arkasi sağlam ki hapse girmiyor. Koruyan kim?

  • akif AN09 Mayıs 2020 17:41

    spk ve devletin görevli memurları bu kadar titizsinizde kaç şirket batarken nerdeydiniz ar tarım lio yağ daha kaç tane küçük yatırımcl battl yuvası psikolojisi bozuldu intiharettiler batan şirket sahipleri nerede bunları borsaya mali yapıslnl kim nasıl inceliyor gunah keçisi bulunmuş gibi seviniyoruz asıl işin başl bunları kim nasıl denetliyor.

  • RIZEli mulivbjk09 Mayıs 2020 17:33

    Sayın SPK...cuma günki 1.25 gösterip 1.34 e vurduran , günü 1.28 le kapatan albaraka işlemini kim yapmış araştırın...sizi tavukcunun son operasyonunu yapan kurum ve kişiye gotürecektir...haydi millet bahcelerine lay lala lala...

  • yatirimci09 Mayıs 2020 16:31

    borsagündem birde şu telegramdaki duzenbazlara el atsan keske...orda da ayri filmler donuyor...

  • kendi capinda yatirimci09 Mayıs 2020 16:25

    olan kucuk yatirimciya oldu.yuksek fiyattan mallari aldi kucagina...

  • CELAL DENİZ09 Mayıs 2020 16:21

    ADAMIN SAYESİNDE KAZANINCA İYİ TERSE YAKALANINCA GÜNAH KEÇİSİ OLUYOR. UTANIN BE.  ADAM KİMDEN İKİ KURUŞ ALMIŞ VARSA YAZSIN.  PARALI GRUPLAR YAŞAR ARTIK.  BAKIN ACEMŞAH GİBİ PARALI GRUPLAR SİNEK AVLIYORDU. ŞİMDİ YİNE CANLANIR.

  • mitat dusunus09 Mayıs 2020 19:21

    memsa ya noldu

  • Yusuf09 Mayıs 2020 15:15

    Kardemirler haftasi haftayi

  • Bir Cisim09 Mayıs 2020 15:15

    Kurgubilim filmlerde hani şu uzaylılar gelip de gezegeni düzeltecez diyorlar ya, aynen öyle.. Şu salgın günlerinde bile ibret almıyorlar, insanoğlu azmış, düzelmedikçe daha zor günler eksik olmaz.

  • Selim Güneş 09 Mayıs 2020 14:49

    6 ay işlem yasağı ne demek yahu. Kimi kandiriyorsunuz adam başkası adına işleme devam edecek. Vereceksin hapis cezasını bak bir daha yapıyor mu.

  • asdfgci09 Mayıs 2020 14:39

    6 ay borsa yasagı getrirene kadar malına mülküne el koyun nerde gerci bizde öyle büyükler onunla yatar kalkarlar

  • John F. Kennedy09 Mayıs 2020 13:40

    33 01 TBMM'nin kendisiyim önder kendine dikkat etsin

  • Ku Vak Vak09 Mayıs 2020 13:39

    Derinhissemagdurlari.net hizmete açılmıştır dostlar bilginize,dayanışma içinde kalalım..

  • Tekno papaz09 Mayıs 2020 16:15

    Hisse gitmiş 50 ye hubvc almayın. Analiz yaptığı  diğer hisselerde aynı şekilde açın bakın grafiğine 1 yıllık 3/5 yıllık neyse kısa zamanda sert yükselmiş ve derinliği olmayan hisse varsa almayın. Pazarlıyor dediğiniz kişi veya kişiler ne kadar anlatırsa anlatsın almayın bu kadar basit. Hep kısa zamanda çok para kazanma hırsından dolayı oluyor. Bu işin cezasını yaptırımını uygulamakta görevli kişiler gereğini  yapar mı? Herkes cevabı biliyor.

