Foto GaleriTeknolojiDakikada 950 atış: Canik M2F yakında seri üretime geçiyor!

Dakikada 950 atış: Canik M2F yakında seri üretime geçiyor!

6 / 7 Dakikada 950 atış: Canik M2F yakında seri üretime geçiyor!
22 Ağustos 2022 - 11:01

SYS Genel Müdürü Aral, geliştirdikleri sistemle eğitim uçağının savaş uçağına dönüşebileceğini söyledi:

"Ülkemizde üretilen helikopterlerin kanat altına podların içine 450 mühimmat ile beraber yerleştirebiliyoruz. Hürkuş gibi eğitim amaçlı geliştirilen döner pervaneli sisteme bunları bağlayabiliyoruz. Bu sayede eğitim uçağını askeri savaş uçağına dönüştürebiliyoruz."

YORUMLAR (1)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • azmi22 Ağustos 2022 13:36

Bu tür silahları imal etmek zor değil ! Uçak yapmıyoruz. başkasından satın aldığımız ucaklarla  seyahat ediyor,savaşıyoruz ! Uçak yapsak ya !! Karada seyahatler ithal ettiğimiz otobüs,kamyon,tren vs lerle. Bunları üretsek ye. Sihaar başarılı,  kabul. Motorunu ithal edeceğimize imal etsek ya. Atatürk dönemini eleştirmek kolay , o zaman yapılanları yapsak ya  :(  :(  :(