Abdullah Gül ve Ahmet Davutoğlu’ndan kayyum açıklaması

19 Ağustos 2019 14:35
Abdullah Gül ve Ahmet Davutoğlu’ndan kayyum açıklaması

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve eski Başbakan Ahmet Davutoğlu twitter hesaplarından yayınladıkları mesajlarla kayyum kararlarına tepki gösterdi


HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...

Yorumlar

  • Ibrahim 20 Ağustos 2019 23:21

    Abdullah gül firavunun başı

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
  • can ugur 20 Ağustos 2019 09:09

    waaahh waaahhhh.. ne hale geldiler. ihanette son perde. ...bunlar REİS sayesinde var oldular.. Aynı irade ile yok olacaklar..:)) :) 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 40% 60
    • akıl 20 Ağustos 2019 10:55

      reis bu takım sayesinde başarılı oldu,  ne zaman bunlar partiden tasviye oldu bilgisiz ve rantçı insanlar reisin etrafını sardı türkiye krize girmeye başladı ve akp de erimeye başladı...


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 60% 40
  • HALİL TÜRK 19 Ağustos 2019 20:04

    şunların düştüğü duruma bir bakarmısınız.yazıklar olsun sizlere .teröristleri destekliyorlar.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 28% 72
  • Gaga 19 Ağustos 2019 19:48

    Hangi partinin basbakanni ve cumhurbaskaniydi bunlar

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 83% 17
    • pençe 19 Ağustos 2019 22:09

      burdan bile chp'lilik yapacak ,  bu adamlar chp'ye yaklaşınca otomatikman hdp'ye de yaklaşmış oldu, imamoğlu,ince ve kaftancıoğlunun hdp'ye destek açıklamalarını bile bile yaptığı yoruma bak......


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 17% 83
    • Mehmet Zeki Önal 19 Ağustos 2019 21:13

      Bir tanesi CHP'nin cumhurbaşkanı adayıydı, Diğeriyse Amerikanın Ankaradaki en kuvvetli adamımı kaybettik dediği adamdı. Ama hala adam olup olmadıkları tartışılıyor.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 17% 83
  • Malatyalı 19 Ağustos 2019 18:35

    Bu ikisini Amerikaya sürmek lazım

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 46% 54
  • Cekic 19 Ağustos 2019 18:26

    Davut git kendini kumda avut devlet elde kor ayakta :))suriyeliler basimiza bela Eden sensin ve rus ucaginini emrini verdim dedin az daha savasa girecektik Putin ile seni reis nasil bakan basbakan yapti hala aklim almiyor

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 44% 56
  • komik 19 Ağustos 2019 18:24

    Körler sağırlar birbirini ağırlar, Allahtan kormaz kuldan utanmazlar, demokrasi demokrasi diye çığırtkanlık yaparak bu ülkeyi bölmenize izin vermeyeceğiz o zaman herkes kendi demokrasisini uygulasın.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 39% 61
  • ggff 19 Ağustos 2019 17:25

    madem baskani görevden alıyorsun yardımcısı yonetsin başka birini niye atiyorsun

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 62% 38
  • kral çıplak 19 Ağustos 2019 16:16

    Al birini vur ötekisine. Bir de bunların cin Ali si vardı. Ondan tıs yok anlaşılan ve belki de sahipleri sen kenarda dur bakalım dediler... 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 35% 65
  • tolga 19 Ağustos 2019 16:09

    pkk ile topyekun savas gerekli sadece asker polisle bu is olmaz

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 24% 76
  • yakup kısacık 19 Ağustos 2019 15:29

    eğer burada bir yanlışlık varsa adalet doğru kararı verecektir.ey akp ye vuracağız diye teröre destek verenler, devletin böyle bir yetkisi varsa bunu millet adına elbette kullancaktır.bunları rahat bıraksında istedikleri gibi pkk ya yardımmı etsinler. bu görevden almalar yasaya göre yapılmaktadır. seçilmişler görevden alınamazlar diye  bir yasa yok.madem buna yanlış diyorsunuz demokrasi adına, ozaman yasayı değiştirin gücünüz yetiyorsa.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 30% 70
  • Kamil 19 Ağustos 2019 15:28

    Komşularla sıfır problem mimarı , şamda namaz kılacaz diyen Davudoğlu değil miydi.Hangi yüzle vatandaşın oyunu isteyecek

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 24% 76
    • Veri 19 Ağustos 2019 16:11

      Şamda namaz kılacağız sözünün kendi ağzından çıkmadığını söyledi,ayrıca bu belediye başkanlarının görevden alınmasını hdp istiyordur , sırf TÜRKİYE dünyada zor duruma düşsün diye ,madem böyle karar vereceksin adayları inceleyip seçime sokmayacaktın...


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 76% 24
  • Hacı Dayı 19 Ağustos 2019 15:22

    Hdp gecen yıl ne ıse sımdıde aynısı. Polıtıkasından gorusunden fark yok. Teror destekcısı ıse kalıbına kılıt vurun ve bır daha secıme daha gırmesın. Aynı sekıl feto teror orgutune yardım yataklık ve devletın butun olanaklarını seferber edıp sonrada Yarkadas affetsın dıye soyleyıp işin içinden cıkamaz. Aynı sekıl onlarda teror destekçisi olduklarından onlarda cezalandırılsın ve partı kapatılsın. Yoksa gerısı tıyatrodan baska oteye gıdemez. Hukuka varsa herkese karsı işlemeli.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 27% 73
  • Yusuf karabulut 19 Ağustos 2019 15:18

    Sayın Gül ve Davutoğlu'nun ülkemize dış ve iç saldırılarının hiç birine ses çıkardığını gördünüz mü. Tam kılıçtaroğlu siyaseti yapıyorlar. Yakında gönül birliktelikleri dava birlikteliğine dönüşür kanaatindeyim( kılıçtaroğlu-davutoğlu-karamollaoğlu-gül-akşener ve hdp'nin)

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
    • Yusuf karabulut 19 Ağustos 2019 21:10

      Mesele terör örgütleri ile mücadele olunca bazı parti yöneticileri, bazı sözde sanatçılar ve kendini aydın sanan sözde akademisyenler adalet,hak,hukuk maskesi altında terör örgütlerini savunmaya başlıyorlar. Ama aynı kişiler benim askerimin, polisimin, ülke menfaatlerim adaletine gelince kör, sağır, dilsiz kesiliyorlar. Ben eğer olaya parti olarak bakacaksam tabii ki ülkesi için vatanı için dini için namusu için mücadele edenin hakkını savunanın yanında olmalıyım. Terör örgütünün savunucusunun, ağacı bahane ederek ülkede kaos çıkarmaya çalışanın, hendek kazıp yardım edenlerin, ülke sırlarını ifşa edenlerin yanında değil.


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 66% 34
    • angelika 19 Ağustos 2019 19:33

      kargadan baska kuş tanımam... ben sadece oy verdigim.partiyi tanırım gerisini tanimam annem zihniyeti


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 66% 34
  • Nihat 19 Ağustos 2019 15:09

    meymenetsizler! 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 40% 60
  • Gerçek 19 Ağustos 2019 14:58

    Ekonomide, sosyal adalette, eğitim öğretim sisteminde, hukukta, şehircilikte, dış ilişkilerde, yolsuzluklarda, sosyal ahlakta her alanda berbatlaşma devam ederken, ulusalcı tribünlere oynayıp HDP üzerindrm politik prim üretme çabası. Nereye kadar

    Yanıtla >