Abdullah Gül'den mazbata yorumu

17 Nisan 2019 23:03
Abdullah Gül'den mazbata yorumu

Abdullah Gül, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun mazbatasını almasına ilişkin, "Hayırlı uğurlu olsun. Artık normalleşmenin zamanıdır, vaktidir." dedi.

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 31 Mart yerel seçimlerinde İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Ekrem İmamoğlu’nun 17 gün sonra mazbatasını almasına ilişkin değerlendirmede bulundu.

Ocak Medya’dan Veysi Dündar’ın sorularını yanıtlayan ve tamamını yarın yayınlanacak olan söyleşide Gül, “Hayırlı uğurlu olsun. Artık normalleşmenin zamanıdır, vaktidir. İktidarın önünde 4 – 4,5 yıllık kesintisiz bir zaman var. Bunu en iyi şekilde değerlendirmeleri gerekiyor” ifadelerini kullandı.

Yorumlar

  • Fb 18 Nisan 2019 21:57

    Adamın kralısın adaletten dürüstlükten vicdandan Cenab-ı Allah ayırmasın hiçbirzaman

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 43% 57
  • yani 18 Nisan 2019 14:38

    YeniIeri için, eski dostIarı terketme ... demiş sayın Gül

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 84% 16
  • veri 18 Nisan 2019 11:05

    ak parti sayın gül , babacan  cemil çiçek gibi bilge insanlar sayesinde iktidara gelmiştir,ve en iyi icraatlar onların zamanında yapılmıştır,bu insanlar partiden uzaklaştırılıp küstürülünce meydan rantcılara yalakalara kaldı ve kriz ortamı oluşmaya başladı...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 44% 56
    • hayri 18 Nisan 2019 22:26

      gül erbakan zamanında dış işleri bakanı idi, ülkeyi komşuları ile düşman yapmamıştı


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 56% 44
    • AhmetK 18 Nisan 2019 18:05

      Ya sallamayın arkadas. Gül’ü, babacan’ı kim tanırdı. Babacan zamanında paranın bol zamanıydı ve ülke o istikrarla ve ak partiye dıs destekle istikrarlı gorundu. Zorluk karsısında hiç sağlam duramayan tipler( gezi olayları vb)


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 56% 44
  • ağa 18 Nisan 2019 10:50

     torununu parka götür vatandaşın yanına yaklaşsın

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 23% 77
  • emekli 18 Nisan 2019 10:44

    bu yorum memleketi simdi düzlüğe cıkarır

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 54% 46
  • nedir 18 Nisan 2019 09:57

    Bu adamı artık haberlere taşımayın. Kendi gölgesinden dahi korkan birinden ne bekleniyor hala acaba

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 29% 71
  • ALP 18 Nisan 2019 09:54

    TABİKİ HAYIRLI OLSUN...AMA SEN ÖNCE ADAM OLACAN...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 41% 59
  • erdinç 18 Nisan 2019 09:10

    Dalan dan ders almaları gerekirdi,,hiç çalışmadı akparti hiç,,nasıl olsa kazanırız havasındaydılar,,,il başkanının istifa etmesi gerekir.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 45% 55
  • AhmetK 18 Nisan 2019 06:59

    Hala catı adaylıgına oynuyor. Gelecek secım aday yapacaklar diye yaranma peşinde. Bosuna ugrasma gül, sansın yok hiç.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 41% 59
    • AhmetK 18 Nisan 2019 18:12

      @ garip, yazdıgımı anlamadan yorum yapmıssın, anlaman bos bence. Benim dediğim chp aday gostermez, su an ekrem şişirilcek ve aday gosterılcek yanlıs birsey yapmazsa. Ayrıca partı içindeki bir adamın soylemi partiyi baglamaz.o da aptalca konusmus. Eger oleyse chp’nin hepsi hain ve teroristtir denir( tanal vb bakınız) Partileri basganlar yada sozculer temsil eder.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 59% 41
    • garip 18 Nisan 2019 09:16

       ne demek sansı yok..bos konusuyorsun..onumuzde 4 yıl  ıktıdar hala dedıgım dedık hesabına gıder  osmanlının cokus donemındedkı gibi borç para alıp barok stil ofisler saraylar insaa ederse deıl apdullah gul..ayakkabımın bile şansı olur..5 kişilik bir aile her ogun sımıt yıyınce asgarı ucretlının bin tl kalıyor dediler duydunmu..asgarı ucretlı sımıt yedı sımıt kırası verdı sımıte bındı sımıt gıydı sımıt okula gonderdı oylemı....


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 59% 41
  • Feth1453 18 Nisan 2019 04:46

    Ey gidi İstanbullu günlerce suyunun akmadığını ne zaman unuttun

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 61% 39
  • Erkan 18 Nisan 2019 03:39

    Ne yazık ki istanbulu hdp ve fetö kazanmıştır. Ne hayırlısı

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 86% 14
  • Tam 18 Nisan 2019 00:59

    Savaş tam tamtamları çaliniyor etrafımızda dikkatlı olunnn... nokta

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 66% 34
  • Hass 18 Nisan 2019 00:48

    İttifak olduğu için 2 oydan birini aldı. Diğerinide rakibi aldı. Hayırlı uğurlu olsun.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 74% 26
  • fff 18 Nisan 2019 00:10

    Genç bir başkan,daha başarılı  olur,fırsat tanımak gerekir.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 39% 61
  • iskender 17 Nisan 2019 23:44

    CHP mazbatayı alana kadar normal değilmiydiniz. .

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 28% 72
  • Bika 17 Nisan 2019 23:40

    1994 yılında R.T. Erdoğan her dört İstanbullunun birinin oyunu alarak, E. İmamoğlu  her iki İstanbullunun birinin oyunu alarak belediye başkanı oldu.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 29% 71
    • Hasan Aydın 18 Nisan 2019 10:51

      Chp daha çalınan oyların hesabını vermedi.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 71% 29
    • Özer 18 Nisan 2019 01:42

      Hesap bilmek herkesin harcı değil!?


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 71% 29
    • Bika 18 Nisan 2019 00:18

      1994 yılında 3/4 İstanbullu muhalif vardı, 2019 yılında 1/2 muhalif seçmen var belediye başkanına.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 71% 29
    • Ksksksk 17 Nisan 2019 23:56

      Bu seçimi 1994 seçimiyle mukayese etmet armutla vişneyi mukayese etmek kadar saçma... Sanki Ekrem imamoğlu 2 kişiden 1nin oyunu aldıda rakibi Binali Yıldırım 2 kişiden 1nin oyunu almadı. Arada ki fark 1000/1 1000/2 kadar bişey.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 71% 29
  • JBT 17 Nisan 2019 23:13

    Eyvallah

    Yanıtla >