E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaŞirket HaberleriŞOK Marketler Migros'a satılacak mı? Açıklama geldi---

ŞOK Marketler Migros'a satılacak mı? Açıklama geldi

ŞOK Marketler Migros'a satılacak mı? Açıklama geldi
22 Eylül 2019 - 18:53 www.borsagundem.com

ŞOK Marketler'in, 'Migros'a satılacak' iddiaları kesin bir dille yalanlandı

BORSAGUNDEM.COM

ŞOK Marketler'in, 'Migros'a satılacak' iddiaları konusunda Yıldız Holding açıklama yaptı. ŞOK Marketler'in ana ortağı Yıldız Yolding'in, hiçbir şirketle gerçekleştirilen veya gerçekleştirilecek bir görüşmesinin olmadığı ifade edildi.

ŞOK Marketler'den KAP'a yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Ana ortağımız Yıldız Holding'ten tarafımıza aşağıdaki metin iletilmiştir:

Haftalık bir ekonomi dergisinde çıkan yanlış bir habere istinaden Şirketimiz daha önce 24.12.2018 tarihinde KAP açıklaması yapmıştır.  Aynı haftalık ekonomi dergisinde ŞOK Marketler'in Migros'a satılacağının iddia edildiği haber, bu iddiaların asılsız olduğu kendilerine yazılı olarak iletilmiş olmasına ve düzeltme haberinin aynı dergide yayımlanmasına rağmen, tekrar yayımlanmış olup, haber gerçeği yansıtmamaktadır.  İddia edildiği üzere Yıldız Holding'in Şok Marketler'e ilişkin haberde adı geçen şirket dâhil hiçbir kurumla gerçekleştirilen veya gerçekleştirilecek bir görüşmesi yoktur. Ayrıca Yıldız Holding'in stratejisinin odağında atıştırmalığın yanı sıra perakende sektörü de bulunmaktadır."

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 9,54
En Yüksek: 9,81
En Düşük: 9,52
Değişim -2,85 %
FK: 0,00
PD / DD: 39,14
İşlem Hacmi 4.998.411
Toplam Adet: 519.766
Ağırlıklı Ort.: 9,62
YORUMLAR (43)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Agit Kara13 Ekim 2019 01:06

    Satildimi satilacakmi bilmiyorum ama şok,un son zamanlarda personele yaptigi baski hayra alamet degil. Sanki istifa edinde yil sonunda tazminat almayin dercesine bir basKi ..!!!!

  • Ekonomist0929 Eylül 2019 21:27

    Gereksiz spekukatif haberler bunlar borsa oyunları. Okadar kendi markasi olan cikolsta ivir zivir bir suru sirket kurdu adamlar sokta satmak icin.soku satarsa napicsk o sirketleri butun holdingi satiyorsa o ayri tabi

  • Ibrahim baskkan29 Eylül 2019 02:24

    Varmı aslı satılmışmı şok

  • Mali guder26 Eylül 2019 01:07

    Kim kimi alıyor? ?? Şok şu an borsada Migrosun iki katına işlem görüyor....Bu işte bir bityenigi var.!!!!!

  • Hatice yavuz 26 Eylül 2019 00:35

    İzmir sokta çalışan bir yöneticiyim şu anlık gizlensede malesef migros tüm soklari satın aldı. Tüm personelleri işten çıkaracağı ve yeniden kendi istediği personelleri alacağı söyleniyor kış günü bu hiç iyi olmadı

  • Mesut Özcan 02 Ekim 2019 21:03

    Bende yöneticiyim ama biz duymadık satıldığını

  • Hatice 27 Eylül 2019 19:10

    Şirket daha yeni satılmış ve. Faaliyetlerine marketlerini açık tutarak hizmet veriyor eleman çıkarsa tabi ki yeni birini almak zorunda

  • Seri personel26 Eylül 2019 11:53

    Karides dedıgın gibi olsa hala eleman alımı yapılmazdı insan cıkaracagı personeli alırmı? biraz mantık lütfen

  • Mehmet 25 Eylül 2019 12:12

    Ben migrosta çalışan üst düzey mağaza muduruyum. Şuan anlaşma resmi olarak tamamlandi. Şok marketleri migros satın alarak 1 ocak 2020 tarihinde resmen bünyesine katarak migros mini formatında faaliyet vererek satışa başlayacaktır.

