AB, Türkiye'ye sondaj faaliyetleri nedeniyle tedbir getirebilir

09 Temmuz 2019 17:21
AB, Türkiye'ye sondaj faaliyetleri nedeniyle tedbir getirebilir

AB, Kıbrıs kıyılarındaki sondaj faaliyetleri nedeniyle Türkiye'ye karşı tedbirler almayı değerlendiriyor

Bloomberg News'un Brüksel'deki AB diplomatlarına dayandırdığı haberine göre, Avrupa Birliği üyeleri Türkiye'nin Kıbrıs adası kıyılarındaki petrol ve doğal gaz sondaj faaliyetlerine karşı tedbirler almayı değenlendiriyorlar.

AB üylesi ülkelerin Brüksel'deki daimi temsilcilerinin yarın değerlendirecekleri ifade edilen tedbirler arasında, Türkiye'ye Avrupa Yatırım Bankası fonlarının kesilmesi, havacılık görüşmelerinin askıya alınması var. AB üyeleri ayrıca, Türkiye ile bakanlar komitesi toplantılarının askıya alınması da değerlendiriyorlar.

Yorumlar

  • Serkan 10 Temmuz 2019 09:33

    Herkez cesur yurek olmus ya la

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • KILIÇ 10 Temmuz 2019 07:43

    AVRUPA İNSAN HAKKI DEGİL İNSAN DÜŞMANI OLDUGUNU KANITLIYOR YANİ KIBRISLI TÜRKTE PARA YİYECEK AGIZ YOK AMA RUMLARDA PARA YİYECEK AGIZ VARDIR DİYORSA BU AVRUPA İNSANLIK DÜŞMANIDIR.AYRIMCIDIR.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Emrah 09 Temmuz 2019 23:21

    Hava ve deniz unsurlarıyla kıbrıs adasının sadece 12 saatlik ömrü vardır bütün kıbrıs adasında hakimiyet için.yunanistan diğer ülkelerin arkasına saklanmış devlettir avrupa birliğine güveniyor.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Aslanparcasi 09 Temmuz 2019 23:00

    Yaa şu suriyelilere bir yol verelim adamlar avrupayi gorsunler... Tatile gitsinlerama gelmesinler ... Avrupa onlara, onlar avrupaya iyi gelir :))) Acin kapilari verin mehteriii

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • Aslanparcasi 09 Temmuz 2019 22:58

    S 400 ve petril aramada devletimiz tam gaz ileri.. Petrolide arayacaz. S400 leride alacaz.. Devletimize ve hukumetimize bu konuda taaaam destek

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • tarık 09 Temmuz 2019 22:50

    bır gemımız kıbrıs karasularında bır gemımız kendı karasularımızda bır gemımız uluslararası karasularında sımdı burda anormal bır durum yok anormal taraf elın adamı dunyanın obur ucundan gelıp burda gazı ben ararım dıyor sen arayamazsın dıyor sende benden satın alırsın dıyor

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 0% 100
  • mezarci 09 Temmuz 2019 22:23

    icimizdeki dost gibi gorunup dusmanlara anladikta birde icimizdeki armutlarida laf anlat......TC nin isi zor,cok zok..bir an once idami geri getirin ,suriyeli dunya kalabaliklarini salin TC den gitsinler.en onemliside avrupa birligini/bizans klubune uye olmaya calismaktan/dilenmekten vazgec.calis calis daha cok calis ileriye gec ,hazineni ve savunmani ozgurlestir.....Dilerim ki Allah dan Osmanlinin o 1500 yillarindaki adaletli disiplinli ve merhametli yonetim sistemi tekrar Turk,lere nasib olur....