  • KAÇACAK DEMİŞTİM09 Mayıs 2020 13:35

    Önder için #dardl vakasından sonra kaçacak demiştim kaçmadı.Ancak bu #deva olayından sonra bandırmadaki evini,altınlarını ve dövizlerini toplayıp ailesiyle beraber kaçak yollarla gürcistana geçecek diye duyum aldım hadi gene iyisiniz. 2.Galip vakası hayırlı olsun

  • Hayati09 Mayıs 2020 19:24

    Önder İstanbul’a geldi villaya taşındı

  • RTE Sevdalısı09 Mayıs 2020 13:33

    Sayın cumhurbaşkanım milli sermayemizi eriten bu şahıs hakkında gereğinin yapılmasını arz ederim.Umarım Silivri'ye gider bu içki alemlerinde para sacan bandırmalı önder ama sözde müslüman yersen

  • tatava yapma tavuk müridi09 Mayıs 2020 13:31

    Yahu bu dolandırıcı önder yüzünden hiç haketmeyen balon şirketler ve hisseler değerlendi ky'de ne var burda diye parasını bu tavuğun hisselere gömdü.Hakeden ve değerli firmalara ky parası giremedi ben borsadaki iyi şirketlerden birinin sahibi olsam bu önderi bulup diri diri gömerim.Şu kriz zamanında diğer şirketlere onun yüzünden para girmedi !!!

  • Misafir09 Mayıs 2020 12:58

    Yıllarca aynı değerde kalıp bir ayda yüzde bin artan hisselerde bir grubun işlem yaptığını borsaya yatırım yapanlar bilmelidirler derinhissenin listeye giriş fiyatlarından hisse alanlar çok kar ettiler yüksek fiyatlardan girenler zarar ettiler size hisse önerenleri yargıladığnız kadar kendinizide yargılayın size bu zararı ettiren kısa zamanda emeksiz çok para kazanma hırsı olabilir mi borsaya inandığınız şirketlere vade koymadan yatırım yapın ve sabredin hiç bir zamanda borsanında kazanma ve kaybetmenin eşit oranda var olduğunu unutmayın hiç kimsenin kaybetmediği bir sistem dünyanın fiziksel gerçekleğine uygun değildir bunların farkında olmayan borsaya para yatırmasın heyecan arıyorsa kumar oynasın

  • tarık09 Mayıs 2020 13:41

    derinhısseyı bılmeyıp tanımayıp takıp etmeyen hıssenın yukselısıne kanan kyatırımcı nolacak kardesım

  • Katılıyorum09 Mayıs 2020 13:24

    Katılıyorum kesinlikle Doğru.

  • misavir09 Mayıs 2020 13:08

    kaç para kaldırdın derinle beraber 

  • saffet beni affet09 Mayıs 2020 12:37

    saffet abey duydum üzüldüm be abey senin çocuğun da tezgah zarar görürmü bu işten iyi düzen tutmuştu be abi milleti düze düze. iyi sakladınız paraları ama abi helal olsun ee çakal abim benim be nasıl abi kaç trilyon var gömüde... Traaşşşşşş sinek kaydıııı. inşallah maşşşalllah

  • murout cancan09 Mayıs 2020 12:32

    sayın abiler reisimiz yerli ve milli emniyetçi memur yatırımcının sevicisi değerli borsa şeyhi abim hakkında atıp tutanları kınıyorum o bi kere herşeyi vatan için yapar o memleket için kendini feda etmiştir. bu halkı yerli milli seviciler sevsin diye uğraşmış bir zattır. kolaymı bi senede 40 trilyon piyasayı sevmek ha kolaymı o sizin için siz vatan haini olmayın diye kazandığı her kuruşla bağlantım kuyumcular sayesinde fiziki dolar almış saklamıştır. sırf siz dolar alıp vatan haini olmayın deyyi kim yapar bunu dolar patlaycak ta dii kendisi.. daha ne yapsın bu adam bizler de hamdolsun baya bi dolar altın sitokladık sayesinde hamdolsun olay bu ceza keseceklermiş şehimiz aman ne kesecek veriz bi 500 bin tamamdır diii. 40 milyon yerli milli nin yanında ne olacak sonra dedi ki onu 1 milyon yapalım malımızın 40 ta birine gelir hem zekat olur dedi bakın ne mikemmel bi zat hamdosssun. cezasında bile vatanı dini imanı düşüniii

  • Pastaci Osman09 Mayıs 2020 12:06

    İki kısım var bir tanesi zamanında hisseye giren ve manüple sonucunda para kazananlar onlar alkışlıyor birde kağıda tepede girip ele alanlar var ehh onlarda bağırıyor yapacak bir sey yok uzun vadeli yatırımcı oldular.

