İşte Acun’un borsacısı

18 Kasım 2016 10:53
İşte Acun’un borsacısı

İmzasını attığı eğlence ve yarışma programlarıyla ekranın dahi çocuğu unvanını alan, TV8’le medya patronluğuna adım atan Acun Ilıcalı, borsada da adını sıkça duyuruyor. Peki, Acun’un borsada parasını kim yönetiyor? İşte Esat Yontuç…

BORSAGUNDEM.COM

TV8'in patronu Acun Ilıcalı'nın son dönemde borsada adı sıkça anılır oldu. Özellikle Transtürk Holding paylarını alma girişimi piyasada büyük ses getirdi. Ilıcalı, Acun Firarda programı ile çıktığı ekran yolculuğunda, kanal patronluğuna ve ardından borsaya kayıtlı bir şirketi almaya uzanan başarı hikayesi ile en çok konuşulan ünlüler arasında yer aldı.

“PARAMI BORSADA BİRE BEŞ YAPTILAR”

Acun Ilıcalı’nın, ekrandan kazandığı parasını borsada değerlendirdiği uzun süredir herkes tarafından bilinen bir konu. Zaten, 2016 yılı başlarında Galatasaray eski Başkanı Faruk Süren’in sahibi olduğu Transtürk Holding’e talip olması, yatırım iştahını da ortaya koydu. Hatta kendisi 2013 yılında Borsagundem.com’ da yayınlanan kulis haberde yer alan açıklamasında parasını yöneten portföy için, “Uzun yıllardır tanıdığım, güvendiğim, çok sevdiğim arkadaşlarım. Paramı borsada bire beş yaptılar” diyerek, borsaya ilgisini ortaya koymuştu.

“BORSADAKİ KASASI” ESAT YONTUÇ

Acun Ilıcalı’nın sözünü ettiği “Uzun yıllardır tanıdığım, güvendiğim, çok sevdiğim arkadaşım” dediği isim için çok uzağa gitmek gerek yok. Acun’un işaret ettiği o kişi, ‘borsadaki kasası’ olduğu söylenen Esat Yontunç. 1990’lı yıllardan bugüne Ilıcalı’nın borsa işlemlerini yürüten kişi olarak bilinen Yontuç, Acun’un çocukluk ve iş arkadaşı. Acun Firarda programında Ilıcalı’nın kameramanlığını yapan Yontuç aynı zamanda sağ kolu. Birlikte birçok çalışmaya imza atan ikilinin arasından su sızmıyor.

SPK’DAN CEZA ALDI

Ilıcalı’nın ekranlardan kazandığı milyonları borsada yöneten ve sonuçsuz kalan Transtürk’ü satın alıp borsaya açılma planının arkasındaki isim olduğu konuşulan Esat Yontuç’u piyasa, aldığı cezayla da tanıyor. Yontuç, Kepez Elektrik T.A.Ş. ve Çukurova Elektrik A.Ş. hisse senetleri üzerinde yapılan işlemler nedeniyle SPK’dan işlem yasağı cezası aldı. 45 yaşındaki borsacının işlem yapmadığı belirtilirken Acun Ilıcalı’nın milyonlarca liralık servetini yöneten isim olduğu konuşuluyor.  

Magazin basınında da yer alan Esat Yontunç bir zamanlar Burcu Esmersoy'la aşk yaşadı. Eğlenceli ve Ilıcalı gibi başarılı olan Esat Yontunç'un adı sonrasında Aslışah Alkoçlar ile aşk dedikodularına karışmıştı.

Acun Transtürk'ten vazgeçip onları aldı

 Acun'dan borsada büyük hayal kırıklığı!

 

Yorumlar

  • Hüseyin Hk 2015 24 Kasım 2016 17:04

    Acun gel sana idgyo yu satalım be ya. Piyasa değeri 13.5 milyon. 11 tane villası var. Her villa 2.5 milyon. Eder sana 27.5 milyon. Adamlar zaten iş yapma niyetinde değiller.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • melih demir 23 Kasım 2016 11:50

    acunn hala bekliyoruz sarkuysanı izle..incele..amerikada 2 fabrika yanında hediye..15 milyon dolara milyar dolarlık şirketin sahibi ol..acuun geç kalma...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • tesisatcı 22 Kasım 2016 11:01

    muslukçu Selçuk mal pazarlayacıkmiş erkan kocakafa İZFAS DA DİKKATLİ OLUN AYHAN PANDA İŞİN İÇİNDE İZFAS YUKARI ÇEKİYORRRR DİKKAT EDİNNN

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • melih demir 21 Kasım 2016 10:49

    acunn sarkuysana gelmeni bekliyoruz.incele .izlet..beleş fiyatta...hem legal şaibe yok ..en büyük sanayici hazır ..şirket hazır..sadece 15 milyon dolar koy şirket yönetimini ele al...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • melih demir 19 Kasım 2016 16:10

    acunnn sarkuysana gel..15 milyon dolar yatıır.memleketin en büyük sanayicilerinden ol..15 milyon dolara...sarkuysanı incele...acun bekliyoruzzz..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 20% 80
  • Mavi.. 18 Kasım 2016 23:02

