E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaŞirket HaberleriEsenboğa Elektrik’in halka arzına rekor talep---

Esenboğa Elektrik’in halka arzına rekor talep

Esenboğa Elektrik’in halka arzına rekor talep
02 Ekim 2020 - 15:59 www.borsagundem.com

Borsadan satış yöntemiyle halka arz edilen Esenboğa Elektrik için 157 milyon adet talep geldi

BORSAGUNDEM.COM

Naturel Yenilenebilir Enerji Ticaret A.Ş.'nin yüzde 100 bağlı ortaklığı olan Esenboğa Elektrik Üretim A.Ş.'nin halka arzına 157 milyon lot talep geldi.

1 milyar 337 milyon 832 bin liralık taleple yeni bir halka arz rekoru kırıldı.

Naturel Enerji’den sonra, Esenboğa Elektrik, Borsa İstanbul’da işlem görecek ikinci güneş enerjisi şirketi olacak.

Esenboğa Elektrik Üretim A.Ş., 40 milyon liralık mevcut sermayesini 24 milyon lira artırarak 64 milyon liraya çıkartıp 30 milyon adet hisseyi 8.5 liradan halka arz etti.

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 37,08
En Yüksek: 37,20
En Düşük: 36,30
Değişim 2,15 %
FK: 17,04
PD / DD: 3,94
İşlem Hacmi 6.092.226
Toplam Adet: 165.613
Ağırlıklı Ort.: 36,79
YORUMLAR (136)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Ronesansborsacı14 Ekim 2020 22:23

    Ülkenin neresinde adalet varki ,borsada olsun.. Halka arz yapılmadan bu dağıtım sisteminin dayılara olduğunu öngörmüstuk. Kontrolmatikte malın yaklaşık yüzde yirmibesi dayilara yapılmış.. Borsa yönetimi ; bu tip istismarlara çözüm bulunnn..

  • Treder14 Ekim 2020 21:50

    Esen ,riskli sirketse eğer.. Bu fiyatları etmiyorsa.. Alanı yakacaksa... Bırakın dört tavan gidince engellemeyi.. Gong çalmasını engelleyinnn....

  • Treder14 Ekim 2020 21:45

    Sayın borsa yonetimi; yeni halka arz larda tahtanın tavan tavan gitmesi sizi neden rahatsız ediyor?.Esene neden fiyatın yükselmesini önleyici tedbir getirdiniz.? Dağıtım sistemine çözüm bulun,bu sistem adaletli değil..Halka arza katilimda Bakiye kotası konulabilir, borsada kıdem esas alinabilir riskli olan çöp sirketlerin gong calmasina izin verilmez vs. Yatirimci bu sekilde korunur.. Fiyatın yukarı gitmesini engelleyerek değill.....!

  • Ronrsansborsacı13 Ekim 2020 20:48

    Esen ,esmeye devam et. Bu rüzgar; lodos mu.. Poyraz mi olur Zaman gösterecek. Tabi ,borsa yönetimi esmeye nekadar izin Verirse...

  • Borsagundem10 Ekim 2020 14:54

    Herkes işine geldiği taraftan konuşuyor. Bundan önceki halkaarzlarda,arz sonuçları açıklamasında :20kat yada 30 kat talep geldi diye açıklama yapanlar.. Esenboğa da ,sadece rekor talep geldi açıklamasını yapıyor .. 6 kat talep geldi demek ,insanın nefsine ağır geliyor sanki..

  • Ronesansborsacı10 Ekim 2020 10:58

    Borsa yönetimi sanki biraz daha mantıklı şeyler yapmaya başlıyor gibi. Bu son bir haftadır yüzde yüz giden şirketlere ;15gunluk buruttakas getiriyor. En azindan tek fiyatta yok.. Zaten 30 günlük buruttakas ve tek fiyatla neyi amaçlıyordu ? Anlam veremediğimiz bir konu. Piyasa dolandiriciligii yapanları,atın kotun dışına.. Şirketlerin ne ne günahı var? Hemen tirpan vurup ,mahvediyorsunuz tahtaları ve milleti.