  • Pastaci Osman09 Mayıs 2020 13:55

    Fatsali hemserim hasbel kader hisseye girmiş olanlar var benim etrafımda tamamen tesadüfen ratbl almıs olanlar var seviniyorlar kazandıkları için Allah CC akıl vermiş bize onun için hesap günü var,o halde 2 liradan 12 liraya gitmişlerden uzak duracaksın aksi halde uzun vadeci olırsun.

  • FATSALİ09 Mayıs 2020 12:13

    zamanında girmek için işin içinde olmak lazım dergahta çorba içmek hasbihal etmek laızm her kim ki derinden malı kaldıra işte o ki mürid i has tır. bu da böyle biline...  tezgah büyük ana oyuncularda 

  • ky09 Mayıs 2020 12:03

    Birde şöyle bir şey var  KY yi soyan yerli milli edebiyatı yapan SPK nın dediği gibi PİYASA DOLANDIRICILARI VAR 

  • Sayın tavukçuoğlu09 Mayıs 2020 11:59

    Twitter da yorumları neden kapadınız? Para kazanmanın bedeli var, millet yazsın boşverin aldırmayın.

  • suçlu Hep Karşıdaki09 Mayıs 2020 11:53

    Birde şöyle bir şey var KY zarar edince suçlu hep başkası oluyor.

  • haydaa09 Mayıs 2020 11:52

    milletin canı yanım koca devletin kurumu piyasa dolandırıcılığı diyor bazı kanı bozuklarda hala bu tavuğu savunmuyormu arkadaş alan almış yok ben parama bakarım omurgasızlıkta zirve yapanlar var 

  • The broker09 Mayıs 2020 11:46

    Borsada böyle hisseleri taşımayan oyuncular olmasa, hisseler hep aynı yerlerde dar hareketler içinde kalır. Borsaya birazda renk heyecan şart. Herkes herkes sıkılır borsadan kaçar. Şirket ne kadar iyi olursa olsun Lokomotif adam olmadan asla çıkmıyor hisseler bu da gercek.

  • Bir de aracı kurumu olsa neler yapılır neler..09 Mayıs 2020 11:44

    Düşünsenize aracı kurumun var milletin parası elinde, kredi imkanın var çek kağıdı tavan tavana ....yap bir holding koy içine al kağıt iştirak yap koy onu da içine çek kağıdı yukarı, o çıkınca bilanço olsun genç kız gibi.Sonra korona ya kit red kit vs derken milyon dolarlar yatlar katlar. Dünya onlara güzel piyasanın bir sahibi hesap soranı yok mu? 

  • Yıldırım Bayramoğlu09 Mayıs 2020 11:42

    Kesilen cezaya bak şaka gibi, sanki SPK bunların ekmeğine yağ sürüyor

  • Cevap yorum lütfen09 Mayıs 2020 11:39

    Kaç kişiden duydum tavuk sayesinde paramı 5 3 katladim diyor, ister hırsız ister sahtekar olsun beni ırgalamaz ben param bakarım.diyor, mağdur olanda olmasaydı zorlami aldırdı.diyor, Türkiye resmi bu işte arkadaşlar.Sizcede ülke gercegimiz bu degilmi bence herşey burda gizli

  • ali can10 Mayıs 2020 18:29

    bu parayı kimden kazandı? Öndere sonradan katılanlardan. yani herkes birbirine sattı, ilk alı sonra satanlar kazandı, diğerlerinin kuacğında nur topu gibi bir bebek hisse... Büyürütler artık

  • Hasan Ali09 Mayıs 2020 11:36

    Şimdi yatırımcı Altını bu fiyatlardan alırsa,  düşerse suçlu kim olacak. Derinhisse de adam kendince e şirket vbilançoları yorumladı 3-4 katlamış hisseyi gidip alırsan adamın ne suçu olabilir. Ve adam hiç bir şekilde al sat demiyor. birazda suçu kendinizde arayın.

