İsrail basını itiraf etti: Kürt devleti kurma hayalimiz yıkıldı

20 Ekim 2019 14:22
İsrail basını itiraf etti: Kürt devleti kurma hayalimiz yıkıldı

Türkiye'nin Suriye'de düzenlediği Barış Pınarı Harekatı'nı her fırsatta karalamaya çalışan İsrail medyası, bölgedeki İsrail emellerinin çöpe gittiğini itiraf etti.

Türkiye’nin Barış Pınarı Harekatı, dünya basınında özellikle de İsrail basınında yakından takip ediliyor.

Harekatın başlangıcından bu yana çeşitli haberler yayınlayan İsrail medyası, Jerusalem Post'ta bir habere daha imza attı.

İsrail merkezli Jerusalem Post'ta yayınlanan Seth J. Frantzman imzalı analizde Türkiye'nin Barış Pınarı harekatı ile birlikte İsrail'in bölgede bir Kürt devleti kurulması hayalinin yıkıldığı ifade edildi.

"6 yılın emeği 6 günde yok edildi" başlığıyla yayınlanan haberde, ABD'nin ve İsrail'in finanse ettiği YPG/PKK'lı teröristlerin planlarının harekat ile birlikte çöpe gittiği yorumuna yer verildi.

Analiz, Barış Pınarı Harekatı’nın DEAŞ terör örgütünü yeniden canlandıracağı iddiasının ardına saklanarak, bölgedeki teröristlere yıllardır yapılan yardımın boşa gitmesine ilişkin duyulan üzüntüyü gözler önüne serdi.

Yorumlar

  • SAFKAN44 21 Ekim 2019 12:32

    Neden bu kadar saf insanımız. Kefereler petrol bölgesinde, en verimli topraklarda kalmayı garantiledi. 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • edy 21 Ekim 2019 12:07

    İsrail bu iyiliği Kürtlere neden yapsın? Binmeyeceği eşeğe kimse semer vurmaz. Siyonistler teolojik kehanetlerin, varsayımların peşinden ayrılmaz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • ... 21 Ekim 2019 11:53

    bu hayalleri kurduranlar utansın....

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • asena 20 Ekim 2019 23:19

    dünyada enson olarak dost olunacak canlılarsınız

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • BÖRÜ 20 Ekim 2019 22:59

    Dur sen Allahın izniyle daha sizin zalim dünyanızı yıkacaz..ölen onca masumun hesabı sorgulamayacak mı sanıyorsun ..daha yeni başladık..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 4% 96
  • Selahattin Ölmez 20 Ekim 2019 22:06

    bu ülkede bir seçim daha ak parti ve mhp kazanır ise oldukca güçlü olabiliriz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 47% 53
    • mert alas 21 Ekim 2019 20:02

      senin gibi zeka noksanları oldukça evet akp iktidar kalır sende eşek olup onların sırtında taşımaya devam edersin sana hak bu


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 53% 47
    • ... 21 Ekim 2019 11:54

      Tövbe.. hataların bedelini, askeriyemiz resetledi..Hata kaldıracak  ve zamlarla karşılaycak güç kalmadı. yeter gari.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 53% 47
  • mali 20 Ekim 2019 21:40

    İsrail  Orta doğuda hiçbir güçlü, halkı Müslüman olan devlet istemez.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • AHMET ÖZBİR 20 Ekim 2019 20:36

    ONE MUNUTE LAN İSRAİL! Reis'im dediği gün siz bittiniz, yerlerde süründünüz! Sizi artık Alman Yahudisi Rochilld'ler de kurtaramaz. Türkiye ne derse o olacak, diğerleri bulvarda dolaşacak.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 37% 63
  • Osman 20 Ekim 2019 19:43

    Önce kürt devleti sonra entegre israil devleti.Kürtlere felan devlet mi kurdurur bunlar maşa olarak kullanıyorlar.Her önüne gelen devlet kursa Türkiyede 80 vilayet var:Hepsi birer devlet kurmak ister yani Türkiyede 80 devlet ama ne olur biliyormusunuz ???????? Kımırt kımırt yerler birer birer düşmanlarımız yokeder bizi.80 vilayet tek bir devletiz kimse bizim bileğimizi bükemez.Karşılaştırın abd de 70 çeşit insan ırk  yaşıyor  50 eyalet hepsi Türkiye kadar büyüklükte 50 eyalet.Ama gidin sorun ben Amerikalıyım der.Amerika bunun için güçlü eğer 50 eyalet dağılsa bağımsız birer güç haline dönüşsse ortada abd kalmaz süper güç de kalmaz.Avrupalılarda aynı ortaklığı kurmaya çalışıyorlar ama onlarınki tutmadı.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 15% 85
  • Fenasi 20 Ekim 2019 18:14

