E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaKulisBorsanın yeni manipülatörleri---

Borsanın yeni manipülatörleri

Borsanın yeni manipülatörleri
20 Şubat 2020 - 14:50 www.borsagundem.com

Borsada son dönemde manipülasyon yapılan hisselerin perde arkasında iki isim öne çıkıyor: Yılmaz Köseali ve Necmi Değerli. Sert fiyat hareketleri yapıyorlar, arkalarında binlerce mağdur yatırımcı bırakıyorlar.

BORSAGUNDEM.COM / KULİS HABER

Uygulanan tüm tedbir ve yasaklara rağmen borsada manipülasyon yapmaya devam eden oyunculara iki yeni isim daha eklendi: Yılmaz Köseali ve Necmi Değerli. Son dönemde sert fiyat hareketi yaşanan hisselerin önemli bir kısmı bu iki isimle anılıyor. Borsa kulislerinde, “Yılmaz ve Necmi yapıyor” diye konuşuluyor. İddialara göre komisyonla patronların ortak satışını yapıyorlar; halka açılan hisselerde sert fiyat hareketlerine imza atıyorlar. Hisseyi önce tavan sonra taban yapan ve binlerce yatırımcıyı mağdur ederek ışıkları üzerine çektiği öne sürülen oyuncuların, çok sayıda hesabı kullanarak borsada getirilen yeni tedbirleri bu şekilde delmeye çalıştığı da dile getiriliyor.

YENİ VURGUNLARA MI HAZIRLANIYORLAR?

Bir dönemler Kemer Cauntry çetesi ile birlikte takıldıkları ve sık sık yakayı ele verdikleri konuşulan Yılmaz ve Necmi’nin, borsa manipülasyonlarıyla büyük servet yaptığı ileri sürülüyor. Uğur Köseali, Erkan Aksoy Belma Köseali, Mustafa Çakmak, Ali Rıza Köseali gibi isimlerin hesaplarını kullanarak işlem yaptıkları iddia edilen Yılmaz ve Necmi’nin, birçok hisseyi değerinin 3.5 katı fiyatına çektiği biliniyor. Komisyonla patron malı satan iki ismin dün yaptıkları operasyonda büyük bir vurguna imza atarak binlerce yatırımcıyı mağdur ettikleri öne sürülüyor. Yakında manipülasyon suçuna ağır cezalar getirilecek olması nedeniyle iki ismin paniklediği ve ellerindeki hisselerden bir an evvel çıkmaya çalıştıkları söyleniyor. Operasyon yaptıkları hisseleri fahiş fiyatlardan piyasaya sürdükten sonra Yılmaz ve Necmi’nin yurtdışına kaçmayı planladıkları da iddialar içinde. Haklarında başlatılan inceleme tamamlanmadan ellerindeki hisseleri küçük yatırımcıların kucağına bırakarak büyük bir vurgun daha yapmak istedikleri ileri sürülüyor.

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (57)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Mehmet Baydar31 Mart 2020 12:10

    investing sitesi  forumlardaki  binlerce SPAM, yalan şirket haberlerinde de bunlar vardır büyük ihtimal. 

  • demir ercan30 Mart 2020 08:51

    sizlerden tek ricam var bu yorumu editore iletin sizi yillardir takip ediyoruz ve arkanizdayiz bu piyasadaki dolandiricilara karşi korkusuz yayin yapan tek kurum sizsiniz  lutfen bunlarin uzerine gidin millete iyilik melegi gibi gozuken seytanlar bunlar şimdi o ketex denen baş dolandirici milleti borsa coin heryerde dolandirdi siz azcik yazinca korktu kopeklerini sizin uzerinize saldi lutfen o ketex denen dolandiriciyi bitirin derin hisse harun kahraman bu dolandiriclari lutfen bitirin ulkenin milli sermayesine zarar bunlar borsaya yeni gelen binlerce yatirimciyi soyup sogana ceviriyiorlar lutfen bu yorumu editorunuze iletin cok rica ediyorum bu pislikleri spk bitiremedi sadece siz bitirebilirsiniz lutfen bunlarin uzerine gidin millete iyilik melegi gibi gozuken seytanlar bunlar

  • Mehdi29 Mart 2020 17:33

    Bela Okuma Kardeş Yeteri Kadar Musibet Dolaşıyor Kime Kızdınız.Başka bir Üslup lütfen😛

  • tek25 Mart 2020 18:24

    Allah belasını versin bu şerefsizlerin.

