E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaNeden YükseldiPETKM: Tıbbi malzeme üretimi açıklaması sonrası tavan oldu---

PETKM: Tıbbi malzeme üretimi açıklaması sonrası tavan oldu

PETKM: Tıbbi malzeme üretimi açıklaması sonrası tavan oldu
01 Nisan 2020 - 22:52 www.borsagundem.com

Petkim, tıbbi malzeme üretime ağırlık vereceğini açıklamasının ardından bugün yüzde 9.90 oranında değer kazandı

Petkim Petro Kimya Holding (PETKM) bugün yaptığı üretim açıklamasının ardından tavan oldu. PETKM hisseleri, günü yüzde 9.90 oranında artışla 3,33 TL'den tamamladı. Hisse, önceki gün 3,03 TL'den günü kapatmıştı.

Petkim tarafından bugün yapılan açıklamada, tüm dünyayı kasıp kavuran yeni tip koronavirüs salgınına karşı, şirketin tıbbi malzeme üretimine ağırlık vereceği ifade edilmişti.

Açıklamanın ardından tavan olan Petkim hisseleri, diğer petrokimya hisselerine de yansıdı ve Borsa İstanbul, dünya borsalarındaki sert düşüşten pozitif ayrıştı.

Petkim, tıbbi malzeme üretimine ağırlık veriyor

BIST 100'de bugün en çok Petkim kazandırdı

 

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 4,11
En Yüksek: 4,23
En Düşük: 3,92
Değişim 1,99 %
FK: 18,31
PD / DD: 1,76
İşlem Hacmi 1.072.698.714
Toplam Adet: 260.689.157
Ağırlıklı Ort.: 4,12
YORUMLAR (37)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Mehmet 26 Nisan 2020 02:36

    Katılıyorum size battıktam m

  • Mete17 Nisan 2020 17:53

    Jehenneme kadar yolun var petkim

  • Batuhan16 Nisan 2020 11:11

    Değiştirin kardeşim şu haberi yahu, tamam artık bitti gitti. Başladığı yere geri geldi işte. Şundan yükseldi bundan yükseldi. Yükseldi de geldiği yerde durabildi mi? Değiştirin başka şirket koyun şuraya yahu Allah Allah!!!

  • mali15 Nisan 2020 10:41

    Petkim Tıbbi malzeme üretmiş böyle, üretmesiydi ne olacaktı. 

  • SOCAR > PETKM12 Nisan 2020 18:22

    PETKM ve SOCAR bir tuttugunuz her dakika yanılmaya devam edeceksiniz...

  • Reco10 Nisan 2020 18:51

    Bakıyorumda o haber gelmese borsanın 96 bin olmasıyla zaten 3.50 olurdu.

  • Bera12 Nisan 2020 18:20

    He he olurdu bekle sennn

  • PETKM09 Nisan 2020 17:26

    PETKM YÖNETİCİLERİ AZERİ DEĞİL ERMENİYMİŞ

  • Hakkı08 Nisan 2020 23:02

    Özelleştirme öncesi çalışanların ücretleri çok yüksekti bütün işletmenin karı işçilerin maaşına gidiyordu bu durum hala devam ediyorsa kar açıklayacak diye beklemek abes olur,Kardemirde ki gibi ücretler makul seviyeye indirilmeli yoksa tesis kendisini yenileyemez batar

  • Necdet28 Haziran 2020 12:37

    Hakkı bey  PETKİM Özeleşmeden önce 30 günün bir günü işçinin 29  gün devlettindi bilgilerinize alın teriyle çalışan işçinin alınterine söz etmeni kınıyorum.

  • hakkı sever09 Nisan 2020 22:17

     mal işçi üçretleri yüzde 1 bile değil dünya petro kimya işçi üçretlerini biliyormusun hangi şartlarda nasıl çalişildiğindan haberin varmı en üstten an alta üçretler nasıl haberin varmı  bunları söylüyorsun sen ne iş yapiyorsun ne kadar alıyorsun hiçbir işletme çalışan üçreti ile batmaz yönetim batırır

  • ender06 Nisan 2020 22:51

    Oldu da ne oldu,puf diye söndü.