  • Altınla dardenel aynı mı 09 Mayıs 2020 11:56

    Ben de görücü usülu evlendiğim 110 kiloluk karıyı ancelika coli gibi görüyorum sen de bak bendensin.

  • Hayri gür09 Mayıs 2020 11:55

    SPK ,spor olsun diyemi ceza verdi sence,? Ama bilmediğini sanmıyorum maksat ne artık Allah'a habalesin

  • Ohhhh yarasın bandırma böreği 09 Mayıs 2020 11:31

    Bandırma boşver gitsin aldırma derler zaten spk da, savcılar da öyle yapar. Devletin polisi var ,bir gece alır götürürler, Soylu siyasetçiler var bu ülkede adamı düdük gibi öttürür o hilal bıyıklı özel harekatçı gardaşlar.Bakalım tavuk mu yumurtadan çıkmış ,yumurta mı tavuktan.Bu arada horozluk gene borsagündeme düşmüş o işini yapmış geçmiş gitmiş.

  • Halil ibrahim 09 Mayıs 2020 11:31

    Arkadaşlar bunlar yatırımcı şirketlerin köpekleri, yatırımcı şirketler ucuz hisseleri farklı isimler üzerinden topluyorlar mohnish pabrai gibi reysasin hisselerini 0.70 kurustan topladılar ,sonra bunu sosyal medyada vatan millet ayağiyla namuslu vatanını seven vatandaş gibi adı bu köpeklerle millete pazarladılar ,mutlaka yatırım şirketleri araştırmalı büyük operasyon yapıyorlar bunlarda maşa sadece

  • Alparslan Öztürk09 Mayıs 2020 11:28

    Kaç kişiden duydum tavuk sayesinde paramı 5 3 katladim diyor, ister hırsız ister sahtekar olsun beni ırgalamaz ben param bakarım.diyor, mağdur olanda olmasaydı zorlami aldırdı.diyor, Türkiye resmi bu işte arkadaşlar.

  • Devamı gelir merak etme09 Mayıs 2020 11:46

    Katlamacılara bir fatura çıkarır bu devlet daha yeni başladılar görürsün iki haftaya kadar

  • Bir dost09 Mayıs 2020 11:25

    2000 de ihlas holfing hissesi 12 milyar doları gecmişti kimse gık diyemedi

  • Sss09 Mayıs 2020 13:20

    O zaman hitmeyen hisse mı kalmıştı be arkadaş...ama aynı hızla da geri gelmişti.

  • Ak partiye gönül verenleri mağdur etmeyin09 Mayıs 2020 11:19

    Twitter da saf ve temiz vatandaşın parası çar çur olmasın.Ak partiye gönül verenleri dolandıranlar hapise girecek bu yüzden kanun değişti 3 yıl hapis cezası var.Yakın zamanda görürsünüz, cezaevinde de yatan arkadaşlar kesiyor asıl para cezalarını zaten.Zarar görenler borsagündem de yayınlanabilecek örnek suç duyurusunu imzalayıp savcılığa postalasın ya da e devlet yoluyla spk ya 

  • Mert09 Mayıs 2020 13:13

    Yoruma bak. Kafa yapısına bak. Dolandırılmanın partisimi olur. Kanunlar önünde herkes eşittir. Akp lisi yada başka partilisi diye yorum yapmış. Ey Allahım ne günlerdeyiz.

  • Ayes5909 Mayıs 2020 10:48

    Guzel yurdumun guzel insanlari!! Yerli milli Allah vatan millet elhamdulillah laflarini agzina dolayip bu ulkemin saf insanlarini baska turlu asla ve asla kandiramayacakklarini akli biraz calisan bilir!!! Uzuluyorum cunku bizim insanimiz saf temiz kalpli. Damardan giriyorlar neymis elhamdulillah vatan bayrak millet milli olumsuz bir ses yorum yapan vatan dusmani icimizdeki irlandali diye dislarlar!!! Abi hempimiz muslumaniz hepimizin inanci kendine artik baskasinin sozlerini dusuncelerini kendinize lanse etmeyin!!! Birakin bi kendi dusunceniz olsun en azindan zarari da karida sevabida gunahida bana dersiniz... gercekten uzuluyorum. Saf insanlarimiza ve bu insanlari kullanan sahislara insallah kazandiginiz paralar haram olsun !!!!!

