25 Temmuz 2014 Cuma
18:56
BIST10084.218DJI17.084EUR2,8079
BIST30103.953DAX9.794USD2,0913

MHP ve CHP için bomba iddia

MHP ve CHP için bomba iddia
www.borsagundem.com

Yerel seçimler öncesi Ankara bu iddiayla çalkalanıyor. MHP ile CHP'nin ittifak kuracağı söyleniyor

Ankara kulislerinde, CHP ile MHP’nin yerel seçimlerde ittifak yapacakları konuşuluyor. Bu durumda İstanbul ile İzmir’i CHP, Ankara’yı ise MHP alacak.
TBMM’nin tatile girmesinden sonra siyaset kulislerinde önümüzdeki yıl mart ayında yapılacak seçimlerle ilgili farklı söylentiler dolaşmaya başladı. Taraf'ın haberine göe kulislerde, yerel seçimlerde CHP ve MHP’nin koalisyon yapılacağı konuşuluyor.
İSTANBUL VE İZMİR CHP'YE
Bu süreçte son olarak, İstanbul ve İzmir’de CHP, Ankara’da ise MHP adayının desteklenmesi konusunda iki parti arasında görüş birliğine varıldığı konuşulmaya başladı. Bu ittifak gerçekleşirse, AKP hem İstanbul’u hem de Ankara’yı kaybetmiş olacak. Başbakan Erdoğan’ın da, son dönem AKP tabanına yaptığı “Türk bayrağı asın” çağrılarının temelinde CHP ile MHP arasındaki ittifak korkusunun yattığı öne sürüldü.
SEÇİMİN ANAHTAR PARTİSİ MHP
2009 yılında yapılan yerel seçimlerde, İstanbul’da AKP’nin oyu yüzde 44 düzeyine çıkarken, CHP yüzde 37.6, MHP de yüzde 5 oy almıştı. AKP’nin oylarında yaşanacak olası bir erimeyle birlikte iki partinin İstanbul’da AKP’yi geçeceği tahmin ediliyor. İzmir'de zaten CHP’nin ezici üstünlüğü bulunuyor. Bu ilde ise MHP’nin CHP adayını desteklemesi söz konusu olacak. Ankara da ise AKP’nin yüzde 38’lik, CHP’nin yüzde 31’lik ve MHP’nin de yüzde 26’lık oyu bulunuyor. Bu ilde de MHP adayının destekleneceği konuşuluyor.
ADAYLAR MHP VE CHP SEÇMENİNE HİTAP EDECEK
CHP ve MHP yönetiminin yerel seçimlerde bir koalisyon konusunda görüşme yapmadığı belirtildi. Ancak tabanda birçok il ve ilçede, her iki partinin yöneticilerinin, yerel seçimlerde işbirliği konusunda görüşmelerde bulunduğu bildirildi. Adayların ise her iki partinin tabanına hitap edecek en azından, tepki görmeyecek isimlerden oluşacağı da kaydedildi.
AK PARTİ İLE MHP ATIŞMASI
MHP lideri Devlet Bahçeli’nin, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın “Yeni anayasa çalışmalarında üzerinde uzlaşılan 48 maddeyi yasalaştıralım” önerisine karşı “Uzlaşılan maddeler seçimden sonraya bırakılsın” demesine AKP’den gelen sert tepki, iki parti arasındaki çekişmenin su yüzüne çıkmasına neden oldu. AKP, Bahçeli’nin açıklamalarını yerel seçimlerde CHP ile işbirliğine sıcak baktığı şeklinde yorumladı. Ve bu nedenle Devlet Bahçeli’ye anayasa paketini gerekçe göstererek ağır eleştirilerde bulundu.
MHP ve CHP için bomba iddia haberini paylaşın
Yorumlar
  ( Toplam Yorum: 28 )


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Adınız :

Yorumunuz :

hadi ya...

16 Temmuz 2013 Salı 23:23

bozkurtlar çok asiller evet, Tayyib'e yalaklık yaparlar. MHP'den bu saatten sonra bir şey olmaz. Oylar CHP'ye...

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

enterasan

16 Temmuz 2013 Salı 22:04

enterasan bir şekilde bu habere hep chp akp destekçileri yorum yapmış.. MHP tinlamamış :)

Puan Yok
Katılmıyorum
Katılıyorum

Can

16 Temmuz 2013 Salı 18:11

SARIGÜL GELİYOR ONU YAZSANIZA ADAM KAMPTA ŞUAN YEREL SEÇİMLERDEN SONRA ÇIKIYOR PİYASAYA ŞUAN ABD NİN KURSU'NDA EĞİTİM ALIYOR MHP VE CHP NİN YERİNİ AKP ALIYOR

Puan Yok
Katılmıyorum
Katılıyorum

Byk

16 Temmuz 2013 Salı 15:12

Belediye başkanlığında adaya bağlı ve hemşeri diye çok oy verildiği oluyor.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kartal

16 Temmuz 2013 Salı 14:18

bukalemun unuttunuzmu bdp iş birligi yapan chp ya kendınıze güvenınız yokmu sizin

25%
75%
Katılmıyorum
Katılıyorum

exper

16 Temmuz 2013 Salı 13:41

Çok akıllıca olur. Kişisel olarak TAM DESTEK. Geç bile kalınmış bir karar. Tebrikler.

59%
41%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ASİL

16 Temmuz 2013 Salı 13:36

Bozkurtlar asildir çakallarla bir olmaz.