  • Mete06 Nisan 2020 21:28

    Ne dökmesi kardeşim bu petkim tuvalet kağıdı kadar değeri yok aslada olmadı bundan bi bk olmadı olmazda boşuna beklemeyin gidin doas alin

  • Yusuf06 Nisan 2020 00:30

    Herkes petkimde bekliyor Dökmeye çalışırlar

  • Mahallenin Delisi05 Nisan 2020 13:30

    Yahu azeri müdür çıkıyor bilinçli olarak yanıltıcı haber yaptırıyor. Petkim "tıbbi malzeme" üretmiyor ve üretmeyecek... Petkim tıbbi malzemede kullanılan plastik hammaddesi üretiyor. Öteden beride üretiyordu o müdür çıksın adam gibi söylesin Mart ayının ilk iki haftası söz konusu plastik hammadde ne kadar üretildi/satıldı son iki hafta ne kadar. O zaman görür insanlar nasıl kasıtlı yanlış haber yayıldığını...

  • Makarone05 Nisan 2020 04:41

    Bu ne abi köşe başı tekstil fabrikası gibi.... Bence makarna üretsin iyi satıyor

  • Xxx04 Nisan 2020 15:45

    Petkim, hiçbir zaman demode olmaycak sektörün devi. Hissesinin Böyle ölü gibi olması hayret bişey.

  • Kadir03 Nisan 2020 21:29

    Koca trilyonluk liman yaptılar üç kademe artmadı çakma habere iki tavan yaptı

  • Demekki10 Nisan 2020 01:56

    Köklü saglam durust sirketleri almak laizm. Bunalri alanda suç

  • Murat karakaya04 Nisan 2020 19:08

    Kadir abi yükselmesini bekliyorz

  • Aysegul02 Nisan 2020 22:08

    Daha bikmadiniz imamoglunu karalamaktan hep bana hep bana olmaz

  • Hikmet03 Nisan 2020 00:25

    Sen de aklamaktan bıksan gari,

  • Alis02 Nisan 2020 22:07

    Petkim karel arcelik tutun derim

  • vatan sever02 Nisan 2020 20:18

    milleti perişan ettiler

  • Mete02 Nisan 2020 19:04

    Ben defalarca yazdim 20 yildr borsayı takip eden olarak bu petkim den bi halt olmaz olmaz kardeşim gidin pegasus çelebi alın bundan daha fazla mutlu olursunuz

  • YeniBorsaci02 Nisan 2020 18:50

    Bu işlem hacmi bos olmasa gerek. Yarın borsa tüm 0babyakinken fiyat 3.53 ustu onemli

  • Ege cansoy02 Nisan 2020 18:14

    Daha 1 ay önce 4.00 tl den buralara düştü şu anda bile alınabilir seviyenin altında.

  • caki02 Nisan 2020 17:41

    tavan :) yemezler... ilk gün alan aldı 2 gün mort

  • Kemal KAYA02 Nisan 2020 17:32

    Beyler akıllı olun piyasede cakal haydud dolu elinize verirler

  • Mete02 Nisan 2020 14:18

    5 kuruş değeri var bunun şirket yoneticisi 1.35 tl değeri demişti bana boşuna zaman ve tl kaybı demek bu petkim

  • Ayhan tercan02 Nisan 2020 18:19

    Daha 1 1ay önce 4.00 tl den buralara düştü.

  • mdux02 Nisan 2020 13:54

    resmen kumar oynatiyorlar

  • Spuyt 02 Nisan 2020 11:26

    Daha ikinci günde tavanı bozdu. Beş para etmez bir hisse bu.

  • Kemal KAYA02 Nisan 2020 17:34

    Aynen

  • yemci02 Nisan 2020 01:04

    ne ayaksınız ? Aklınız şimdimi geldi . Baştan neden demediniz? YArın çakılırsa petkim demedi demeyin. Şuan tarih 2 Nisan. 3.30 petkim. Umarım yanılırız da yukarısını görür...ama 2.80 kadar gelebilir...şahsi fikrimdir. Oranızdan buranızdan element uydurmayın sonra.

  • yemci02 Nisan 2020 17:43

    bak dün ne dedim trendi bozar dedim... bugün yüzde +1lere geldi... sonra tekrar bir ölü sıcrayısı yaptı...petkim rüyası son buldu. daha saglam kagıtlar almak lazım. uzun vade! kısa vadede kalbınızı bozarsınız...

  • Cem bozkurt02 Nisan 2020 09:23

    Yok abi bitmiş borsa temettü için buradayım gerisi yalan bir kaç spekülatörün elinde oyuncak olmuş ekonomi.