  • saffet beni affet09 Mayıs 2020 10:32

    Saffet abeyy senin çocuğun arkadaşını spk yakalamış diyorlar piyasa dolandırıcılığı deniyor abi ne iş :) nasıl kısmetse yurt içi yurt dışı turlara devam mı güzel oluyor ama dimi borsa parasını yemek emeklilikte e bu yaşa kadar anca karın tokluğuydu be abi nasıl kaymakamlar la hakimlerle yine muhabbet iyi mi . çocukta maşallah bir anda dimi abi kısmet işte Derin bi yürü ya kulum geldi galiba dimi kaç trilyon indi idi abi vahiyle...Derindeeeen..  Traşlaaaa.

  • Derin kebab 09 Mayıs 2020 10:27

    Derin hisse mağdurları platformu çok yakında :)

  • oktay bey09 Mayıs 2020 10:23

    teknosanın kara gececegını ve satılacagını ıddaa eden bu arkadas 2 lıralık hısse yı 13 lıraya cıkmasını saglamıs daha sonra 13 lıradan kucuk yatırımcının kucagına hısseyı bırakmıslardır gel gorki teknosa hala zarar acıklıyor bır 10 yıl daha zarar acıklamaya devam edıcegını dusunuyorum

  • Yuh09 Mayıs 2020 10:05

    Adam hayallerle insanları kandırmış bir liralık hubu 50 lirada kitlemiş 50 kuruşluk raysaşı 12 tl den kitlemiş vatan millet sakarya deyip söğüşledikçe söğüşlemiş hala onu takip eden 170 bin sağılacak inek duruyor Ne tuhaf

  • bir dost09 Mayıs 2020 11:46

    Belki olurda operasyon baslamadan ilk vagonlara atlariz diye takipteler ileri zekalar , sayi dahada artacak reklam iyi.

  • Bencede09 Mayıs 2020 10:49

    Sevgili kardeşim dediklerine %100 katılıyorum eğer millette zerre beyin olsa şu an takipçilerin sıfıra düşmesi lazımdı.

  • osman09 Mayıs 2020 10:05

    ocagımızı sondurdun allah belanı versın kazandıklarını allah sana yemeyı nasıp etmesın bu dunyada obur dunyada elım yakanda

  • hakan09 Mayıs 2020 09:57

    bunlara dava acıp butun zararları tanzim etmek lazım yoksa boyle 3 ay işlem yasagı komık 1 lıralık hısseyı 10 lıra yapıp kucuk yatırımcının kucagına bırakmak nasıl bır dolandırıcılıktır

  • civcic çıkacak kuş çıkacak 09 Mayıs 2020 09:55

    ülkemin temiz insanlarını bu tip profesyonel dolandırıcılar yiyor

  • ördekçi önder tavukçu oğlu09 Mayıs 2020 09:54

    ördek avı belgeselini izleyin derim :) önder sizi ördek gibi avlamış. vatan millet sakara . Ya Allah Bismillah.  Kötü yazanı engelle. İyi yazan kalsın. Yorumların hepsi iyi görünsün

  • haydaa09 Mayıs 2020 09:48

    Bandırma da fink atıyor onu burda koruyan cafecisinden gazetecisine çakma yönetmeninden berberine kuyumcularına kadar bir araba fedaisi ile haa sizin paralar mı ohoo çıtır çıtır yiyior adamlar bu esnaflarla beraber :)))) yerli ve milli hadi yatırın bunlara inanıp yatırın :))) teknesi erdek limanda demirli :))))) yerli milliciler gidin bi ayağını öpün borsa şeyhinizin reyiiiiiz diyin biraz daha paramız var kredi çekelim hatta siz rahat rahat fındık kırın deyin

  • Tenekeci volkan09 Mayıs 2020 23:56

    çaylakta anlatırsın😀👋

  • Tavuk09 Mayıs 2020 08:28

    Önder nerdesin bu milletin senden çektiği nedir böyle

  • VS09 Mayıs 2020 08:18

    Adam suçlu olabilir,ama ya devayı 4 TL den almayıp,ta 20 TL den almaya çalışana ne demeli,şimdi git rntbl al burdan bomba elinde patlasın sonra suçlu ara