  • Dipçik10 Ekim 2020 00:53

    105 lotu sakla aga 100 sene sonra torunun torunu ilk millilik maçına çıkar. Dedesini hatırlar

  • Yazar09 Ekim 2020 19:50

    Ben 105 lotu verdim çıktım almak istesen alamıyosun ne yapim 105 lotu

  • Treder09 Ekim 2020 16:48

    Nerde o esen yorumcuları; izahname in celemeyenn, bilanço okumayı bilmeyen .. Çok bilmiş geçinen,milleti yönlendirmeye çalışanlar.. Işte bilen le ,bilmeyen arasındaki fark burda ortaya çıkıyor. Su akar,deli bakar misali.. Borsa yönetimi iki kriter koymalı: Bakiye limiti ve imtihana tabi tutmalı .imtihanı geçemeyen burda olmamalı. Islemyapmasini ,tahtanın nasıl yapıldığını ve nerden haber takip edeceğini bilemeyen kotun dışında kalmalı ...

  • Treder07 Ekim 2020 14:52

    Arkadaşlar,borsada bazı şirketler(yani dayısı olanlar )torpilli..Nedense onlar hergün tavan tavan giderken tirpan yemiyor. (Önleyici tedbirler yani).. Örnek:trabzon limanı yakin tarihte.. Biraz daha geriye gidersek ARD bilişim,yaklaşık yüzde üçyüz gitti;yalandan yere onbeş günlük bruttakas gelmişti, o dönemde tek fiyat sistemi yokmuydu acaba...?ADALET BOYLE BORSEY ISTE..!

  • Ronesansborsacı06 Ekim 2020 21:59

    Açılsa ne olur ki ;üç,beş tavan gidince zaten tırpani vuruyor adam.(buruttakas,tekfiyat).. Sonrasında kumarcilarrr alır tahtayı,üç beş gün aşağı yukarı vururlar;ne yapacağını ölngöremrzsin .. Sonuç ,yine yedirmezler.. Tek amac;yatırımcıyı değil Sermayeyi korumak.. Bankaların kredi vermediği şirketleri,bedavadan millete fonlatmakk

  • kafjadslfeaf06 Ekim 2020 10:08

    ne zaman işlem görmeye başlayacak

  • Mehmet Dinçol06 Ekim 2020 11:25

    bende bu soruyu merak ediyorum, kenarda duran parayı başka yerlerde çok daha iyi değerlendirme şansımız olurdu. Artık açılsın işleme ya

  • Trkony05 Ekim 2020 08:54

    Esen halka arz olacagi haziran ayı tenmuz ayi aciklandi hissenin az gelecegi cok gelecegi diger halka arzlarda belli oluyo onun icin adan 50 bin tl esen yazmis 105 lot gelmis geriye parasi iade o kisi neden saksiyi calistirip 18 tl nateni niye almiyon be kardesim 3 bin lot naten x 18 tl :54 bin tl bugun satsa 120 bin tl 105 lot esen nere 120 bin nere bi adamda akil olcak halka arzlarda lot sayisi az geldini bilmeyen yok eee natenin kardesi halka arz oluyosa nateni alcan escomm kardesi halka arz oluyosa escomm alcan glbl holdig kardesi halka arz olyosa glbl alcan hemde istedigin kadar alir yatarsin halka arz gerceklene kadar sonra sat cik sonra esen 100 lot gelmis konusursunuz oyle borsacilik olmaz

  • cahil herif05 Ekim 2020 00:02

    Fade de rekor talep vardı noldu? taban taban gitti.

  • Barış ali05 Ekim 2020 20:09

    Fade kaç tavan sonra taban yapmaya başladı, biraz araştırda öyle salla...

  • Melih05 Ekim 2020 03:04

    İsminin hakkını gerçekten vermişsin zır cahil. Ulan fadeyi arz fiyatına aldım 3 katına sattım.

  • Treder04 Ekim 2020 20:51

    Orneklerimizde,kimseyi kucumsemedik;sadece branşı olmayan burada tokat yemesin..öğrenip gelsin,dükkanını kapatıp,arabasını satıp buraya yatiran; işin finalinde babalara hizmet eder Verirler eline ,dolandirir durur;sonrada zararına satar.Sonra der ki burası kumar yeri. Eee bilgi paradir; para bilgidir . Para verip alamayacağım tek sey de tecrubedir ,fiyatı yoktur .. Sonrada yandım anam diye bagirmasin .. Cayci,sucu ve simitciler .. Biz kendi stretejimizi oluşturuyoruz,kimseyi dinlediğimiz yok. Kimsenin yönlendirmesine ihtiyacımız da yok. Zannediyormusunuz ki o uzman geçinen, milleti yönlendiren kişiler sizin para kazanmanizii istiyor..Onlar sadece kendi pozisyonları olan tahta lara destekçi arıyor..