25%
75%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Selam abi

16 Temmuz 2013 Salı 12:59

Mhp tabanı gidipte istanbulda chp nin adayını desteklemez.hatta büyük kısmı buna karşılık ak parti adayına bile destek verebilir.keza bu chp seçmeni içinde geçerli.onlarda mhp yi desteklemez.evdeki bulgurdanda olacak bunlar :-)

34%
66%
Katılmıyorum
Katılıyorum

can vatan

16 Temmuz 2013 Salı 12:57

bu haber yeni degilki senelerden beri bu ittifakı secimlerde yapıyorlar

43%
57%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ÖZ-ÖZ

16 Temmuz 2013 Salı 12:39

CHP (artık pek de farklı olmadığı), Türk milliyetçilerini yanına alsın, iyi olur, bir kez daha ''artık bu son, son kez kerhen chp'ye vermeliyim'' vicdan azabından kurtulurum.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kartal

16 Temmuz 2013 Salı 12:34

süper bdp le kariştırma mhp yi chp,bdp hamuru aynı mhp bu hamura girmez anlayın artık

25%
75%
Katılmıyorum
Katılıyorum

MENEMEN

16 Temmuz 2013 Salı 12:34

BELİRLİ BİR MHP TABANI BAHÇELİ VE KURMAYLARI İSTESEDE İSTEMESDE CHP YE OY ATMAZ ÖNEMLİ OLAN BU OY ORANI KAÇTIR ONU ARAŞTIRMAK

34%
66%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Bukalemun

16 Temmuz 2013 Salı 12:25

Akp Bdp ile her konuda ittifak yapıyor burada bir sorun görmeyenler bunu içine sindirebilenler 2 ulusal parti olan Mhp-Chp ittifakı olamaz bu bir oyundur gibi sağcılık solculuk fitnesi çıkarma eğilimindeler. Korku neler yaptırıyor insanı bukalemun ediyor

60%
40%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Süper

16 Temmuz 2013 Salı 12:10

Mükemmel bir ittifak olur. Milliyetçiler Chp ye oy vermez böyle bir oyuna gelmez gibi laflar AKP nin korkulu rüyasından kesitlerdir, onların bu itttifakı karalamasıdır. Takmayın Yola devam :))

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Özgür

16 Temmuz 2013 Salı 12:05

mitinglerde MHP flaması AKPnin, seçimlerde İstanbul ve İzmir'de oyları CHP nin . Ohh NE GÜZEL.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Kim Kim

16 Temmuz 2013 Salı 12:02

AKPnin ve akplilerin soluk alışlarının değiştiğini duyuyorum. Siz de duyuyor musunuz?

56%
44%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ASİL

16 Temmuz 2013 Salı 11:54

sag seçmen CHP ye oyvermez

55%
45%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mrt olk

16 Temmuz 2013 Salı 11:47

milliyetçi muhafazakar chp ye oy vermez

54%
46%
Katılmıyorum
Katılıyorum

hakim

16 Temmuz 2013 Salı 11:42

Zaten İttifak Yapıyorlar

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Oğuzhan

16 Temmuz 2013 Salı 11:36

Tabanın aynı düşündüğü ve istediği koca bir yalandır.TARAF'ın SOL İktidarı için Ülkücü camiada yapmak istediği bir operasyondur.Ülkücüler 1980 öncesini asla unutmadılar...Tabandaki hiçbir Ülkücü böyle şeye sıcak bakmaz.Böyle bir tezgah tabanın tepkisini çeker.

40%
60%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kartal

16 Temmuz 2013 Salı 11:28

chp doguda bdp ile ittifak kurdu bdp i meclıse soktu peki sonra ne oldu doguda chp bitti.herşey mubah sandıkta olmaz

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kartal

16 Temmuz 2013 Salı 11:14

meclis ayrı sandık ayrı onurlu mhp li chp oy vermez yüregi buna müsade etmez

48%
52%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kartal

16 Temmuz 2013 Salı 11:03

mhp onurlu partidir chp nın oyununa gelmez gelrse yazık olur şu anki mhp yonetimin sonu olur.

48%
52%
Katılmıyorum
Katılıyorum

KİM BUNLAR

16 Temmuz 2013 Salı 10:56

GEŞMİŞDEDE AYNI ZİHNİYET HÜKÜMET KURDULAR ŞİMDİDE BİRLEŞİYORLAR OLMASI DA BU KAFA YAPISI AYNI SÖYLEMLERİ FARKLIYIDI ŞİMDİDE BELEDİYELERİ YİYECEKLER BUNLARIN İŞLERİ YEMEK SOYMAK NASIL HÜKÜMET OLDUKLARINDA BU ZİHNİYET SOYMADIK BANKA BIRAKMADIYSA ŞİMDİDE BELEDİYELERİ SOYACAKLAR İZLEMEYE DEVAM FAŞİTLERLE KÖMÜNSTLERİ

48%
52%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ismail

16 Temmuz 2013 Salı 10:52

ne kadar çok sevinmişinizdir.

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

seçmen

16 Temmuz 2013 Salı 10:49

partilere değil adaylara oy verilir!! Bizde ise hep liderlere oy verilidiği görülüyor..

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

kemal

16 Temmuz 2013 Salı 10:47

hatta bdp ile birleşseler o iş olmaz böyle kanı bozuklar ile olmaz

36%
64%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mali

16 Temmuz 2013 Salı 10:45

Siyasette 2+2= 4 yapmaz.

70%
30%