İran'ın otomotiv devinden Van'a fabrika yatırımı

01 Kasım 2019 12:14
İran'ın otomotiv devinden Van'a fabrika yatırımı

İran'ın otomotiv firması Khodro Company, Van'da fabrika kurma kararı aldı.


HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...

Yorumlar

  • bir yorum. 05 Kasım 2019 03:52

    o tam yerli değil ama sanırım 2023 de yollarda olacak.siz hiç haber izlemiyırmısınız

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Metin 01 Kasım 2019 16:53

    Hani bizim yerli otomobil procemiz vardı, noldu. Rafta mı ,, sümen altında mı

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
    • Tekno papaz 03 Kasım 2019 23:50

      Pilleri şarj etmemişler test aşamasında araba ilerlemeyince proje iptal edilmiş.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 100% 0
  • Abdullah 01 Kasım 2019 16:10

    Biz de davete icabet etsek mi? İsfehan da yatırım mı yapsak acaba? Jell Aküler bizden olsun...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • b.kemancı 01 Kasım 2019 15:01

    çok irite oldum bu irana bize hiç dost olmadı heber  sevindirmedi

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • Ahmet tecer 01 Kasım 2019 13:30

    İşte reis kurtar bizi

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Pala 01 Kasım 2019 12:55

    Yerli oto hayal oldu. Alman iran araba fabrikalarına temel atılıyor ama milli oto hala çizimlerde

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Kara gülle 01 Kasım 2019 12:43

    1. si iran otomotiv üretiyorda türkiye üretemiyorsa kendinizi övmeyin boş tenekesiniz. 2. si iran otomotiv devi de benim bu güne kadar bu devi görmemem mümkün mü 3.böyle yatırımlara bel bağladıysak vay halimize.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 28% 72
  • KONFOR TEKNOLOJI TÜKETIM 01 Kasım 2019 12:42

    arkadaşlar sohbet ediyoruz. Türkiye ne kadar gelişti. matematikçi, ve formülcü insan daha objektif oluyor. din iman kuran lugat sıkışınca allah bismillah diyor. neyse. türkiye çok geri dediler. neden peki.. sonuç... yıllar önce abd rusya aya gitti. yani uzaya çıktı silah sistemleri kıtalr arası. bunu 1960 lardna sonra yapmayı başardı. peki türkiye, neden hala 2020 de milletin 1960 larda yaptığı roketler, uçaklar, uzay araçlar, yazılımlarla kıtalar arası silahlar yapamıyor.yada eski sistem dizel motorlu araçlar, şuan almanaya elektlı aracı ulkesınd eyapıyor dıi ülkelere eski sistemleri kuruyor, GELİŞEN DUNYA TEKNOLOJISININ KONFORUNU TUKETTİK. ÜRETMEDEN. hazır telefon, bilgisayar, internet, otomobil vb. tükettik. gelişen dunya uretimlerini tukettık. üretemedik, üretemiyoruz. . bir otomobil yok hala. 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 9% 91
  • fafa 01 Kasım 2019 12:38

    Hayırlı olsun.

    Yanıtla >