    Kudüs ve israil toprakları ve Arabistan yarımadası ve Balkanlar ve Kuzey Afrika ve Viyana ve roma ve berlin ve Paris Türk toprağı olacak. Oralarda kimse bizden izinsiz osturamiyacak

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 35% 65
  • pazarci 20 Ekim 2019 17:24

    kurt devletimi aha ,israil gorunusde kurt devleti kurulmasina saglamaya calisiyor ileride kendi uzerine alicak,tarihi iyice bir inceleyin ,tarih boyunca kurtler kendilerini kullandirilmaktan baskada bir ise yaramamislar=araplar

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 6% 94
  • Vatanım 20 Ekim 2019 17:22

    Daha çok yıkılacak şeyler göreceksin katil haddini aşan ve boyunu aşan işlemlere girdin haddini bildirecek ler o günler çok yakın

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • cem kohen 20 Ekim 2019 17:08

    umutlar bitmedi ? yeni planları bekleyin!!!!!!!!

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 75% 25
    • Ffff 20 Ekim 2019 17:40

      Siz plan yapabilirsiniz mahsuru yok. Yeter ki biz icraat yapmaktan geri kalmayalım. Sizi ve lanet devletinizi tarihe gömeceğiz


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 25% 75
  • Ankara 20 Ekim 2019 16:54

    Olü İsrail sız daha cok hayal kur bizim baskanım daha çok şey var dunya lideri baskanım recep Tayyip Erdoğan

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 11% 89
    • İstanbul 20 Ekim 2019 17:30

      Haklısın Ankara bir de bizim kiler hayal goruyor İstanbul belediye baskan baskan hayali dunya lideri baskanım recep Tayyip Erdoğan ve turkıye baskan recep Tayyip Erdoğan bunu herkes bilsin ve devlet bahçeli Allah yolu açık olsun


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 89% 11
  • fafa 20 Ekim 2019 16:53

    Sizin hinliğiniz mi biter,cinliğiniz mi yarın başka bir yol denersiniz.Amerika'da hizmet eden para babası uşaklar,Orta Doğu'da teröre hevesli kitleler sizi bekliyor.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • yorum 20 Ekim 2019 16:31

    BOP OLMADI YAHUDİ TUTMADI MAYANIZ

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Vatandaş 20 Ekim 2019 15:50

    Terörle kaynağında mücadele stratejisi doğrultusunda Türkiye'nin güney sınırı güvenliği 32 km ilerinden başlayacak inşallah.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Ali 20 Ekim 2019 15:38

    Ne zaman zayıflarsak gene gelecekler planları uzar lakin gene hüsrana uğrarlar...Türk ün gücü

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • eğitim şart 20 Ekim 2019 15:37

    ülkemizinde şu arap seviciliğinden vazgeçmesi lazım. ümmetcilik anlayışının çöktüğünü hep söyledik ama dinletemedik hükümete. dünyada artık ortak çıkarlar sözkonusu buna göre dış politika belirlememiz lazım . beraber hareket edeceğimiz ülkeleri dini inançlarına göre değil ülkemiz menfaatlerine göre seçmeliyiz. artık der çıkarmamız lazım bazı şeylerden

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 73% 27
    • abdullah 20 Ekim 2019 22:05

      ortak çıkar olmaz herkes kendi ülkesi için kendi menfaati için. din ise dünya insanlarının tek birleşebileceği noktadır. sen görmezmisin hiristiyan alemi nasıl birlik olup bize karşı çıkıyor. abd si ab si israili hepsi dinleri etrafında birleşmiş sen ise elinden gelse ümmete söveceksin müslüman olmak arap seviciliği değildir. dine sövmek isteyenlerin uydurduğu bir sözdür. bölücü ahlaksız sözlerden sakının.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 27% 73
    • Dejavu 20 Ekim 2019 18:49

      Adamlar zaten bu olayı dini çıkarları için yapıyor,bunu anlayamayan insan zaten bu olayı analiz edemez


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 27% 73
    • fafa 20 Ekim 2019 16:59

      Papaz senin fikrini neden beğenmedi acaba kendilerinden başkasını Müslüman olarak görmediği için mi?Adam hakaret ediyor yetmiyor,Müslüman olmaya davet ediyor.Allah akıl versin.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 27% 73
    • Papaz 20 Ekim 2019 16:34

      Eğitim şart ise bundan şu çıkar : demek sen eğitimlisin !!! ... lakin kitap yüklü hımar gibisin. Ümmet dediğin 1.5 milyar müslümanın ahı zaten senin sonunu hazırlamaya yeter de artar. Vakit varken bir halisane Kelime-i şehadet getir ve nadim ol. Son pişmanlık fayda vermez...


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 27% 73
  • Azad 20 Ekim 2019 14:56

     Sizin Ortadoğu emelleriniz, size vaad edilmiş topraklar rüyanız  bitmez, yeme bizi neden yahu (6)  (6) 

    Yanıtla >