  • tarık09 Mayıs 2020 09:59

    dersınkı dunyada tanıkıtı ureten tek fırma turkıyede tanıkıtı ureten bır cok fırma var ayrıca artık hızlı tanı kıtı uretımı yapılıcak

  • Hulusi Birol09 Mayıs 2020 05:15

    Adam dolandırıcılık yaptığı için değil, şu hisseyi alın şeklinde yorumlanacak mesajdan dolayı ceza yedi. Millete aldırıp kendi sattı mı bilmem. O belli değil.

  • Recep09 Mayıs 2020 04:56

    Adam piyasa dolandiriciligindan ceza almış namusdan bahsediyor tabiki devletimizin yanındayız dolandırıciyi savunacak değiliz devletimiz ceza verdiyse doğrudur.

  • Hüseyin kamil 09 Mayıs 2020 03:54

    Hakkımı helal etmiyorum Tabukçuoğlu daha çok yerinden çıkar merak etme bitirdin milleti

  • Arda Han09 Mayıs 2020 03:13

    Şaka gibi eğer cezası buysa bizde kısa yoldan zengin olalım 6 ay dediğin nedirki kazandığımızı 60 yıl yeriz

  • Hakan Gündüz09 Mayıs 2020 02:56

    bu derin hisse denen dolandırıcı hala ne yüzle spk'yı suçluyor anlamıyorum yuh be yuh yüzsüz arlanmaz spekülatör seni mahkemede görüşeceğiz

  • Fahri Ceyhan09 Mayıs 2020 02:55

    Sahurlarımız mübarek ola gün geçmiyor ki güzel ülkemden bir yeni Tosuncuk çıkıp milleti tokatlamasın.Yazık,çok yazık..

  • Mihriban Zakkum09 Mayıs 2020 02:53

    BİZE DEVA AŞI ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR DEDİ KANDIRDI BİZ DE DEVA ALDIK ALLAH SENİN BELANI VERSİN ÖNDER TAVUKÇUOĞLU !!

  • Murat at09 Mayıs 2020 13:43

    Ulan deva dedigin, 2. Sinif bir hastane. Sunnetde iyidirler :) asiymis hahah

  • Hakan09 Mayıs 2020 03:38

    Sizde düşünme akıl fikir yokmu? Nasıl biri size hisse aldırıyor. Size biri köprüden atla dese atlayacakmısınız. Bu zarara uğrayan tayfaya herşey müstahak. Hiç ağlamayın.

  • Ya Allah Bismillah09 Mayıs 2020 02:52

    Derinhisse denen dolandırıcı Allah belanı versin senin senin yüzünden kaç ocak söndü..

  • Murat09 Mayıs 2020 13:16

    Benim niye ocağım sönmedi. Çünkü ilk bakışta bu hisselerdeki operasyonu anladım. Bunu anlayamıyormusunuz. Suç sizde. Bu adamlara ağam paşam çekip kendinizi söğüşlettiniz.

  • Vatandaş09 Mayıs 2020 02:52

    Adama sen şu hissede ky düzeceksim diyoruz cemaşta bu 9 ay once hooop hemen engel.Bi yawwwwşssskkk yorumcuymuş.bunlar aç aç adamin hayatı sizi zengin etmekmi.Yoksa şirin gözüküp cebini doldurmakmı tabiki 2 cisi.

  • Muzaffer Toprak09 Mayıs 2020 02:52

    Ne oldu bu fetöcü düzenbazın pislikleri bir bir ortaya çıktı.Vatan,millet,ezan diyen bu kripto devletin organı SPK'ya laf atıyor.Ulan dümbük spk sana az bile ceza veriyor hakettiğin şey hapis ve para cezası.TKNSA,ALBRK,KATMR,REYSAS kitledin hep adi herif

