Petkim'in 9 aylık karı yüzde 22 geriledi

06 Kasım 2019 23:31
Petkim'in 9 aylık karı yüzde 22 geriledi

Petkim 9 aylık bilançosunda 709.3 milyon lira toplam kar açıkladı. Bu sonuçlara göre, şirketin hem çeyrek bazda, hem de 9 aylık bilançosundaki net karı geçtiğimiz yılın aynı dönemlerine göre düşüş gösterdi

Petro Kimya Holding (PETKM) 2019'un üçüncü mali dönemine ilişkin konsolide bilançosunu açıkladı. Verilere göre, 3. çeyrekte 235.878.000 TL net kar eden şirketin yılın ilk 9 ayındaki net karı 709.325.000 TL'ye yükseldi.

Buna göre şirketin 3. çeyrek net karı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 42 oranında azalırken, 9 aylık toplam net karında ise yaklaşık yüzde 22'lik bir düşüş gerçekleşti. 

Petkim, 2018 yılının 3. çeyreğinde 412.700.000 TL net kar açıklamış, yılın ilk 9 ayını 915.434.000 TL net kar rakamıyla tamamlamıştı.

Yorumlar

  • Hangisi doğru? 07 Kasım 2019 21:48

    Bloomberg'e göre çok iyi bilanço açıkladı...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Metin yalcin 07 Kasım 2019 16:55

    Oğlum doğmamıştır petkim aldım su an 20 yaşında üniversiteye gidiyor bizede bir ekmek parası Allah rizasina

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 100% 0
  • Haluk 07 Kasım 2019 09:22

    Uzun vade hissesidir 3 lira olsada alsam

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 100% 0
  • Türkoğlutürk 07 Kasım 2019 08:40

    Ülkede üretilen tek şey, SARAY. Kışlık olmadı yazlık beğenmedim baharlık. Dünya yapay zeka biz saray peşinde.osmanlı batarken hangi sarayı dışarıdan borç alarak yaptırmıştı.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 17% 83
    • Türkoğlutürk 07 Kasım 2019 10:51

      Pil, ampül, telefon fabrikalarını kim kapattı. İha diye tutturdun oyuncak o, bizim evde bile var.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 83% 17
    • oğuz 07 Kasım 2019 10:15

      Şu yapay zekana bayılıyorum pilotsuz uçan ihalar sihalar vs. ler senin zekanla uçuyor  (6)  (6) 


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 83% 17
  • VS 07 Kasım 2019 08:07

    Petkim alacağıma nibaş beton alsaydım zarar etmek yerine % 700 getirim olacaktı

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 29% 71
  • Mehmet 07 Kasım 2019 08:04

    Zarar etseydi zirve yapardı. .

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Salih 07 Kasım 2019 06:58

    Ha birde utanmadan bilancoyu son gün açıklıyor lar niye çünkü yöne Tim filan yok yüzleri yok

    Yanıtla >