  • Kaptan10 Ekim 2019 17:05

    Peki işçi durumu nasıl olacak mevcut personelle devam mi.bazi mağazaları kapatacak mi cirosu düşük olan yerleri

  • Ufuk08 Ekim 2019 23:41

    7000 tane mağazayı nasıl migros mini ye çevirecek? Bunu da söylermisiniz.

  • Burak Yılmaz 26 Eylül 2019 20:01

    İnşallah satılırda tazminatımızı alır çıkarız artık bıtkınlık geldi herşeyden soğuttular hiç bir ieyin tadı tuzu kalmadı

  • Necip25 Eylül 2019 23:58

    İnşallah kardeş ya varya herkes dört gözle bekliyor kurtarıcı gibisiniz şu anda tüm şok Çalışanları nezdinde))))))

  • Fırat akça24 Eylül 2019 18:17

    Arkadaşlar ben şok markette yönetici konumunda çalışıyorum. Satıldı diye söylentiler var ve mağaza formatını yavaş yavaş değiştirmeye başladılar. Öte yandan mağazalara mal göndermiyorlar. Ellerindeki malı paraya dönüştürmeye çalışıyorlar. Üst düzey yöneticilere baskı uygulanıyor.Anlayacağınız bişeyler var kokusu yakında çıkar.

  • Özgür DOĞUŞ BENLİ 20 Ekim 2019 22:04

    Fırat bey eskişehir bölgede devam mı yine

  • Peri Bacısı24 Eylül 2019 22:14

    Ben de şok markette personel olarak çalışıyorum. Mağazalara mal gönderme konusuna katılmıyorum sevkiyatların ardı arkası kesilmiyor zaten ki normal bişey bu. Ellerindeki malları paraya dönüştürmeye çalışanlar kim bilmem ama personelleri köleye dönüştürmeye çalışan ve kendisini akıllı zanneden yöneticiler var. Sözüm meclisten dışarı, üst düzey yönetici olmakla bitmiyor iş, biraz da adam olmak gerekiyor. Karşısındakinin de insan olduğunu düşünebilmek gerekiyor. Tabi düşünen bi varlıksa eğer bu üst düzeyler. CEO'suyla, yöneticisiyle üstüne alınan her kim varsa selam olsun. Satılsa da satılmasa da hakkımızda hayırlısı olsun.

  • Kürşat24 Eylül 2019 17:16

    Akıllı Patronlar şirketleri ile evlenmez

  • Vatandaş 23 Eylül 2019 10:45

    migrosa satılmasin daha önce kipa satıldı alışverişi kestik şimdi şok satılırsa orayada gitmeyiz migros çok pahalı hem cuma günleri teķ kapanmayan market

  • Bahar yilmaz28 Eylül 2019 00:55

    Bir spk çalışanı olarak yalandır diye düşünüyorum aslı varsa bile tazminatimizi verip çıkartırlar

  • Emre aydın 24 Eylül 2019 22:35

    Şok markette açık ne yazılı Cuma günleri

  • V Arif24 Eylül 2019 22:16

    Şok markette cuma saati kapatmıyor ki yasakladılar.

  • Okie Dokie23 Eylül 2019 12:56

    İnadına Migros. İnadına Migros.

  • Emribil mağruf 23 Eylül 2019 06:02

    Neyin kafasını yaşıyorsunuz Bi araştırın ülkere ve şoka kazandırdığınız paralar nereye gidiyor

  • Bika23 Eylül 2019 08:28

    A101 ve ŞOK market patronlarının hangi dini cemaate yakın olduğu biliniyor.

