FENER: Borcun azalmasıyla yükseldi

30 Ekim 2019 12:59
FENER: Borcun azalmasıyla yükseldi

Fenerbahçe'nin borcunun 612 milyon eurodan 568 milyon euroya inmesi ve yeni gelir kaynağı olacak Kenan Evren Lisesi arazisinin kiralandığının duyurulması hisseye alım getirdi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un, Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı Yüksek Divan Kurulu toplantısında Kenan Evren Lisesi arazisinin 49 yıllığına kiralandığını duyurması ile 17 yıllık bekleyiş son buldu. Ayrıca Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Toplantısı’nda sarı-lacivertlilerin Başkan Yardımcısı Burhan Karaçam kulübün mali durumları ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Burhan Karaçam, “Döviz cinsinden borç ve yükümlülükler 612 milyon Euro’dan 568 milyon Euro’ya indi” diye konuştu.

Bu iki gelişme hisseye alım getirdi. 

Pazartesi günü 14.15 liradan piyasa kapanışı yapan FENER, Borsa İstanbul'daki 1.5 günlük aranın ardından yeni güne 14.14 lira seviyesinden başladı. Fenerbahçe payları Borsa İstanbul'dan pozitif ayrışarak yükselişe geçti.

FENER saat 13:05 itibariyle, %7.99 oranında yükselişle 15.28 liradan işlem görerek şu saate kadar günün en çok primlenenlerinden oldu.

Fenerbahçe'ye yeni gelir kaynağı

 

Yorumlar

  • Fener elimize bırakabilir 06 Kasım 2019 18:20

    Yargıtay karari açiklancakmış dendi ucurdular borçlar yapilandırlmadı sampiyonluk desen baskanin dediği gibi daha cok yol var borç alacak dengesi başkan maasları nasil ödeyecegini düşünüyor eeeee Fener borsada 3 gündür asansör yapıyor 16,80-16,00-16,80 hayırdır kimin elinde kalirsa YTD

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • KAZIM 03 Kasım 2019 11:14

    Fb den iyi kazandilar simdi Satip Gsrya geciyorlar helal olsun 6.00 Dan 17.00 oldu 1 e 3 aldilar bide Gsrydan kazanirlar isi biliyorlarlar 1 trilyonu 2 ayda 5 trilyon yaparlar ytd.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 50% 50
  • Kakashi 01 Kasım 2019 13:57

    Arsanın kiralanması vakıflar kanununa aykırı Arsayı bağışlayan bayan sadece eğitim amacıyla kullanılabilir şartı ile bağışladığı için süreç bu kadar uzadı Kiralama iptal olabilir

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 100% 0
  • mert 01 Kasım 2019 09:18

    SPK VE BORSA GÜNDEM EKONOMİ EDİTÖRÜ GALİP ÖZTÜRKE NEDEN BİŞEYT YAPMIYORSUNUZ MANİPÜLASYON YAPIYOR  METRO   AVTUR MEPET V HİSSELERİNDE BAŞLADI DUR DİYEN YOK BÜRÜT TEDBİR GETİRİN BU KİŞİYE NEDEN EL KONMUYOR  TOLERANS VAR AYRIM YAPMAYIN KİM YAPIYORSA ACIKLAYIN

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 40% 60
  • Ayhan 31 Ekim 2019 20:23

    Fb iyi kazandirdi Simdi Gsry toplama vakti duyumlarda gelmeye basladi. Fb den 2 ayda zengin oldular sira GSRY da 1.55 bedava. Haftayada GSRY gider.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 50% 50
  • OSMAN 31 Ekim 2019 14:02

    Mali Yapisi Arsasi Adasi olan Gsry borcuda azaldi kara gecdi ve surekli para geliyor. 6.00 Tl.lik batik Fb 16.00 oldu Gsry 10.00 Dan 1.50 ye dusdu. Bence Gsry patlamaya hazir bomba heran yukari hareket baslayabilir. Piyasa degeri Fb nin 1/2 seviyesine dusdu.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 29% 71
    • spor zedeler 04 Kasım 2019 11:24

      gsray 10 dan mı düştü.600 bin tl düştü ve artı 4 bedelli yaptı  artık sen hesapla :D  :D  :D  :D  :D