Atlantik Petrol bilançolarını neden açıklamıyor

24 Eylül 2018 16:40
Atlantik Petrol bilançolarını neden açıklamıyor

Bir haftadır tahtası kapatılan Atlantik Petrol Ürünleri, endekslerden de çıkarıldı. Yatırımcılar bilançoların açıklanmasını bekliyor

BORSAGUNDEM.COM / ÖZEL HABER

İsmi sık sık borsa manipülasyonlarına karışan Atlantik Petrol Ürünleri’nin (ATPET) tahtası finansal raporlarını açıklamadığı için Borsa İstanbul tarafından işleme kapatıldı. 17 Eylül tarihinden itibaren işleme kapatılan şirket bilançolarını henüz KAP’ta açıklamadı! Bu nedenle Borsa İstanbul tahtası kapalı kalmaya devam edecek şirketin hisselerini endekslerden de çıkardı. Konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle: “İşlem sırası kesintisiz 5 iş gününden fazla süre için kapalı kalacak olan Atlantik Petrol Urunleri payları, BIST Pay Endeksleri Temel Kuralları'nın 7.1 maddesi gereğince 24.09.2018 tarihinden itibaren kapsamında bulunduğu BIST Tüm, BIST Tüm-100, BIST Ana, BIST Kobi Sanayi, BIST Sınai, BIST Kimya Petrol Plastik, BIST İstanbul endekslerinden çıkarılacaktır."

BİLANÇOLAR NEDEN AÇIKLANMIYOR

Borsagundem.com’u arayan yatırımcılar şirketin bilançolarını açıklamamasına tepki göstererek yeni bir mağduriyet yaşamak istemediklerini belirtiyor. Son dönemde sürekli zarar açıklayan şirketin özsermayesi de eriyor. Geçtiğimiz dönemde bedelli sermaye artırım kararı alan ve SPK’ya başvuran şirketin talebi geri çevrilmişti.

Yorumlar

  • bize müstehaktır 16 Ocak 2019 10:26

    bize müstehaktır 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • rıza 29 Eylül 2018 18:05

    hisselere devlet garantisi gelmeli. adam gibi incelemeden dandik dandik şirketleri borsaya açıyorsunuz. borsaya yeni yatırımcı nasıl gelecek. şahsen bana soranlara kesinlikle borsaya girmeyin geleceğiniz

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 14% 86
  • Mağdur: 28 Eylül 2018 15:52

    ATLANTİK: Bilançoyu açıklamıyorsa şirkete devlet el kor kayyum atar kayyum eli ile yönetir, şirket sahibinin tüm mal varlığına el koyar, fakat bunu isteyen varmı yok, ky TL ye yatırım yapmanın cezasını çekiyor, Al Doları yat aşağı. 1999 yılındada aynı tokatı Eğe Hol ve Eğe fin, den yedik acısı halen çıkmadı yeted artık Halk adaletini sağlamasını bilir fakat devletten bekliyoruz Adalet Adalet Adalet.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • hikmet bokbay 27 Eylül 2018 19:24

    bu iztarda inekler altın ıçıyormış haberi olan varmı

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • mehmet kortlıT 27 Eylül 2018 11:41

    YAHUU BATIK BİMEKS ; İCRA TAKİBİNDE Kİ EGELİ GRUBU VE BİRÇOK EKSİ ÖZ SERMAYELİ ŞİRKET İŞLEM GÖRÜYOR BU BORSADA . BU ŞİRKETİN KAPALI KALMASI TUHAF

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 22% 78
  • atpetmagduru 25 Eylül 2018 12:25

    Ne uğraşıyorsun borsa ile, herkes çıkmış gitmiş, dolarını almış oturuyor, deniz sakinlesin diye beklerken, biz bu şirketlerin peşinde heba olduk, bütün hisselerden zarardayız, bunda ise sonumuzun ne olacağı meçhul. Madem suçlu bu adam hazırlasın biri bilançoyu sunsun, kaldığımız yerden devam edelim.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 16% 84
  • kakukı 24 Eylül 2018 23:45

    adam manipulatörlerle anılıymış ve birde yatırımcıdan sorumluymuş ve birde bedelliden sorumluymuş . vay vay vay . başka anlatmaya veya başka söze gerek varmı.. butun bunlar bilinirken bunları kontrol yerleri nerde

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 11% 89
  • bmeks maduru 24 Eylül 2018 20:45

    İnşallah bmeksin sonuda böyle olmaz 2 yıldır bekliyorum

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 43% 57
  • TTT 24 Eylül 2018 17:41

    şirket battı daha açılmaz geçmiş olsun. Allah yatırımcısına sabır versin zor iş.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 28% 72
  • Hayati 24 Eylül 2018 17:22

    Kaçtılar diye bir iddia var ortalıkta

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 19% 81
  • fersan 24 Eylül 2018 17:22

    asyab hişşe madurları olarak asyab ın bilançosu açıklanmadı 30 ayır .kasım ayını bekliyoruz

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 39% 61
  • Mağdur: 24 Eylül 2018 16:53

    Tl nin değerlenmesi için çağrı yapanlar, ky mağdur edilerek TL değer kazanamaz, Sayın Cumhurbaşkanına bu konuyu lütfen elden ele iletelim, Cimer den yazalım, C,Başkanlığının Telefonlarını hiç susturmayalım, yeter artık birilerinin keyfi için çoluğumuzun çocuğumuzun rıskını TL yi koruyacağız diye yedirmeyelim. boşdurmayalım ilgilileri rahatsız etmeye devam Hukuk içerisinde, Sonu hukuksuzluğa gitsede!!

    Yanıtla >