ASELS: Dev opsiyonla yükseldi

25 Ekim 2019 11:22
ASELS: Dev opsiyonla yükseldi

Aselsan ile Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) arasında yaklaşık 1.7 milyar liralık dev opsiyon paketinin sözleşme kapsamına alındığının duyurulması, şirket paylarına alım getirdi.

Aselsan ile Savunma Sanayii Başkanlığı arasında 29 Aralık 2017'de imzalanan kısa menzilli/alçak irtifa hava savunma sistemi sözleşmesine ait 91.550.073 Euro + 1.094.428.811 TL tutarındaki opsiyon paketi sözleşme kapsamına dahil edildi. Bu durum Aselsan pay fiyatına olumlu yansıdı.

Dün kapanışı 18.17 liradan yapan ASELS günü borsaya paralel hareket ederek 18.18 liradan yatayda karşıladı.

Opsiyon haberinin KAP'a bildirilmesinin ardından 18.62 lirayı test eden ASELS, saat 11:27 itibariyle borsanın yatay seyrettiği şu vakitlerde %2.20 oranında primle 18.57 liradan işlem görüyor.

Aselsan'da sözleşmeye ek dev opsiyon paketi devreye girdi

 

Yorumlar

  • Süleyman 02 Kasım 2019 05:59

    Bu mu yükselmiş hali?halka arz fiyatının altında, tuvalet kağıdına yatırım yapsaydım en az yüzde 50 getirisi olurdu.Kamu hisseleri mi bir daha asla kuruş bile yatırmam

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • K2 31 Ekim 2019 16:56

    BU DİREKSİYONDAKİLERİN ANLAYIŞI BU OLDUĞU SÜRECE 10 BİN YUKARI 10BİN AŞAĞI NEYDİ ESKİ RALLİLER KUDURMUŞ GİBİ YÜKSELİRDİ............EKONOMİNİN İÇİNE ETTİLER...............

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • ns 29 Ekim 2019 12:49

    alacaklarını alamayan aselsan neolacak  bu senin halin yatırımcıların perişan bir vaziyette umudunu yitirmiş, bir umut beklemete..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • Huzursuz.. 28 Ekim 2019 23:19

    Aselsan yönetimi hisseyi bu halle düşürdü yok ekonomik göstergelermiş yok bilmem neymiş elimizden kaynaklanmayan olaylar falan derken hisseyi başı boş bıraktılar pazarlayamadılar şimdi yabancılar baktı hayır yok bu yönetimde her gün milyon lotları koydular satışa Allah sonumuzu hayır etsin zararımı kurtarsam aselsanmış buymuş şuymuş türk borsasıymış töbe bizi atıyorlar aslanların önüne yem olarak bize kalan sıtres hastalık para kaybı aile içinde huzursuzluk olmaz olsun böyle bir borsa yönetmenliği..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • Turgut 28 Ekim 2019 22:43

    Bütün kamu hisseleri zarar ettirdi

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • erdi 28 Ekim 2019 19:57

    Halka arz çok pahalı yapıldı. Zarar ondan. Hissenin ederi 10-12 TL.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 60% 40
  • szer güneş 27 Ekim 2019 00:10

    takasa bakın kağıt alın kaç milyon takası var böyle tahtalar zaten gitmez 10tl olursa al 20tl arası sat kağıdı. zaman kaybı ....

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 38% 62
  • Talihsiz yatırımcı 26 Ekim 2019 16:45

    Ah ASELSAN vah ASELSAN sen neymiş sen, dillere düştüm senin yüzünden.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Madur 26 Ekim 2019 11:30

    Hayatımı mahvettin ASELSAN sen bat bende batmaya razıyım

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 37% 63
    • abdi 26 Ekim 2019 12:42

      belli ki tüyo ile almışsın hisseyi sabırlı ol satma satarsan yükselir elbet bu fiyatta kalmaz 


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 63% 37
  • İlhami 26 Ekim 2019 09:50

    Ana paramızı 6 aydır yakalayamadık bırakın kar etmeyi karı unuttuk ana paramızı kurtarsaydık

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 15% 85
  • Yusuf 26 Ekim 2019 09:35

    23 liradan hisse alıp 100 liraya çıkmasını bekliyorsanız bırakın borsayı iddia oynayın

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 72% 28
  • Murat 25 Ekim 2019 22:50

    Yabancıların oyuncağı olmuş

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
    • Umut 28 Ekim 2019 23:08

      Niye kalkınma 5 liradan geçen sene 50 liraya gitti bedeli bölündü şimdide 10 liradan 50 liraya gitti bu gidiyorda aselsan niye gitmesin pegasus 20 liradan 70 liraya gitti bunlar hepsi bir yıll içinde gidiyorda aselsan niye gitmesin aselsan bunlardan kat be kat daha fazla kar ediyor..


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 90% 10
  • İstanbul lu 25 Ekim 2019 22:31

    Kamu hisselerinde iş yok, bir zamanlar halkbankası 10 dolardı, yıllar sonra bugün 1 dolar bile etmiyor.emlak gyo ayrı bir rezalet.Aselsan 23 aydır düşüyor, durum ortada işte.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 9% 91
    • Selim 28 Ekim 2019 06:21

      Thyao'da var


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 91% 9
    • Zekiye 26 Ekim 2019 10:43

      Aynı şey Iş Bankasındada oldu. Iş Bankası C hisseleri yeni halka arz edildiğinde 11 000-12 000 tl den verildi. Yaklaşık 1 sene sonra C hisselerini 2'ye böldüler. Elimizdeki hisselerin değeri 3000 - 4000 tl.ye düştü. Bu benim 2.hisse alışım. Bundan sonra almam herhalde.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 91% 9
  • Ahmet mete 25 Ekim 2019 20:57

    Aselsan 2023 kadar bütün siparışlerle dolu.Kar oranı akıl almaz.Anlaşmalar inanılmaz büyük.Ama hissenin değeri ise yerlerde.Zamanın 100liraya gider denen hisseni hali içler acısı.Denen şu şu an Aselsan Düďüklü Tencere gibi diyorlar.iyice şişdi İnşallah patlarda bizde görürüz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 35% 65
  • Zekiye 25 Ekim 2019 20:10

    01.06.2018 de 23 liradan aldığımız paylar şimdi 18.67 lira.Bunun neresi yükselmiş hali.Daha çok biz zarar ettik.Dolar yada altın alsaydım daha çok kâra geçmiştim.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 5% 95
  • AD 25 Ekim 2019 14:46

    bumu yükselmiş hali yapmayın.aselsana yatırdıklarımı çöp hisselere yatırsaydım zarar yerine kar edecektim.aselsan petkim emlak konut bunlar beni batırdı

    Yanıtla >