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 43% 57
  • mehmet 09 Temmuz 2019 22:22

    ŞU SURİYELİLERE AVRUPA GAPISINI Bİ AÇAK.. AÇAK DA GÖREK NİCE HALLENİRLER.. 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 20% 80
  • Yasin 09 Temmuz 2019 22:17

    Yeni baş lazım. Metal yorgunluğu var

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 74% 26
  • Ya Şehadet 09 Temmuz 2019 21:39

    Adamlara bak bizim denizden çıkarıp bize satacak. Onlar gelmeden biz onlara savaş ilan edelim bence belki şehadet nasip olurda kurtuluruz. Yoksa ya düşman olup bizi bitirecekler yada dost olup çoluk çocuğumuzu kendileri gibi eşcinselleştirecekler. Yok ikiside bize uymaz bize şehadet gerek. Bunun içinde imanlı, korkusuz ve gözü hiçbirşeyden sakınmayan bir lider gerek

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 7% 93
  • Fb 09 Temmuz 2019 21:25

    İnsan haklarını alalım Suriyelileri Avrupa’ya verelim sondaja devam Rum kesimine füzeleri çevirelim

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 9% 91
  • Talha 09 Temmuz 2019 20:16

    Haçlı zihniyetli çakma demokrasi bekçileri. Akdenize kıyısı olanları anlıyorum da hiç alakası olmayan devletler size ne oluyor. Biz binlerce yıldır bu topraklarda bu denizlerdeyiz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 10% 90
  • Ayşe yel 09 Temmuz 2019 20:13

    Bir Abd bir AB yaptırım dan bahsediyor Türkiye ne zaman kendi kararlarını alıp dünyaya kafa tutsa bu çakallar yaptırım ile tehdit ediyor ne yaparlarsa yapsınlar sonuna kadar devam açın şu sınır kapılarını Suriyeli yada ne kadar mülteci varsa gönderin bakalım ne kadar başa çıkabilecekler

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 19% 81
  • İnsan 09 Temmuz 2019 19:52

    Reis, doğu akdeniz, s400, Fırat'ın dogusu konusunda sonuna kadar arkandayız. Hakliyiz. Bide şu suriyelileri salsan gitseler Avrupa'ya çok iyi olacak.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 8% 92
  • Ahmet sağlam 09 Temmuz 2019 19:34

    Açın kapıları salalım suriyelileri avrupaya doğru işte yaptırımın kralı.kurtuluruz hemide

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 8% 92
  • Vatandaş 09 Temmuz 2019 19:15

    ABD den sonra şimdide AB den yaptırım tehdidi, vah ülkem vah, yurtta sulh, cihanda sulh dan herkesle kötü olan, tüm komşularıyla problemli, dünyada giderek yalnızlaşan bir güzel ülkem...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 77% 23
    • çalarsaat 09 Temmuz 2019 23:27

      zamanında doğru dış politikalar uygulanmayışının sonuçları olacak elbet...kimse eyyyyden korkmuyor. ekonomin güçlü, politikan akılcıysa kaynaklar pastasından pay alabilirsin. 


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 23% 77
    • AhmetK 09 Temmuz 2019 21:44

      Yuru git ezik. Mısırdaki sisi gibi suya sabuna dokunmayan, avrupayı yalayan liderler vardı cunku. Bunlar ayaga kalkmaya calısmanın sancıları..


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 23% 77
  • Emrah 09 Temmuz 2019 18:37

    Sondaj petrol arama hikaye daha önce papaz olayı vardı borsayı düşürmüşlerdi eğer bizim borsamız gelecekte yerli ağırlığı olursa borsa bu tür tehditlerden etkilenmez önemli olan borsamızda yerli yatırımcı ağırlığımızın artmasıdır şuan iktidar partisi doğrusunu yapıyor kıbrısta petrol arayarak ben chp ye oy veren vatandaş olarak yazıyorum.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 11% 89
  • Emrah 09 Temmuz 2019 18:30

    ben chp ye oy verdim fakat kıbrısta petrol aramaya devam sonuna kadar devam sakın durmayın doğrusunu yapıyorsunuz.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 7% 93
    • Sıradan Biri 09 Temmuz 2019 21:31