  • bir dost04 Ekim 2020 20:41

    talep 117    arz 105    hesap 3*105= 315

  • Uyan04 Ekim 2020 17:59

    Degerli yatırımcı arkadaslar...sizlerde bilirsinizki bir hisse yukselecek edasi ile ballandira ballandira reklam yapılıyorsa bilinki patron mal cakacaktir ...siz siz olun yeni arz alan hisselerde dalis tupunuzu yaniniza alin ...

  • Anti04 Ekim 2020 15:34

    Birde para yok diye ağlar bu millet

  • Yazar 09 Ekim 2020 19:52

    Bende yok valla 😄

  • Mert05 Ekim 2020 03:06

    Milletin yazdığı 100 lot 200 lot. Yok tabi millette para. Bu mu senin para var yada yok ölçütün. Kafaya bak pırıl pırıl. Nasıl ulaşıyosunuz bu kafaya

  • Mucise Reis ;)04 Ekim 2020 13:08

    ya gözü kapalı alıyoruz artık. tavan tavan gidiyor. bir sürü yerli ve milli yatırımcı, hisse peşinden koşan bir çok insan var. saçma sapan hisseler çıkıyor. Koyun gibi bir yeni yatırımcı grubu oldu. Koyun sistemi yatırımcılarımız, kredi çekiyor, otomobil satıyor, kendine kaynak oluşturuo borsa çok güzelmiş. bol bol alayım kazanayım diyor. Ama dikkat, etrafımdan gördüğüm şu. Dükkanı kapattım. İş yok malzeme parasına borsadayım. Yeni iş açacaktım kriz var borsaya geldim. Çay oca açacağıma, kışın kalapı keman yasak borsaya geldim. vb. vb. yani büyük borsa ZEDELERE az kaldı. langır lungur kağıtlar sebepsizce çıktı. Düşüş oluncada, kimileri  3 - 5 yıl kilit yiyecek kağıtta.  Koyunlar borsaya geldi. sorgulama yok, merak yok, firma nedir bilmek yok, çıkıyorsa peşinden koş al :D inat inat alışlar... neyse ağlamasınlar sonra. skp nerede diye. şimdi mevzim yaz...

  • Kaçan Grup04 Ekim 2020 12:49

    borsa ucuz ama, bu kadar kerizin doluşması hayra alamet değil

  • 1 milyar 334 milyon lira04 Ekim 2020 12:08

    1.334 milyon liralık talep gelmiş inanılmaz bu ortamda aydem i bile parçalarlar.bi de citibank gibi yabancı kurumsallar filan girse türkiye'de çok büyük halka arzlar gelebilir.eskiden halka arzlara yeterli talep gelmezdi.şimdi mal yetişmiyor maşallah yatırım tavsiyesi değildir.

  • VS04 Ekim 2020 12:02

    alttaki yorumlara bakıyorumda ne çok borsa uzmanı varmış.çaycıyı sucuyu simitçiyi küçük görmüş.uzmanları dinleyipte akbank işbank koçhol sahol garan ykb vs alanları hepsi ağlıyor çaycı dediğin jant rntbl tkuru vs almış köşe olmuş

  • Mustafa04 Ekim 2020 11:55

    Rekor talep geldiyse daha fazla pay ihraç etsin nominal değeri 1lira olan hisseyi 8 liradan piyasaya sürüyor. Değmeyin Patronun keyfine

  • Ne rekoru04 Ekim 2020 10:41

    Fade rekordu

  • Treder04 Ekim 2020 09:18

    Doğru zamanda ,doğru fiyattan alıp;küpü doldurmaya bakın..Ömürboyu hisse senedi taşicak değilsiniz..Hisse senediyle evlenilmez..Devletler kurulup, yıkılıyor .şirket nedir ki..Sonuçta tapulu bir arazi almıyorsun, torunlara kalır diyecegin...

  • Haaah04 Ekim 2020 09:16

    Rekor taleb derken

  • Sivasli8604 Ekim 2020 05:34

    Türkiye ye hayırlı olsun birde ekonomik kriz var diyorlar işsizlik var diyorlar borsaya gelince türk halkı para basıyor Masallah

  • Köstek04 Ekim 2020 22:09

    spk nerde millete mal pazarlamaya çalışıyor bunlat

  • tt04 Ekim 2020 17:28

    İyide zaten ekonomik kriz ve üretim sıfır olduğu için borsa bu halde bunu anlayamayacak kadar bilginiz yok anladık. Gözlem kabiliyetinizdemi yok.

