Emlak Konut'un 3. çeyrek zararında büyük artış

07 Kasım 2019 20:35
Emlak Konut'un 3. çeyrek zararında büyük artış

Emlak Konut 9 aylık konsolide olmayan bilançosunda 202.952.000 TL net kar açıkladı. Şirketin 3. çeyrek zararı geçtiğimiz yılın aynı dönemine büyük bir artış gösterirken, 9 aylık net kar toplamı da düştü

Emlak Konut GMYO (EKGYO) 2019'un üçüncü mali dönemine ilişkin bilançosunu açıkladı. Konsolide olmayan verilere göre 3. çeyrekte 153.307‬.000 TL net zarar açıklayan şirketin 9 aylık toplam net karı 202.952.000 TL'ye geriledi.

Bu sonuçlara göre, şirketin 3. çeyrekteki zararı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 384 oranında artarken, 9 aylık toplam net karı yüzde 81 oranında düşüş gösterdi.

Emlak Konut, 2018 yılının 3. çeyreğinde ise 31.636‬.000 TL konsolide olmayan net zarar açıklamış, yılın ilk 9 ayını 1.099.169.000 TL net karla tamamlamıştı.

Yorumlar

  • realist 08 Kasım 2019 12:25

    Sırf yalakalık olsun diye sağa sola yüklü miktarlarda bağış yapmaktan vaz geçmediği sürece zarar edecektir.Milletin parasını keyfi olarak biryerlere bağışlamamalı.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Trabzonlu 08 Kasım 2019 08:59

    Hükümet bitti kendisiyle beraber devlet iştiraklarını da bitirdi. Hadi gidip kumda oynayalım... Güvenli bölgeye Suriyeliler için konut fikri tamamen inşaat firmalarını kurtarmaya yönelik. Neden ülkende öğrenci yurdu yapmaz devlet. Gençleri cemaat yurtlarına mahkum eder?

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 23% 77
  • enayi 08 Kasım 2019 08:35

    devlet eliyle tokatlanma ne  olacaktı şuna buna peşkeş çekme suriyelilere bedava ev işyeri dükkan olacak buydu k.y. kabetmeye zaten mahkum

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • KILIÇ 08 Kasım 2019 07:57

    BORSADA KAR EDEMEDİGİM ŞİRKETLER KAMU HİSSELERİ VE BANKA HİSSELERİ NE ZAMANDA ALDIMSA ZARAR ETTİM DİGER ŞİRKETLERDEN ALDIGIM KARIMIDA BU HİSSELERE KAPTIRDIM.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Dursun 08 Kasım 2019 01:12

    Her zaman beklenti alınır ,bundan sonra iyi olur inşallah.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 58% 42
  • Emre Genc 07 Kasım 2019 23:16

    bence borsa beklentiyi satın alır. zarar bilanço bekleniyordu ve bu zamana kadar ki dusus ile zaten fiyatlamis oldu. Fakat ekgyo için önümüzdeki günlerin olumsuz olacağını gösteren emare yok.Tersine olumlu çok şey var.ytd.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 53% 47
    • Mugamu 08 Kasım 2019 18:51

      GÜZEL YERİNDE BİR YORUM. 30 UN EN GERI KALMIŞ HIISSESI.DEDIGINIZ GIBI SIMDIYE KADAR FIATLAMIS ZATEN. ARTIK BUNDAN SONRA ÖNÜNDE BIR ENGEL KALMADI..HAYIRLISI ILE YÜKLÜ ALIM YAPTIM.BEKLEYIP GÖRECEĞİZ..


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 47% 53
  • Beklenen bilanco.. 07 Kasım 2019 23:02

    Piyasa dondu;yarin hedef 1.30 un ustu..Bilanco guzel zamanda geldi stress bitti..Piyasa kopmus...Asagi bekleyenler cok bekler..Gyo da yeni beklentiler var ay sonunda aciklanacak..0.89 faiz ve dar gelirlilere dusuk faizli kredi basliyor..Dip buralar..Yarin 1.28 alim firsati olur..Y.t.d

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 67% 33
  • 2.sinpaş 07 Kasım 2019 21:42

    Sinpaş'ın yanına kadar yolu var.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 55% 45
  • Dd 07 Kasım 2019 21:36

    Bu çocuk OKUMAZ. 3500 DEN alanların çoğu kanserden öldü. 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 27% 73
  • Hüsam sahbettin 07 Kasım 2019 21:35

    YARIN ne olabilir 1.05 gösterirlerdi..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 54% 46
  • tam 07 Kasım 2019 21:28

    Yarın 10000000 adet alacammm. 1.40 farketmez alın bursaı dıpppp

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 48% 52
  • RİZE li mulivbjk 07 Kasım 2019 21:27

    normalde bilanço  11 kasımda açıklanacaktı ama bugün hisse biraz hareketlenince bıyıklı haram yiyiciler telaşlandı  bilançoyu göndererek yarın için önlemlerini aldılar.... AMA bugün bir ihale vardı ve 1 milyar 50 milyon tl ye verdiler bunu bile  seans kapandıktan sonra verdi zındıklar...hisseyi baskılayan kendileri başkası değil...haydi millet bahçelerine lay lala lala

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 5% 95
  • RİZE li mulivbjk 07 Kasım 2019 21:20

    camilere , derneklere , millet bahçelerine , millet kütüphanelerine yapılan bağışları düş aslında zararımız yok hatta artıdayız.....haydi millet bahçelerine lay lala lala

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 4% 96
    • YOBAZ arifhan 08 Kasım 2019 12:59

      Hadi ordan....


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 96% 4
    • arifhan 08 Kasım 2019 11:05

      Az için şu zıkkımı. Ağzınızdan saçma sapan anlamsız kelimeler çıkıyor. Biliyoruz din düşmanı olduğunuzu hükümet üzerinden inancımıza değerlerimize salya sümük höyküremezsiniz.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 96% 4
  • Halil 07 Kasım 2019 21:04

    Hükümet parayı yimiş

    Yanıtla >