    Borsada bire beş nasıl kazanilirmis. Gidin kumda oynayın. Iki sene önce Afyon alan bakın % kaç kazanmış. Bu sene Kozaa nin dibine bakın birde şimdiki fiyatına. Son ornek de Bjk nin birbucuk yillk grafigine bakin. Esat dediğiniz adam suya götürür getirmez. Iki uc senede bire bes zor degil. Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 60% 40
  • kemal 18 Kasım 2016 19:35

    Biraz ihbar gibi olmus insanlar baskalarinin paralarini yonlendirebiliyormu. Ky olsa bu durumda takla attirirlar ip adresinden cevresinde muhattap oldugu kisilere kadar didik didik ederler

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • ali hasan delen 18 Kasım 2016 16:08

    acun ve esat masa gercek islemleri yapan ZİYA SESEN BORSA ESKİDEN ESAT BORSADA YASAK YEDİ EMİRLERİ ZİYA YAPIYORRRRR

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 17% 83
  • Musa Erdem 18 Kasım 2016 16:02

    Trantürkü alcam diye reklam yaptı ya 15 kuruştan aldığı hisseleri birbuçuk tl ye sattı '''''Biri maşa biri paşa''''' bu iş bu kadar basit.Halkı soymanın borsadaki şekli dürüstlük mü bu mertlik mi bu ??? Siz hala proğramlarını izliyorsanız onada bir şey diyemem.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • yazık 18 Kasım 2016 16:00

    Ne kıskanç insanlar var. Yorumlara bakınca insan üzülüyor. Sevmiyorsun seyretme ama bu kin nefret nedir.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 95% 5
  • tuğba 18 Kasım 2016 15:57

    Bize gökhan'i kazandırdı. Harika birsey o çocuk yaaa. Gökhan sayesinde o sesi de tanımış ve müzik sevgimizi artırmış oldu. Helal sana çalışıyorsun kazanacaksınız tabi. Survivor içinde kerem bursin deniliyor, inşallah dogrudur.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 93% 7
  • Hasan 18 Kasım 2016 15:49

    Bu kadar para kazanmak garibanın ahını almadan olmaz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • GARİBAN borsacı 18 Kasım 2016 15:36

    sakın o isim esas kişinin paravan hesabı olmasın.misal T.O

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Dönme dolap 18 Kasım 2016 15:30

    Survivor dışında izlenen bir programı yok o da patlarsa acun da patlar tabi arkasında kimse yoksa

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 15% 85
  • Kerizman 18 Kasım 2016 15:25

    Bir beş nasıl yapmışlar bir açıklasınlar yabancı formatlarıyla iş yapan bu dahi çocuklar

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • yeni nesil 18 Kasım 2016 14:54

    Ekranın dahi çocuğu derken ülkeye, yeni nesillere ne faydası var bu adamın ? Programlarıyla toplumu uyutup yozlaştırıyor. Oyunla para kazanıyorlar, helal değil.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 5% 95
  • haydar 18 Kasım 2016 14:53

    nerede 1 e 5 yapmış mış dümdüz giden borsada.geçiniz reklam kokan hareketler eminim bu elemanın müşterisi patlamıştır..yakında paralar ile kaçtı acun un da borsacısı idi diye sansasyonel başlık atılır..1 e 5 öyle kazanılır işte..böyle al sat la değil..toplarsın paraları tüyersin.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 30% 70
  • ÜSTAD 18 Kasım 2016 13:54

    BİRE BEŞ ŞÖYLE KAZANILIR: TRANSTÜRK HİSSELERİNİ 0,18 KURUŞ CİVARINDAN ADAMINA TOPLATIRSIN, SONRA TRANSTÜRK Ü ALMA GÖRÜŞMELERİ YAPIYORUM DİYE AÇIKLAMA YAPARSIN. HİSSE FIRLAR 1,50 LERE GELİR MALI BOŞALTIRSIN. ADAMINA PAYINI VERİRSİN İŞLEM TAMAM. DENETİMDEN SORUMLU RESMİ KURUMLAR DA MAL GİBİ BAKAR.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 12% 88
  • acun 18 Kasım 2016 13:34

    nasıl oluyorda bire beş kazanılıyor anlamak mümkün deyil ben bırak bire beşi paramı kurtarayım dönüp bakmayacağım.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 12% 88
  • mülayim 18 Kasım 2016 13:23

    Dobra=Garibanın borsada işi ne......

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 22% 78
  • murat erenoglu 18 Kasım 2016 12:14

    tokatci hirsizlar bunlar !!!

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 5% 95
  • dobra 18 Kasım 2016 11:24

    ekranların sevecen ve yardımsever ismi Acun borsada garibanın parasını tokatlamakla meşgül. Şirketlere bakın hepsi batmış şirketler. En son transtürkte garibanı iyi tokatladılar.

    Yanıtla >