  • Destek 04 Ekim 2020 11:40

    Çok haklısınız. Borsa sitelerine girip hisse başlıklarını okuyunca ben de hep şunu tespit ediyorum : Bittik, battık, bunlar devleti sattı, dolar aldı başını uçtu ..... Ve daha bir tezvirat .... Ama her biri kendi hissesi için onca yorum yapıp yatırımlarını ballandırıyorlar... Sonrada tekrar başa dönüp bir fakir edebiyatı ... Bu ülkede var olan para kimlerde belli... Biraz utanmaz ve haya sahibi olmak yeter halbuki... Yoksa zaten bu kesimden ne bir fayda gördük ne de bir beklentimiz var ...

  • Ninja04 Ekim 2020 00:39

    Yeni açılan şirketlerin hiç birisine güvenmiyorum Eninde sonunda 1 lira civarına düşecekler. Şuanki sadece acelesi olana taşıtırlar.

  • Musa04 Ekim 2020 00:36

    Adı halka arz hisse verdimi yok

  • Manisalı 03 Ekim 2020 21:58

    Yine aynı şeyler adrese teslim halka arz .50 bin TL lik başvur 105 lot, gerisi birkaç para babasına

  • Numan04 Ekim 2020 00:03

    Manisalı 50 bine lotu 8.5 tlden açılan bi şirketten nasıl 105 lot alırsın senin lotun adet herhalde matematik 6 lot zor eder diyor 50 bine .

  • Musa03 Ekim 2020 20:25

    Hala lot alabilirmiyiz yoksa geçti mi 

  • Mehmet03 Ekim 2020 23:47

    Gecti.biri satarsa alırsın hafta ici

  • Uyan03 Ekim 2020 20:07

    Reklamın iyisi kötüsü olmaz ....6 ay içinde rengi belli olur ....alana hayırlı olsun ...alamayanlar üzülmesin en iyi fiyattan alacak

  • Turan3504 Ekim 2020 17:03

    Bravoo tespit budur, bir iki ay bekleyip gorelim

  • Alperen03 Ekim 2020 19:23

    Bir zamanlar 2000lerde halka arz furyasi vardi.Eş dostun kimlik fotokopsini alir.Hisse senedi fazla almak icin mucadele ederdikk.2001kriziyle o tatli ruyadan kabuslau yandik.Ulkemize hayirli olsun

  • Ran lojistik 03 Ekim 2020 18:36

    Ran lojistik de bir an kapişilmişti insallah aynı sonuç olmaz

  • Urla03 Ekim 2020 18:31

    Çok pis keklemisler

  • İbrahim Özdemir03 Ekim 2020 16:26

    850 lot yazmıştım 105 vermis

  • Treder03 Ekim 2020 14:41

    Esenbogada dağıtım hilesi varmı göreceğiz. Arz sonuçları açıklandığında. Fade,Dinamik ISI .Bu tahtalarda dağıtım hilesi vardı.Takibe devam ediyoruz.. Borsa yönetimi dikkatinize arz olunur.!

  • Ronesansborsacı03 Ekim 2020 14:28

    Borsa yönetimi zaten saçma uygulamalarıyla(buruttakas,tek fiyat) fiyata kendisi karar veriyor. Bırakın da fiyat yukarı gitsin,millet para kazansın.şirketin piyasa değeri artsın. Doğru zamanda,doğru fiyattan almayı bilmeyeninin burada isi ne? Bırakin ezilen ezilsin..En azindan öğrenip gelirler. Burası ;bilgi ,tecrübe ve sermaye işi ..

  • Ronesansborsacı03 Ekim 2020 14:17

    Tavan nedir, fiyat marjı nedir..Bunları bile bilmeyenlerin borsada işi ne? Buradaki hata borsa yönetiminin..Cayci,suçu,simitçi,hurdaci burada olursa;işin finalinde birgün ezilir ve yandım anam derler. Borsa yönetimi; buruttakas ve tek fiyat yöntemiyle burada işlem yapanları koruyamazsin. Bu şekilde sadece spekuletoru korursunn.

  • Berber Bekri03 Ekim 2020 22:41

    Boş yapma yazdıklarını okuyanda ekonomi prof.ları multi milyarder sanır berberim 30 yıldır borsadayım teknik temel grafik hayatta bilmem bakmam işim olmaz aldığım hissenin iş yerinde kaç kedi var kaç köpek var bekçi varmı işçi ne diyor patron ne giyip ne yiyor bilirim NOKTA...

  • Özgūr03 Ekim 2020 14:07

    Esenboğa esmeyecek, yakacak.

