Ahmet Altan ile Nazlı Ilıcak'a 10 yıla kadar hapis, Mehmet Altan'a beraat istendi

04 Kasım 2019 13:23
Ahmet Altan ile Nazlı Ilıcak'a 10 yıla kadar hapis, Mehmet Altan'a beraat istendi

'FETÖ'nün medya yapılanması'nın 'darbe çağrışımı' davasında mütalaasını açıklayan cumhuriyet savcısı, Ahmet Altan ve Nazlı Ilıcak'ın 'terör örgütüne yardım etmek' suçundan 5 yıldan 10'ar yıla kadar hapsini, Mehmet Altan'ın beraatini istedi.


HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...

Yorumlar

  • vee 05 Kasım 2019 13:27

    bu kişileri aklamaya çalışanlar, zincirin halkalarının kendine gelmesinden korkanlardır. bu olayları kuçumseyip hafifletmek..kendine sıra gelmesinden korkan fetocuların oyundur. ömur boyu yatsın içerde. yaşamını gitiren, onuru ayaklar altına alınanların sucu gunahı neydı ? devlete millete bağşı kalıp, ülkesini savunanların gunahı neydı?

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • pazarci 04 Kasım 2019 22:30

    Pislik idamsız temizlenmez ve bu pislikleri de idam temizler ancak.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 25% 75
  • vatandaş 04 Kasım 2019 20:19

    Bari İlker Başbuğ'un süresi kadar yatsınlar. Adaletini sevdiklerim...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Idam... 04 Kasım 2019 19:15

    Idam istiyoruz...idam gelsin..ne canlar, ocaklar yiktu bunlar...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 29% 71
  • erol g. 04 Kasım 2019 16:16

    GAZETECİLERE 10 YIL CEZA VERİLEREK YILLARCA HAPİSTE TUTULMALARI SAÇMALIK

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 63% 37
    • .... 05 Kasım 2019 11:25

      hangi gazeteci? hangi yaptığı araştımacı haber? ben gidyim gazeteci olayım. meslek gazetecilik olsun. sonra onune gelene gazeteciyim diyip saldırıp ailelerini ocaklarını başlarına hukuka aykırı biçimde yıkayım... bırak agzeteciyisi istercen cumhurbaşkanı ol. hukuk var.. hukuk herkese er yada geç gelir.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 37% 63
    • Süleyman Kırpak 04 Kasım 2019 17:12

      ne özellikleri var.vatanı yıkmak için hareket yapanlar gazeteci ise af mı olacak. bu tür işleri yapanları idam edeceksin.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 37% 63
  • dışardan bakış 04 Kasım 2019 14:29

    bular dağın görünen yüzü... abd de okuyan arkadaş var. dedim feto ya ypg ye ne diyorlar okulalrda sohbet oluyormu nasıl bir algı var yabancılarda... dediği şu zamanında abd ve türkiye birlikte hem fetullah ile hemde ypg denen bazı kişilerle süleymanşah operasyonu yapmış. ozaman ülkelerimiz mutabıktı. sonra 15 temmuzla feto terr örgütü ilan edildi. öncesinde terör denmedi.. ypg de sonradan terör örgütü ilan ettiniz. öncesind terör örgütü dmemiştiniz. süleyman ah ve daişle ilk operasyonlarda böyleydi. fikir değiştiren sizziniz diyolarmış.olaya dıaşrdan bakan ulkeler ve vatandaşların olaylara algısı bumuş... bzbizde hepsi terör görtüsü zaten silahlı orgut bunlar. ama abd yabancı naısl bakıyo rolakara

    Yanıtla >