  • CinciH😜CA10 Mart 2020 21:22

    Nasibinde Gülmek varsa Ne Gelir Elden Sahte Takara bak Takara Senide Güldürmüş Sahte Takara

  • CinciH😜CA26 Şubat 2020 19:12

    Takara Makara Kakara Kukara Demekki Sahteside Varmış Gerçeği Nekadar Gerçekki Sahtesi Nekadar Sahte.Mimli Sahtekar.Madem Çok Dürüstsünde Burada Yazılanları Nasıl haber Alabiliyorsun.BuSularda işin ne.Takara Malakura

  • Mehdi27 Şubat 2020 15:39

    Takara 1 YavşakCoindir Bitcoinden Daha Kıymetlidir.

  • sahte takara27 Şubat 2020 11:56

    ALLAH İYİLİĞİNİ VERSİN NE GÜLDÜM.BUNLAR HARAMZADE KUL HAKKINI AFİYETLE YİYEN TİPLER HEPSİ AYNI BUNLARIN HAKKINDAN BİRİ GELECEK ELBETTE.

  • derinci26 Şubat 2020 15:53

    en kralı derin hisse sevdi bıraktı milleti onu yaz onu geç bunlar hikaye adam 40 kat aldı be 6 ayda kendi yazıyor kuşlusunda :) alanlar da elinde geziyor şimdi yarısı uçtu en az paranın  teknosa reysaslar hubvc ler neler neler 

  • Sakallı Amca22 Şubat 2020 16:13

    Bunlar toplamda 5 kişiler yanlarında bir tane doğulu konuşmayı bilmeyen biri 2 tane de yanlarında yetiştirdikleri genç traderlar var biri kardeşi diğeri kardeşinin arkadaşı anlaşılan yerlerine bu adamları bırakıp kaçacaklar..

  • Mustafa22 Şubat 2020 01:51

    Haklisin terazi kardes ayni diyumlari bircok yerden bende duydum NETAŞ hakkında. Halan attila bu papaz lakaplı adami bulmasi gerekir baktim merll linc ve yapı kredi uzerinden surekli satış yapip yukariya cikmasini engelliyorlar galiba tahtanin sahibiyle zitlasmis olmalilarki spek tahta yapici goturemedi beceremedi tahtayi

  • LAF Laf laf 21 Şubat 2020 22:21

    Bi tarafta milyonlarca lotu olan fil gibi hisse..! En fazla günde % 3-4 artabiliyor.. Bi tarafta bir kaç kanı bozuğun sırtlamasıyla tavan yapan hisse..! Aynı şartlarda borsa da rakipler...! Kusura bakmayında geri zekalı değiliz..! Çoğunluk zaten günlükçü borsa da..! Bütün bu problemleri sona erdirebilecek "kurallar, kanunlar" konulamiyorsa birileri bu durumun devamını istiyor demektir...!!! NOKTA...!

  • Kemo21 Şubat 2020 21:17

    Dün çok insanı borsadan soğuttular

  • Memo21 Şubat 2020 20:05

    Üç tane çapulcunun at oynattığı borsadan ne beklersin

  • strateji21 Şubat 2020 19:57

    Yoookk bunların arasinda kadiköylü papaz lakaplı birisi var 6 aracı kurumdan islem yapiyor gectigimiz gunlerde bu papaz lakaplı kıbrisli is adamı bunlarla is yapıyormus ve gecen gun detas hissedinden kacmislar simdide netastan kaciyorlar galiba netas aciga satisa ve yadaklanacak yada sorusturma gecirecek bu deras, yeşil,ve netastan uzak durun magdur olabilirsiniz bu tahtadalsr uyariyorum arkadaslari tsk

  • Terazi21 Şubat 2020 19:28

    EVET BU KONUDA HER İNSAN HAKLI AMA BIRDE ŞÖYLE DURUM VAR KARDEŞİM O KADAR HISSE VARKEN NEDEN BU HISSELERİ ALIR BU YATIRIMCI ARKADAŞLAR ALMASINLAR SENETMI KALMADI 400 TANE HISSE VAR ZARAR EDINCE BU ADAMLARI SUCLU BULMAMAK GEREKLİ İLK SUC YATIRIMCININ KENDINDE BENCE YANI BIZLERDE. EVET SON ZAMANDA BU SAHISLAR BAYA UCUZ HISSESENETLERINI YUKARIYA TASIDILAR DOĞU KOKENLİ VE AZERBAYCANLI 3 KISI DAHA VAR BUNLARIN EKIBINDE DUYDUKLARIMA GORE 1 AY ONCE (NETAŞ) HISSESININ TAHTA DAHIBIYLE ATISMISLAR AFAMLAR TAHTAYI 40-50 KADEME GUNLUK OYNATIYORLAR COK BUYUK ZARAR ETTIRDILAR NETAŞ HISSEDINDE TAHTA SAHIBI 250 BIN GOTURECEGI SOYLENTILERI UZERINE BU ADAMLAR 11 MILYON LOT TOPLAMISLAR 7 ARACI KURUMDAN ADAMDA BUNU OGRENINCE SATISA GECMIS BU KADAR YATIRIMCI MAHFOLDU NETASTA SIMDI SPEK YOK VAY TAHTANIN HALINE VE O HISSEDE ACIGA SATIS YAPANLARIN HALINE MALIYE BAKANLIGI BENIM DUYDUGUMA GORE 20 GUNDUR INCELEMEYE ALMIS NETAŞ VE ANEL, FMIZP HISSELERINI GALIBA