  • Serkan04 Ekim 2020 21:43

    Tavan tavan giderken görürsün esmeyi yakmayı. :) 

  • Yazar03 Ekim 2020 22:46

    Aynen öyle yaksa ne olur

  • Mert03 Ekim 2020 19:50

    Lan yaksa ne olur 105 lotu.

  • Doğan GÜLBENZER03 Ekim 2020 18:27

    Emin misin?

  • Doğan GÜLBENZER03 Ekim 2020 18:27

    Emin misin?

  • Yasar kustas03 Ekim 2020 13:07

    8/ekim/perşembe günü işlem görmeye başlar.

  • Kürşad03 Ekim 2020 11:56

    Başarılı bir arz olmuş. Alanlar kazanır, şirket yükselen sektörde, devlete $/cent para biriminden satış garantili elektrik üretiyor.

  • borsacı03 Ekim 2020 11:54

    100 istedik 100 vermişler halk yatırım uyarı mesajı gönderdi parça parça taleplerde sadece tarih önceliğinde ilk verilen miktar dağıtılacak diye

  • Berber Bekri03 Ekim 2020 22:28

    Meali şu ;yürü ense tıraşını görelim anca gidersin uyanık geciniyon yaaa yürüüü

  • Hakan sarı 03 Ekim 2020 11:40

    1-Her başvurana 105 lot verdiklerine göre 8-10 tavan sonrası 100bin-200bin lot satış yapan ağa babalar bu kadar malı halka arzdan nasıl alıyor şimdi onlar kurumsal yatırımcı demeyin kimseyemez 2- halk arz olan firmalar da 8-10 tavan moda oldu herkes az mal verip tavana milyon lot alış yazıp hisseleri götürüyorlar keşke bende bakkal dükkanımı halka açabilsem en az 20-30 tavan yapardı :) 3-herkes kolay para kazanma peşinde halka arzlara saldırıyor kimse firmaya baktığı yok şimdi moda halka arzlar piyasada kolay para kazanmak isteyen binlerce Yeni yatırımcı türedi borsa efsane oldu

  • onur03 Ekim 2020 10:22

    pazartesi işlem görmeye başlar mı

  • analist03 Ekim 2020 10:00

    memleketde ne kadar APRANTİ  varsa hepsi borsada bu isin sonu husran  yorumları okuyorum aman allahım

  • Cevap03 Ekim 2020 11:46

    Berk Vuran Alamazsın diye bir durum yok,hisse açılışda tavan açarsa alım talebine göre sıraya girersin sana sıra gelirse yani yeterli satıcı varsa alabilirsin,ancak genelde sana sıra geldiğinde alım süreci sonuna gelinmiş olması kuvvetle muhtemeldir,biraz dikkatli olmanda fayda var.

  • berk vuran03 Ekim 2020 10:42

    merhaba biraz bilgi vwrirmisiniz? bilmediğim için soruyorum..halka arz bittiğine göre borsadan ne zaman girip alabileceğiz? tavan yaprsa alamazsınız ne demek yani 8.5 olan %10 artışla 9.35 üstü olursa aiamıyormuyuz?

  • Zarar ziyan03 Ekim 2020 02:49

    Dr kimble, öncelikle yorumuma katılmak zorunda değilsiniz, karşı görüşünüzü saygılı bir şekilde yazarsanız medeni bir insan olduğunuzu düşünürüz, halka arzı yapan kurum dışında bu arza yönelik rapor yayınlayan aracı kurum raporlarının kapta yayınladığın dan haberiniz yok galiba, 29,30 Eylül tarihli kaplarda bulabilirsiniz, sonuç bölümlerine bakın. O rakamı uydurmadım, raporlarda yazan rakam. 100 150 lot arası dağıtım olacağı öngörülüyordu, öyle de oldu, artı şirketi kötülemedim hatta iyi iş çıkardığını yazdım, keşke anlayabilseydiniz, sizin ordan alacağınız 100 lota ihtiyacınız olabilir ben portföyümde 100 lotu taşımak istemediğim için almadım, alamadığım için değil. Umarım esen sizin ve ülkemizin enerjisini artırır, anlatmak istenilen yüksek fiyattan satılıyor olması, sizin daha düşük maliyetle sahip olmanız, ama uyarmak artık kötülük olarak algılanıyor...

