Ana SayfaKulisRodrigo ve İzfas hisselerinde alengirli işlemler----

Rodrigo ve İzfas hisselerinde alengirli işlemler

Rodrigo ve İzfas hisselerinde alengirli işlemler
12 Ekim 2017 - 06:46 www.borsagundem.com

İzmir Fırça ve Rodrigo Tekstil hisselerinde karşılıklı alım yapıldığı iddiaları borsa kulislerini hareketlendirdi.

BORSAGUNDEM.COM / KULİS HABER

Rodrigo Tekstil hisseleri uzun süredir borsa kulislerinde Kocakafa Erkan isimli oyuncuyla anılıyor. Kocakafa Erkan’ın İstanbul Anadolu yakasında Güzin Işık isimli çok parası olan 70 yaşını geçmiş bir kadının hesabına yüklü miktarda Rodrigo Tekstil hissesi aldırdığı iddia ediliyor.

GÜZİN IŞIK KAP’A AÇIKLAMA YAPTI

Güzin Işık’ın KAP’a yaptığı açıklamalarda şirketin yüzde 6’sından fazla hissesine sahip olduğunu beyan etmesi de bu iddiaları doğrular nitelikte. Kulislerde bu iddiaların dilden dile dolaştığı bir dönemde şirketin patronu Bekir Küçükdoğan’ın yüklü miktarda hisse satışı yapmak istemesi de manidar bir gelişme olarak değerlendiriliyor.

KURBAN HESAP MI?

Güzin Işık’ın kurban olarak seçildiği öne sürülen operasyonun diğer hamlesi ise İzmir Fırça (İZFAS) hisselerinde gerçekleştirilen işlemler olduğu ileri sürülüyor. Yine Güzin Işık’ın fonlamasıyla İzmir Fırça hisselerinde 250 bin lota yakın alım yapıldığı kulislerde konuşulan iddialar arasında yer alıyor. İZFAS hisselerinde işlem yapan Serkan ile Kocakafa Erkan’ın iki hissede karşılıklı alım yaparak birbirlerine destek oldukları iddia ediliyor.

İZFAS VE RODRİGO’DA KARŞILIKLI HİSSE ALIMLARI

Serkan Korkmaz'ın Rodrigo hissesi aldığı, Kocakafa Erkan’ın da karşılığında İZFAS hissesi aldığı dile getiriliyor. Devam eden alengirli işlemlerin nasıl sonuçlanacağı bilinmiyor ancak, ICBCT hisselerinde yaptığı işlemlerde hesapları sıfırlayan Kocakafa Erkan için sıkıntılı bir dönem başladığı söyleniyor.

Manipülatörler ICBCT’de fena çarpıldı

Son Değer: 0,00
En Yüksek: 0,00
En Düşük: 0,00
Değişim 0,00 %
FK: 0,00
PD / DD: 0,00
İşlem Hacmi 0
Toplam Adet: 0
Ağırlıklı Ort.: 0,00
Son Değer: 0,00
En Yüksek: 0,00
En Düşük: 0,00
Değişim 0,00 %
FK: 0,00
PD / DD: 0,00
İşlem Hacmi 0
Toplam Adet: 0
Ağırlıklı Ort.: 0,00
YORUMLAR (12)
  • kenan17 Ekim 2017 19:32

    adı anılan iki şirket ve benzerleri kottan atılmalı . büyük şirketler borsaya gelmeli . paralarımız heba oluyor . hadi biz akıllandık . ama yeni gelenleri sömürüyor bu tahtalar .

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • Baybars16 Ekim 2017 10:57

    Bir çok yerde uçacak, kaçacak yorumları artmış bu kağıtlar için. Alan son sahibi olur bunların ya da yıllarca elinde kalır

    Katılmıyorum%75,00Katılıyorum%25,00
  • Keriz yatırımcı15 Ekim 2017 16:57

    Borsa da büyük kayıplar yaşamak istemiyorsan. Bist30 dan, bist50 den şaşmayacaksın. Böyle ne olduğu belli olmayan adamların hisselerini almak çok riskli

    Katılmıyorum%20,00Katılıyorum%80,00
  • Yasemin15 Ekim 2017 14:00

    Rodrigo'yu 2 den almıştım. Aniden 1.50 ye indirdiler. Biz sattıktan bir kaç ay sonra yükselttiler. Şimdi ne olduğu belli değil şirket aktif mi o bile muamma.

    Katılmıyorum%14,29Katılıyorum%85,71
  • Kadir galipgelir15 Ekim 2017 13:43

    Kocakafayı bilmem ama Serkan Korkmazın bu adamlarla hayatta işi olmaz.Selçuk Patlar bi hissede patladığı için böyle dedikoduları yayması normal.Benim bildiğim Serkan Korkmaz evini işini İstanbuldan taşımız sırt bu adamlardan uzak olmak için.Eski bir Aydınlı İş adamı arkadaşıyla beraber düzgün işler yapıyorlarmış,aralarınada ortak kimseyi almıyorlarmış.Para durumlarıda çok güçlüymüş.Kalkıp bu adamlara minnet etmezler.

    Katılmıyorum%10,00Katılıyorum%90,00
  • Yusuf demiryürek15 Ekim 2017 13:19

    Kerem adıgüzel adam hisseyi 2 den alıyor 3 den diğer gruba satıyor. Sonra diğeri alıyor 4-5 sonra beraber KY ye pazarlıyorlar. Yükseltme sürecinde para kaynağı bu şekilde finanse ediliyor

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • Borsamatik15 Ekim 2017 13:17

    Alana kaçar bu hisselere bulaşılmaz

    Katılmıyorum%42,86Katılıyorum%57,14
  • kerem adıgüzel14 Ekim 2017 15:51

    benim anlamadığım bu adamlar birbirlerinin hissesini niye alırlar,madem yükseltip satacaklar kendi paralarıylsa kendi hisselerini niye almıyorlar,biraz saçma gelmiyormu ? :)

    Katılmıyorum%27,27Katılıyorum%72,73
  • Ahmet Güzel13 Ekim 2017 22:11

    Rodrigo'yu 1.30-1.40 dan topladılar millete satmaya çalışıyorlar. Kel spek Selçuk Patlar yıllardır Whatsapp grublarından pazarlıyor bunu. İzfaş'da soygun kağıdı milleti soydular. Kendileri alıp kendileri satıyor kağıdı yukarıya taşıyıp satacak adam arıyorlar