E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaGündemArbel Gıda'nın sahipleri Arslan kardeşlere FETÖ'den hapis---

Arbel Gıda'nın sahipleri Arslan kardeşlere FETÖ'den hapis

Arbel Gıda'nın sahipleri Arslan kardeşlere FETÖ'den hapis
21 Şubat 2020 - 20:38 www.borsagundem.com

Arbel Gıda'nın sahipleri Mahmut, Hüseyin ve Hasan Arslan kardeşlere FETÖ'den 3'er yıl hapis cezası verildiği bildirildi

Arbella Makarnaları'nın sahipleri Mahmut, Hüseyin ve Hasan Arslan kardeşlere FETÖ'den 3'er yıl hapis cezası verildi.

Mersin merkezli hizmet veren ve Türkiye'nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Arbel Gıda'nın sahipleri Mahmut ve Hasan Arslan hakkında 'FETÖ/PDY'ye üye olmak', Hüseyin Arslan ve şirkette imza yetkisi bulunan yöneticiler hakkında da 'örgüte yardım etmek' suçlarından dava açılmıştı. 17- 25 Aralık sonrasında şirketin Bank Asya hesaplarında yaşanan hareketliliğin de yer aldığı dosya kapsamında hakim karşısına çıkan sanıklar, suçlamaları reddetmişti.

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (13)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • ismail27 Şubat 2020 09:00

    al - ver, bunlar kendileri hakkında soruşturma yapan hakim savcı ve polisleri fetöcülükle kumpasla falan itham ediyorlardı ne iş bu a.q.   8-)  sıkışan pisini pisliğini fetöyle yıkamaya çalışıyor a.qoyyim bu memlekette 

  • Bika23 Şubat 2020 19:48

    17-25 Aralık öncesi FETÖ'cü olduğunu sonrasın da döndüğünü söyleyenler kanıt yetersizliğinden ceza almıyorlar.

  • Bence23 Şubat 2020 19:19

    utanmasalar, bu fetoculardan özür dileyecekler.. allahım sen buyuksun. İyileri koru. kötuler mahvetti ulkeyi.

  • ...23 Şubat 2020 19:07

    3 YIL MI? 250 şehit veren devlet... fetoculugu ispat edilen mahkemece kişiler... ceza 3 yıl ? şaka mı bu ? en kanlı ve tiyoatro olmayan darbe yeşadık diyen hukumet... tiyatro deıl darbe dirişimi diyen hukumet... fetoculara sadece 3 yıl ceza ? aklımı yitirmeden, oy kullanmak istiyorum.

  • Ck23 Şubat 2020 08:44

    FETO DEVAM EDIYOR . 3 YIL NE DEMEK YA.

  • HAKKI22 Şubat 2020 12:32

    AFERİM LA MİLLETE ÖMÜR BOYU HAPİS BUNLARA GİT İŞİNİN BAŞINA

  • ŞAŞKİN.22 Şubat 2020 11:58

    BU ODUL GİBİCEZALAR AKLAMAK İCİNMİ VERİLİYO ???

  • bu dünyadan biri22 Şubat 2020 09:10

    Fettullahçılar paralel devlet kurmuş denildiğinde, buna kargalar güler diyen bir bakan vardı ne oldu ona? İnternet ve bilgi çağında halkı kolay kandıramazsınız. 

  • reis22 Şubat 2020 08:53

    bu işin arkası çok  karanlık.gerçekler ortaya çıkarsa suna emin olun yer  yerinde oynark.niyemi suç olmayan şeylerden yüz binlerce eğitimli ve donanımlı insanlar hapiste.bunlar hakların geri isterlerse ne olacak

  • ..21 Şubat 2020 22:04

    Darbeye destek..cezası 3 yıl hapis :D darbe tiyatro deyinced ekızıyorlar.. bu ne cezası ? 3 yıl : ))  utanmasalar onlarıda yatırmıcaklar, kelepçe takalım evinde ceza çeksın diyecekler.. siyasi ayak yonetenler denilince inanmıyordum ama hakkaten bişe var bu işte. 

  • ama21 Şubat 2020 21:26

    bunlar 15 temmuz gecesi tövbe edip, 1 ay düzenlenen 15 temmuz gece nöbetlerinde çorba dağıtmamış mı?  Töbe kapısı kapanmadan tövbe deyemeyenlere af kapısı ve genel af  seçimlerde gelir belki .  : )  250 şehit canını verdi. 3 yıl ceza alanlara ne demeli ?  250 şehit ne diye canını vermek zorunda kaldı ? yakalanan çıkıyor. nazlı olucak çıktı, bunalr çıktı, zenginler zaten içeri girmedi. eee siçöeri soka soka sözcü agzetecisnden cumhuriyet gaztesinden 3 - 5 kişi sokuluyor.. allah şehitlerin ailelerine sabır versın. onalrda konuşamıyor belliki, ya maaş güzel ya imkanlar ve diğer şehitlerdne daha üsütn özellikliler. yoksa vicdanları isyan ediyordur. 3 yıl ne yahu ? kavala bile suçsuzken 3 yıl yattı mapusta. suçlular   için  3 ıyl 5 yıl ne yahu ? adam aklamak gibi olmuş.

  • Ck23 Şubat 2020 08:47

    Ama şahsiyeti neden bu kadar uzun yazdinki. Çünkü kendini yormussun. Çünkü yazın boş ve beyhude

  • Halil 21 Şubat 2020 21:07

    Diğer cezalara bakınca bunların cezası devede kulak kalmış.