  • haklısın09 Mayıs 2020 08:27

    muzaffer bey yapılacak tek şey bandırma konya ve susurlukta sürekli irtibat halinde olduklarının banka hesapları ve mal varlıkları araştırılsa yeter.. buna yakın şahıslar son zamanlarda birden bire hatta ki batmış bir cafe işletmecisi idi kendisi borsa mı? b sinden anlamaz bi dümendir tuturdu bi araba meee  de  kaptırdı kendini bandırma konya ve sususrlukta başkaları adına büyük mülkler edindi çalışan iş yerleri var bu paraları aklamakta kullanılan masak el atarsa çıkar bandırma susurluk el kadar yer kime sorsan gösterir falancanın ora ama aslında bu şahsınmış diye :) verdim yerli milli din iman toz duman çanta çanta para :)  reyizzzzz keriz parası dostum benden ayıpsın mekana yenileri düşmüş ee biz özel müşteriyiz dostum ilk bize tahsis eder cevdet abi ... moldovalı mı abi

  • Hub hub09 Mayıs 2020 03:00

    bu ne kin dayı 50 den hubvc mi aldın. Yalnız bırakın artık şu sevmediğiniz adamı fetöcü ilan etmeyi.

  • Mehmet Akif Üner 09 Mayıs 2020 02:37

    İyi valla dolandırıcıya arkadaş sen 6 ay dolandırdığın paraları ye sonra gel tekrar dolandı demek bu güzel ceza

  • Alperen09 Mayıs 2020 02:16

    Bu hisseler sığ hisseler. Manipüle etmek kolaydır. Onu anladım da Harun Kahraman Petkim'den nasıl ceza yedi onu anlamadım. Petkim tahtasını kaldırıp indirebiliyor mu gerçekten ? Ya da takipçilerine petkimden hisse alın dediğinde Petkim tahtası bu sığ tahtalar gibi yukarı mı gidiyor ? Yoksa sadece şekil olarak niyet gözetmeksizin yasak olan bir davranışı cezalandırma mı ? Bunu cidden merak ediyorum. Bir hükmüm yok.

  • Rasim rasim09 Mayıs 2020 03:59

    Perkinde bi taraftan alın derken kendisi sattığı için almiş

  • Peh 09 Mayıs 2020 02:56

    İş olsun torba dolsun. Asıl vurgunu her zaman şirket patronları yapıyor Spk o sırada galiba yemek arasında falan oluyor. Bilnem işte öyle.

  • Yorgun09 Mayıs 2020 01:56

    Ne olacak 12 den rysas alanlar şimdi

  • The 09 Mayıs 2020 01:49

    Spekler olmasa hisseler Pek hareket etmez. Ve şikayet artar. Spekler oluncada da mağduriyet çoğalır şikayetler başlar.

  • Hakkı Haktanır09 Mayıs 2020 01:46

    Deva çok iyi bilanço açıkladı, büyümeye devam edecek, derinhisse bilançoyuda etkilemiş olmalı. Sahte bu bilanço kardeşim. Cemaş adese gibi batıkları pazarlayanlara hiçbir şey olmaz ya ona yanarım.

  • Hassuk09 Mayıs 2020 01:23

    Lider faktoringde de murit topluyorlar bedelsiz bahanesiyle dikkat,

  • A. Kadir UÇAR 09 Mayıs 2020 01:23

    Mallarına müsadere uygulansın

  • Pala09 Mayıs 2020 09:28

    Türkiye suçlu kimsenin malı müsadere edilmez.bugune kadar sadece suçsuz garibanlarin malı müsadere edildi

  • Ali09 Mayıs 2020 01:11

    Adamlar milleti zarara sokuyor... Yasaklamış... Kes cezayı... Ödesin...gerekirse mal varlığını satsın ödesin...ibreti alemlik ceza kes...

  • Ali GÜL 09 Mayıs 2020 01:00

    Tavukçu yoldurdu milleti tavuk gibi devlet varsa senin kıçındaki donu bile alır bunu özlemle bekliyoruz Ö.Tavukçuoğlu aklını alır bu devlet senin Kaçamayacaksın...

  • Misafir09 Mayıs 2020 00:59

    Az insanın günahına girmediler. 6 ay ceza versen ne olur. 6 ay sonra gelip aynı yerden devam etmeyecek sanki. 

  • SsS09 Mayıs 2020 00:33