  • ABDULLAH ABDULLAH03 Ekim 2020 12:59

    Boş boş akıl mantıktan uzak konuşma milletinde kafasını karıştırma insanları yanlış yönlendirme

  • ali03 Ekim 2020 10:15

    kardeşim bu hisse borsada ne zaman işlem görmeye başlayacak bilgin varmı bu yorumcuların içinde en akıllı başlı sen gözüküyorsun senden bilgi alayım

  • Dgm03 Ekim 2020 01:33

    Akyatirimda buhisse yokki

  • Zarar ziyan03 Ekim 2020 01:25

    Dr kimble, 1.si,terbiyeli olacaksın, 2.si, sadece arzı yapan aracı kurumun değil, diğer banka ve aracı kurumların halka arz önce yaptığı değerlendirme raporlarını okuyacaksın, bundan haberin yoksa o senin cahilliğin, 5.60 olduğu orada yazıyor ben uydurmadım, yatırımcıysan araştırır bulursun, (kap oku haberin varsa) tembellik yapıp insanlara laf sokmaya çalışmayın.3. sü, şirketi kötülemedim hatta iyi iş çıkardığını yazdım sen nerenden okudun ve nerenden anladın...

  • Ttyy03 Ekim 2020 00:33

    1000 tane emir verdim 105 geldi saçmalık neyse pazartesi hallederiz:))

  • Serkan04 Ekim 2020 21:47

    P.tesi alamazsın. İşlem görmeye başlayınca tavandan emir vermen gerekir ki sıra gelirse alırsın ancak. DNISI da ve Fade de günler ce tavantan emir verdim sıra gelmedi bana. Bu hisseden en az 6 tavan bekliyorum. Haydi rast gele.

  • Sema Aydoğdu03 Ekim 2020 00:26

    35 lot yazmıştım 35 lot gelmiş keşke daha fazla alsaydım

  • emre konan03 Ekim 2020 00:16

    ben iş bank'dan 1000 lot emir verdim hiçbirşey yazmıyor. Aldim mı almadım mı muallak!

  • Terkoşon seert 03 Ekim 2020 00:11

    105 lot hayırlı olsun 7. 8 tavan bekliyorum

  • Semih Şen03 Ekim 2020 00:05

    Bazıları şirketin batık olduğundan falan bahsetmişler ya. Neremle güleceğimi şaşırdım. 255 milyon lirayı kasasına sıfır faizle koyan şirketin batık hali  mi kalır birader! :D 

  • adil03 Ekim 2020 10:33

    o parayı 1 yıl sonra zor görürsün bilançoda şirket 2017 de 20 panel kuran şirketi her birini 1 milyon dolardan 20 milyon dolara alıyor sonra bunları değerliyor şerefiye diye 12 milyon satışının olduğu sene 70 milyon tl kar yazıyor 2020 yılında halka arzda bu 70 milyon geçmiş yıl karında görünüyor .defter değeri 2 tl yükseliyor sizde 255 milyon şirket kasasında diye yorum yapın o para bu günden gideceği yere yola çıkmıştır

  • Borsacı03 Ekim 2020 00:03

    Ya ilk defamı halka arz gördünüz.. Fade yaklaşık 2 katından fazla pirim yaptı.. Dnısı hala pirim yapıyor... En az %150 yada 2 katı yapar... Bu kadar mı borsa bilginiz var.. Yoksada geçmişteki halka arzları araştırın.. Biraz

  • Semih Şen03 Ekim 2020 00:00

    300 lot emir vermiştim 104 gelmiş. Bakalım pazartesi bir şeyler yapmaya çalışacağız.

  • Antalya Kral0702 Ekim 2020 23:57

    Ben tek kağıt bilirim DOĞUŞ GYO gerisi boş.

  • bir dost02 Ekim 2020 23:54

    Halka arz da acaip kar var ;borsa da işleme açılana kadar , likidite tek yerde toplanıyor kullanım kime ait aracı kurumum mu yoksa arza konu şirkete mi?halka arzın sonuc açıklamasında  dağıtılan hesap sayısı kaç yazmıyor.

  • yb02 Ekim 2020 23:52

    garantiden 2 gün önce emir girmiştim hisselerde görünüyordu esen diye şimdi görünmüyor 

  • Cubarhane02 Ekim 2020 23:07

    Balon Çok canlar yanacak ondan sonra forumlarda ağlama duvari ağlayanın ağzına kürekle vururum.

  • Uzman borsacı 04 Ekim 2020 12:57

    Zerre kadar beyin yok sende cubarhane millet batmaktan korksa ne işi var burda

  • Tuncay atakli03 Ekim 2020 13:00

    Alamamis. Gibi konusmussun . 800 liranın hepsi yansa ne olur.