  • TAKARA MURAT 21 Şubat 2020 17:22

    BU GENÇLER MURAT BORA DAN ÖNCE BENİM YANIMDAYDILAR.HAİNDİRLER BENİMDE ÇOK ÇANTAMI TAŞIMIŞLIKLARI VARDIR.HATTA BU YILMAZIN BABASINI TANIRIM PAVYON İŞLETİRDİ PALA DAYI LAKAPLI.ŞİMDİDE MURAT BORA İLE BERABERLERMİŞ ALTUNİZADEDE OFİSTE.AYNI MASADA YEMEK YEDİKLERİ ADAMI SIRTINDAN VURURLAR.

  • Gerçek Takara22 Şubat 2020 13:32

    Bu yorumun gerçek takara murat ile alakası yoktur. Milletin ismini ağzınıza alıp insanları karalamayın. Bu yazıyıda kimse takara murat yazdı diye düşünmesin.

  • Ali21 Şubat 2020 14:18

    Hangi hisseler çok basit...1..tl den...3...4..5.. Ve 50 ...tl kadar giden var...araştırın...primli hisseden kaçın...

  • Ali Velioğlu21 Şubat 2020 13:41

    Borsa arz ve taleplerin buluştuğu bir yerdir. Kimse kimseye zorla senet aldırmıyor . Küçük yatırımcı çok yükselen bir senede giriyorsa bu kendi kararıdır , sonuçlarına katlanmak zorundadır , daha sonra zarar ettiğinde suçu başkalarında değil kendinde aramalıdır .

  • Yatırımcı 21 Şubat 2020 19:19

    Vicdan sahibi böyle lafetmez

  • Ahmet erkek21 Şubat 2020 12:42

    Sorumlu olan kişiler neden manipülaktörler için gerekli önlemler almıyorlar.yapanlara hatırı sayılır bir ceza ve hapis cezası verilsin bak bakalım bir daha yapabiliyorlar mı.Haramla helali bilmeyenlere ne yapsan boş gerçide...

  • berdan mardini21 Şubat 2020 10:18

    bunlar manipülatör değil manipülatörlerin maşası bunlar murat bora nın şöförlüğünü yapan çantasını taşıyan aylık belli bir ücret karşılığı hesaplarını murat bora ya kullandıran küçük insanlar esas suçlu murat bora ama onu gölgelemek için bu zavallı çocuklar haber yapılmış

  • Doğrucu 21 Şubat 2020 16:09

    İ.T İzzet de bunlarla değil miydi ?

  • nevşehirli21 Şubat 2020 13:48

    Kardeş Murat Bora yeniden ortaya çıktı mı?

  • Atakan 20 Şubat 2020 23:06

    Elindeki kağıtlara hesaplarına el koyun yargılayın kesin para ve hapis cezası bak bi daha yapan çıkar mı herşey serbest etmişsiniz dürüst olun diyorsunuz kan bozuksa yapacak bişey yok

  • Fırat 20 Şubat 2020 22:59

    Kimseye zorla hisse satmıyorlarkı 1llıra olan hısse 7-8 lıra olmus ky balıklama atlıyor. adamlar gel gel yapıp mal çıkarmak için hısseyı 10 TL ye cekıyorlar aslında onlar 10 TL ye cekerken kucaga bırakıyorlar 10 TL de artık alıcı cıkmayınca gelsın tabanlar...

  • Vatandaş20 Şubat 2020 22:38

    Hangi hisseleri almış lar onuda yazsaydınız çok faydalı olurdu,en azından o hisselerden çikamazlardı.

  • Bi dost20 Şubat 2020 22:06

    MEMLEKETTE devlet olmayınca eşkıyalar şehre inmiş

  • Nuri Öztürk 20 Şubat 2020 21:53

    Sığ hisseler den bfren, yonga , kaldı. Yerinde sayan.

  • Taci 20 Şubat 2020 21:47

    Trabzon Spor hissesi Kağıt 1 liraydı kimse almadı 10 liradan millete nikah kıydılar zarar büyük oldu.