      Bu işlerin devam etmesini istiyorsun, doğru olduğunu düşünüyorsun ve cchhpp oy veriyorsun. Çok yazık sana


      Katılmıyorum Katılıyorum
      % 93% 7
  • Mehmet uslu 09 Temmuz 2019 18:18

    TOPUNUZ GELİN KAÇ YAZAR

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 14% 86
  • Cego 09 Temmuz 2019 17:53

    Türkiye de borsa yapılmaz kardeşim

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 34% 66
  • Lacoste 09 Temmuz 2019 17:50

    Guclu Turkiye geliyor avrupada genc nufus mu var bitik dirumdasiniz kendi kara sualarimizda hersey arariz sizene acaba

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 16% 84
  • ŞANGAY 09 Temmuz 2019 17:49

    ŞANGAYA KATILMAK ŞART YOKSA AB VE ABD BİZİ BİTİRECEK

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 12% 88
  • müslüman Türk 09 Temmuz 2019 17:48

    Akdeniz'de hakkımız olan yerde arama yaptığımız, savunmamız için mecburi olan s400 leri aldığımız için AB ve ABD sürekli boykot tehdidi yapıyorsa çok ciddi beka sorunumuz var demektir.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 17% 83
  • Kafanız mı güzel 09 Temmuz 2019 17:47

    TEBRİKLER ..... Napalim sizden mi alalim dogalgazımı arkadasım ? neymiş var cıkartamazsın yok öle dalga bilader .... !!! 

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 7% 93
  • . 09 Temmuz 2019 17:46

    Akdeniz bizim yanibasimizda size noluyo abd ve ab karşı çıkıyorsa bilinki biz doğru yoldayız kimse düşmanı güçlensin istemez bizim bunların yörüngesinden cikmamiz gerekli en büyük sorunumuz enerji bunu halletmemiz lazim

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 7% 93
  • Başkan 09 Temmuz 2019 17:38

    Bu bizi inek gibi sağmaya alışmışlar. Biz onların dediğini yaptığımız sürece köle olarak kalmaya devam edeceğiz. Reis bunların sülalesini siler tarihten..

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 17% 83
  • Hitit 09 Temmuz 2019 17:37

    Açın kapıları abi hemen, gitsin suriyeliler Avrupa ya. Birazda onlar uğraşsın...

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 8% 92
  • Zaza can 09 Temmuz 2019 17:36

    Bir bu eksikti

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 30% 70
  • ADAM 09 Temmuz 2019 17:32

    Sıkıntılı süreç, resmen çapraz ateşteyiz. Yabancı basında yazanlar gerçekleşmez umarım, daha yeni Abd yaptırımından kurtulduk mu diye düşünüp sevinirken AB yaptırımı gündeme geldi. Şu dünyada bir tane dostumuz yok, artık kendi kendimizle düşman olmayalım bari, takkeyi önümüze koyup düşünme zamanı geldi de geçiyor a dostlar.

    Yanıtla >
    Katılmıyorum Katılıyorum
    % 32% 68
    • AhmetK 09 Temmuz 2019 17:45

      Kardes, kendi ayaklarının üzerinde durmaya calıstıgında, ensene vuruyorlar boyle. Osmanlının son 200 senesınden beri bizi emirlerinin altına almaya alısmıslar. Otur diyince oturan turkiyeden, canım ne zaman isterse o zaman otururum diyen turkiye var. Bu baskı ondan. Şuna karar verecegız, ya onların kuklaları olacagız gecmıste ki gibş, yada belli süre çile cekıp tam bagımsız Turkiye olacagız.. Karar bizlerin... Ben tam bağımsız Türkiye’den yanayım.. ve evet katılırım, madem oyle acarım kapıları, sozde insan hakları beişiği avrupa onlara biraz yuva olsun derim