Okulların açılış ve ara tatil tarihlerini Bakan açıkladı

22 Ağustos 2019 15:26
Okulların açılış ve ara tatil tarihlerini Bakan açıkladı

2019-2020 eğitim-öğretim yılının 9 Eylül'de başlayacağını belirten Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, bu yıl ilk kez uygulanacak ara tatillerin tarihlerini de açıkladı.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, 2019-2020 eğitim-öğretim yılının 9 Eylül'de başlayacağını sosyal medya hesabından duyurdu. 

"'Okulu çok özledim.' Yahut 'Ne yani bitti mi tatil?' diyen çocuklara kısa bir bilgilendirme" diyen Selçuk, ara tatil tarihleriyle ilgili şu bilgileri verdi:

"Açılış: 9 Eylül, İlk Ara Tatil: 18-22 Kasım, Yarıyıl Tatili: 20-31 Ocak, 2. Ara Tatil: 6-10 Nisan, Kapanış: 19 Haziran."

Selçuk, "Tatilin son günlerindesiniz çocuklar, keşfedin, oynayın istediğinizce" dedi.

 

Yorumlar

  • :) 23 Ağustos 2019 11:17

    kayıt parası için her sınıfa klima parası taplansın...eletkrık parası toplansın :D uygulama iyi.. EeeEEeee  kilimaları hangi firma satacak  okullara ? bakalım? okullar anlaşmışmı?? klima firması kursam ihalelere girebilirmiyim ? yasa varmı  bu konu hakkında?

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • :) 23 Ağustos 2019 11:15

    dünyada en çok mesai yapan ama işçisi aç ülkeyiz....avrupada 40 saat  1 haftada çalışırsın...eğitimde oyle... okul okul okul..en boş insanlar bizden çıkıyor...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • Yorum 23 Ağustos 2019 09:05

    Dünyanın çok gerisindeyiz eğitim birik

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Alkis 23 Ağustos 2019 01:18

    Buyuk is yapilmis

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • alp 22 Ağustos 2019 23:48

    valla neye hizmet anlamadım...ders yok yan gel yat...sorumluluk yok......uyu yat...aman öğrenciye değme...ceza.. ellerde  telefon...herşey tembelden yana...başarı aynı başarısızlık aynı..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Ulkucu 22 Ağustos 2019 22:07

    Cok sacma, sacma sapan is yapmissin selcuk, bu ne ya. Yazin ders işlemiyor.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 50% 50
  • Bekir 22 Ağustos 2019 21:46

    Çocukları eğitmemek için uğraşıyorlar. Eğitim sistemini çökerttiler. Anadolu liseleri imamhatip oldu

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 46% 54
  • vatandaş 22 Ağustos 2019 21:18

    eğitimmi kalmışki allah aşkına  okullar açılacakmış ,öğretmeni aç velisi aç herkes kendi derdine düşmüş 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 56% 44
  • Bika 22 Ağustos 2019 16:51

    Geçmişte kerrat cetvelini bilmeden ilkokuldan mezun olunmazdı, günümüzde  liseden mezun olabiliyor.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 23% 77
  • Vatandaş 22 Ağustos 2019 16:22

    Bütün sene tatil zaten, matematik fen sınav ortamları 3-4 net, bu ülke fen-teknolojide nereye gider.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 16% 84
  • doğru 22 Ağustos 2019 16:07

    türkiyede milli eğitim senenin dokuz ayı tatil geri kalanı oyun ,bu ülkenin çocukları nasıl matematik de fizik de ileri gidecek , öğretmenler kendi konularına hakim değil tatil yapmaktan ,neticede gelecek dahada karanlık türkiye için...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 54% 46
    • Mursa 23 Ağustos 2019 09:06

      Bu ülkede herkes öğretmenin tatiline takmış durumda.yillardir öğretmen mesleğinin tatili biliniyor ,çektiği sıkıntılar biliniyor.yanlis yetiştirip okula gönderdiğiniz çocuklarınıza en çok iyi bir bakıcı olunmasını isteyen bir veli zihniyeti var.