  • Ali Can20 Şubat 2020 20:23

    Hangi hisseler bunlar

  • Eski Borsacı20 Şubat 2020 19:18

    La dünkü çantacılar spek olmus vay be

  • Strateji23 Şubat 2020 14:25

    Aynen abi eski cantacilar lafta borsaci yada spek olmus valla yanlsrina 25-30 yaslsrinda 5 kisiyi almuslar ceplerinde para yok bu insanlarin uzerinnden alim satim yapiyorlar bu salaklarda uzerilerinden islem yaptirarak komisyon aldiriyorlar netaş ta oldugu gibi

  • İrfan 20 Şubat 2020 18:31

    Muhtemelen yeni hedef leri gsdho

  • Luto20 Şubat 2020 16:59

    Katar rallisine devam Quenbi finans bank borsa çıkılmasına ramen yukarıda tedbir mecbur yok 3 tl den kağıt 100 tl yi gördü ne oldu borsaya katar dopingi oldumanipilasyonun adı doping ne güzel memleket degilmi

  • erdi20 Şubat 2020 16:39

    Borsa,Las Vegas kumarhanesine dönüştü.

  • Dost acı söyler20 Şubat 2020 21:17

    Lasvegas kumarhanecileri bizim borsacılardan daha insaflı. Yediriyorlar içiriyorlar engüzel hatunları ikram ediyorlar sonra paranı alıyorlar. Bizimkiler su bile vermeden donuna kadar alıyorlar.

  • Burak Kaya20 Şubat 2020 16:18

    Nihat!  arkadaşların  bu sefer de seni kurtarırlar mı acaba? Hadi bunu da yayınlayın...

  • Yorum20 Şubat 2020 16:18

    Niye galip yapmadımı

  • Mehmet20 Şubat 2020 16:12

    Tabanı olmayan hisse alırsanız kusura bakmayın patlarsınız. Yatırımı olmayan hacmi olmayan twitlerde boş konuşan adamların peşinden gidenlerin ağlamaya hakkı yok. Buna bende dahilim.

  • hayalet27 Mart 2020 02:23

    bazen anlamıyorum böyle dipsiz hisselerde ne bulur millet borsada işbankası,garanti, akbank,aselsan, şişe, ecılc gibi hisseler dururken neden macera peşinde koşarsınızki

  • Dost acı söyler20 Şubat 2020 21:21

    Tabanı çok saglam diye ekgyo aldım. Birbuçuk iki senedir sürünüyorum. Küçük yatırımcıyı saglam tabanlardada öpüyorlar.

  • Alper K20 Şubat 2020 16:02

    DENGE'ye uğrasalar keşke 200 bin lotla hoplatırlar

  • Ali Binici20 Şubat 2020 22:08

    Ben de EKGYO aldım ve ben aldıktan sonra tepetaklak oldu. Hala sürünüyor.

  • Yılmazzede20 Şubat 2020 16:47

    Onlar oradan geçti de sen kaçırmışsın

  • Ekonomist20 Şubat 2020 15:50

    Bu durum Borsa İstanbul yönetimi ve Sermaye piyasası kurulu sorumluluğunda dır Yapısal reformlar yapılmalı Halka açık şirketler gelir gider tabloları günlük girilmeli olmalı ve yayınlanmalı... Halka açık Şirketler ve yatırımcılar teşvikler olmalı... Bilançolar ise,  tüm faaliyetler e fatura, e irsaliye v.b bilgiler bir ALGORİTMA yazılım ile otomatik denetimli olarak kendisi çıkmalı... Yoksa daha çok çeker devlet, vatandaş. gerçi vatandaşa eskisi gibi atlamıyor. 

  • boşşş20 Şubat 2020 15:48

    eee tavan taban kucuk yatırımcıyı öpersen nnıhat bey spkda dostların kurtaramaz seni

  • Yılmazzede20 Şubat 2020 15:38

    Hırsızlıktan dolandırıcılıktan kazandıkları para ile lüks hayat sürüp lüks arabalara biniyorlar sonra da bizde battık yandık diye ağlıyorlar benim bütün paramı batırdılar bitirdiler benim ahım onlara yeter o paraları yiyemeden daha beter duruma düşerler haram para yaramaz

  • YILMAZ 21 Şubat 2020 17:23

    Adamsan isim ver

  • Mustafa demir20 Şubat 2020 15:37

    Eee spk nerde neden bu tür işlemlere izin veriyor çünkü spk ile ortak çalışıyorlar

  • Nihat20 Şubat 2020 15:24

    Nihat’ın hisseleri olduğu için yapamazlar tarafsızsanız bunu yayınlarsınız

  • fafa20 Şubat 2020 15:06

    Keşke hisseler de yazsaydınız.

  • Johnyy leshh21 Şubat 2020 07:25

    Vertu kesin 5 dk +20 den -20 dusen kagit ve halen iki gunde -60 ne guzel dunya insallah tez zamanda batarsınız

  • Mağrur20 Şubat 2020 23:04

    Verusa hissedin kesin

  • Ozan kacmaz20 Şubat 2020 19:10

    Verusa

  • HALİL KERTENKELE20 Şubat 2020 15:26

    batmakta olan spor hisseleri.