  • Kader Şahin 22 Eylül 2019 23:48

    Şok market küçümsenmez ve satılmadı alttan.. Batmazda size öyle geliyor cirosu gayette iyi batacağı yok tam aksıne büyüyor gitgide..şok market herks tarafından cokca benimseniyor begenemeyenelr gitmesin.. Boşuna kimse laf sokmasın şok market satılmadı öylede bir durum yok batmak yok büyümeye devam 💪

  • Kadir güneş 23 Eylül 2019 12:41

    Yıl sonunda göreceğiz bakalım zaten satılsada sattık mı diyecek

  • Volkan 6522 Eylül 2019 22:07

    İçkisiz market sayısı çoğalıyor diye düşünürken Migros alırsa içki de satar. ALLAH KORUSUN. evimize yakın 2 tane Migros var çok şükür oralardan alışveriş yapmıyorum. Şok a101 Bim ve küçük marketler den alışveriş yapıyorum. İÇKİ İÇENE ALANA YAPANA TAŞIYANA SERVİS EDENE ALLAH LANET ETSİN.

  • Ychn11 Ekim 2019 20:56

    BEYİNSİZ GERZEKKKKK ÖRÜMCEK, KUŞ BEYİNSİZLER.. BENDE MACRO CENTER DA CALIŞIYORUM İÇ Kİ SATIYORUM AMA KULLANMIYORUM..

  • Peri Bacısı24 Eylül 2019 22:17

    Yanlış düşünce. Özgürlük, vicdan var. içen içer, taşıyan taşır, satan satar. Alışveriş yapıp yapmamakta sizin elinizde tabi.

  • Ş. A.24 Eylül 2019 11:13

    Senin gibi örümcek kafalılara lanet gelsin.

  • A.yıldız23 Eylül 2019 10:49

    İçki ye günah diyip,çocukların ırzına geçen kansızlara da bu kadar tepki duyma şerefini gmsterseydin keşke

  • Dogrucu23 Eylül 2019 00:05

    Siz ocmiyorsunuz karisan varmi..adam verginin alasini oduyor..ustunede gunahi kendine..sizi ne alakadar eder..

  • HALİL TÜRK22 Eylül 2019 21:02

    bence olmaz çünkü migrosun mağzacılık anlayısına zıt  ve uygunsuz fakat cafoursa olur olur çünkü sanki batmak üzere gibi bilançosu var.

  • Özgür DOĞUŞ 20 Ekim 2019 22:07

    Ne uygunsuzu daha önce kimindi şok market bi araştır bakalım

  • Paşa22 Eylül 2019 20:20

    Geç onu geç satıldın bile duyduk, ocakta teslim edeceksin, neymiş öyle bişey yokmuş, galiba alttan hisse toplamak için inkar ediyor

  • Murat tek23 Eylül 2019 22:47

    Nasıl bu bilgiye sahipsiniz peki satıldı diyosunuz varmı bildiğiniz bişey

  • Okie Dokie22 Eylül 2019 19:29

    Bu devirde hala şok marketten alışveriş yapan kaldı mı? Ben tüm gıdalarımı organik olarak yurtdışından getirtiyorum. Eeee canımı yolda bulmadım kardeşlerim.

  • Sisi23 Eylül 2019 00:04

    Yurddışından gelenler organikmi.

  • Yılmaz22 Eylül 2019 23:41

    Defol git yahudi ülkene hadi başka kapıya bizim ülkemizi de kirletme hadi hadi yaylan.

  • Kır 22 Eylül 2019 21:03

    La yahuda burada ne işin var o zaman ıpna

  • Volkan22 Eylül 2019 19:15

    Migros geçmiş dönemde ŞOK u sattı. Ülker geliştirdi ve yeterli şube açtı, Mis, Mintax,, Vatan vs bir çok eski markayı canladırdı. Bir çok ütünde fiyatı dengeli yani BIM ile Migros arasında konumlandırdı kendini. P&G, Unilever, Danone, Nestle, Bunge vs yabancı tüketim şirketleri muhtemelen baskı yapıyordur Migros'a bunu al diye. 

  • Ychn11 Ekim 2019 20:59

    MİGROS A KİMSE BASKI YAPAMAZ KOCAMAN ANADOLU GRUBU ŞİRKETİDİR..

  • Müşteri 22 Eylül 2019 20:30

    Ülker kendi ürününü kendi marketinde rahat satıyor. Fırsatını bulsa Migros’u, A101 vb marketleri bile satın alır. Eğer elindeki şok marketini sararsa kendini kulaklarıyla tavana asmış gibi olur.