  • melih03 Ekim 2020 00:58

    105 lotla mı ağlayacak millet:))

  • Ronesansborsaciı02 Ekim 2020 22:10

    Boş yorum yapanlar var.Borsada birçok şirket,defter değerinin kat kat üstünde .. Birçok şirkette kat kat altında işlem görüyor. Geleceği olan şirketler gözde. Asıl burda halka arzlardaki dağıtım sistemi adaletli değil ,borsa yönetimi size sesleniyoruz.. BAKIYE LIMITI KONULMALI. Buradan;cayci,sucu ,simitci vs. Ayiklanmali.. Yatırımcı böyle korunur. **Bilgi paradır ; para bilgidir..**

  • Ali veli konya03 Ekim 2020 13:43

    Simitçi senden akıllıdır kesinlikle...

  • KADİR03 Ekim 2020 11:45

    Ben simitçilik yaptım şimdi 1 milyon liralık portföy yönetiyorum, ben halka arzlara girmeli miyim bladerim? 

  • cgucluturk02 Ekim 2020 21:54

    145  emir verdik . 105 geldi. 40 tanesi de beklemede.

  • Ertuğrul02 Ekim 2020 21:49

    7-8 gün tavan gider, alamayanlar naten e hücum edecektir. Boşuna esen almaya çalışmayın alamazsınız, şimdiden naten için serbest fiyattan emir verebilirsiniz.

  • Tevfikbulut02 Ekim 2020 21:41

    Hayırlı olsun diyelim bol kazanclar 50 adet

  • adam02 Ekim 2020 21:29

    1 tane yaxdım 10üü0 gelmiş

  • ?02 Ekim 2020 21:28

    Millete attıkları kazığa bak.40 milyonluk bakkal halka arz omuş ama 350 milyona.

  • acacu02 Ekim 2020 23:14

    Özkaynak diye bir şey duydun mu sen hiç hayatında?

  • deniz02 Ekim 2020 20:07

    150 istedim 105 geldi herkese hayırlı olsun

  • Bay e02 Ekim 2020 19:59

    1000 lot yazdım 1 lot vermiş

  • deniz02 Ekim 2020 20:14

    çok vermiş yarısını sat gitsin :D 

  • Özgür 02 Ekim 2020 19:51

    100 istedim geldi

  • Ali Bey02 Ekim 2020 23:14

    Rekor talep geldiyse , 100 isteyene 100 nasıl verirler. 100 istediysen  astarını ancak vermişlerdir.

  • mali 02 Ekim 2020 19:02

    Borsada dip açılabilir!

  • Ali05 Ekim 2020 03:08

    Hadi koçum başka yerde ağla alamadıysan

  • T a03 Ekim 2020 13:01

    Alamayanlar. Nasılsa çamur atıyor

  • Alp Tiğin02 Ekim 2020 21:32

    Rekor seviyede gelen talep te dip olur mu? Madem hiç bir bilgin yok.Neden yorum yapıyorsun,ey cahil adam.

  • Bay e02 Ekim 2020 19:59

    Sen bu işlerden anlamıyorsun

  • adil02 Ekim 2020 19:01

    105 tane vermişler

  • Nihat02 Ekim 2020 18:58

    24 lot

  • Şahan02 Ekim 2020 18:56

    Şimdi ky e 20, 30 lot verir sonra kyi milyon liralar soyar lar üstelik şirketin mali durumu pek içaçıcı deyil

  • Uzman borsacı 04 Ekim 2020 12:59

    Sanane lan amin millet ister batar ister hibe eder bilanço kötü olsa sana ne alan razı veren razı

  • Abdullah Abdullah03 Ekim 2020 13:04

    Şahan işine bak insanları yanlış yönlendirme benim ağzımıda bozdurma ama

  • Mehmet02 Ekim 2020 20:58

    Bu sirket naturel eneejinin alt sirketii sirket ile bilgin olmadan yorum yapma

  • İdo02 Ekim 2020 20:06

    Bu yıl 5. 400. 000 lira kar etmiş bir şirketin mali durumu iç açıcı değilmi şimdi.

  • Istanbul 02 Ekim 2020 18:56

    105 lot hayırlı olsun Açılınca tavana alış yazacağım Vereceğini sanmıyorum

  • Ali02 Ekim 2020 18:46

    1100 lot yazdım 1 LOT gelmiş varmı böyle bir şey

  • Ali veli03 Ekim 2020 13:05

    Yanlış yazmışsın yorum yazıyorsun

  • Esenboğa 02 Ekim 2020 21:32

    Evliyadelik sakın satma 100 yıl sonra zenginsin

  • Berkay yerli02 Ekim 2020 18:55

    Nasıl nerden bakıyoruz

  • şerif ilhan02 Ekim 2020 18:44

    105 LOT hayırlı olsun !

  • Berkay yerli02 Ekim 2020 18:55

    Nasıl bakıyoruz

  • Zarar ziyan02 Ekim 2020 18:40

    Milletin ne çok parası varmış bee... 5.60 lik halka arz değeri olan hisse 8.50den arz ediliyor ve korkunç talep geliyor, son dönem de arzlara yoğun ilgiyi bilen firma, nasıl dayarsan daya, ne de olsa gidiyor mantığıyla güzel iş çıkarmış, oysa önceki halka arzlarda hisseler hep yüzde 20, 30 iskontolu geliyordu. Tebrik etmek lazım, ne diyelim.

  • Uzman borsacı 04 Ekim 2020 13:01

    Zarar ziyan sanane kardeşim çok paramız var alan razı veren razı? Sana mi kaldı milletin parasının hesabı?

  • Ali Osman03 Ekim 2020 13:07

    İşine bak ziyan. Senin hayatın ziyan ZARAR

  • Alabao03 Ekim 2020 11:33

    Aynen ya millet aç diyorlar bankalardaki şahıs döviz miktarı artıyor, millet aç diyorlar borsada muadili olan şirketler ederinin yarısında işlem yapmıyor ama bir buna uçuk talep olmuş , millet aç diyorlar 6 ay sonra verilecek araba için para yatırıyorlar ben artık anlamıyorum sokakta araba koyacak yer kalmamış, 3-4 kişiye bir araba düşüyor. Hala araba araba diyorlar, herkes aç ben anlamıyorum artık

  • Dr_Kimble02 Ekim 2020 22:53

    Nerde yazıyor 5,60 tl nerenle hesapladın 5,60'ı Şurada yorum yazanların çoğu işkembeden sallamış. Metro yatırım raporunu yayınladı açıp okumazlar sonra cak cak konuşurlar. 19,75 iskontolu fiyatın 8.50 oldugunu söyle de yorumun inandırıcı olsun. He gönül isterdi ki %50 iskontoyla satsınlar. Bu arada cumhurbaşkanı güneş enerjisi ile ilgili açılış yapmış herif halen ne idüğü belirsiz şirketler silindi gitti yazmış yorumun birinde. Az bi araştırın aga ya. Sonra da alamadığınız için işkembeden sallayıp hisse kötülemeyin...

  • adil02 Ekim 2020 18:27

    halka arzda talep olması ne ifade eder bosada halka arz edilip şu anda tarihe karışmış 100 den fazla şirket var bu şirketin cari oranına bir bakın bakalım ne göreceksiniz

  • Barancan03 Ekim 2020 11:56

    Çok doğru canı yananlar bilir. Bilmeyen bilmez mi ne olduk Zere anlamış değilim demek çok cahilimisim Vesellam

  • coco kor02 Ekim 2020 18:27

    bana niye hiç gelmedi ya:(

  • ekonomist/stratejist02 Ekim 2020 18:06

    Küçücük yatırımcılara 31 lot hayırlı olsun..

  • Berkay yerli02 Ekim 2020 18:55

    Nerden nasıl gözüküyo

  • ARTİZLER02 Ekim 2020 18:04

    BURDA ATIP TUTANLAR VARDI NATEN BU ARZI YAPAMAZ.YAPARSA BORSAYI BIRAKIRIM YOK COK PAHALI YOK 99 DA DA BÖYLE ŞİRKETLER ARZZ OLDU FALAN FİLAN KARDEŞİM NE DEDİK GENÇ FİRMA ATILIM YAPIYOR YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

  • Gökhan02 Ekim 2020 17:42

    Bu durumda talepte bulunanlara 100 lot civarı arz yapılır...

  • Okie Dokie02 Ekim 2020 17:10

    Surlarda açtık bir gedik mukaddes mi mukaddes, ey esenboğa artık nasıl esersen es.

  • Hasan 02 Ekim 2020 16:52

    Vay beeeee

  • cgucluturk02 Ekim 2020 16:50

    arz edilen 30 milyon, talep 131milyon. talep fazla. dolayısıyla talebin tamamını karsılayamaz.

  • Selim Mert02 Ekim 2020 16:32

    Büyük halka arz, kim yaptıysa helal olsun. Son 2,5 yılın en büyük halka arzı.