Ana SayfaHisse Öneri ListesiMavi Giyim için 61.4 TL hedef fiyat----

Mavi Giyim için 61.4 TL hedef fiyat

Mavi Giyim için 61.4 TL hedef fiyat
24 Temmuz 2017 - 10:18 www.borsagundem.com

Goldman Sachs, Mavi Giyim için hedef fiyatını 61.4 TL olarak belirledi

Goldman Sachs, Mavi Giyim için hedef fiyat tavsiyesinde bulundu. 44.5 TL seviyesinden halka arz olan Mavi Giyim 1 ay gibi kısa sürede 40 TL seviyesine kadar geriledi.

Goldman Sachs ise hissede yüzde 52 oranında yükselme potansiyeli görerek hedef fiyatını 61.4 TL'ye çıkardı ve tavsiyesini AL olarak belirledi.

Hisse 24/07/2017 saat 10:22 itibariyle 40:34 TL seviyesinden işlem görüyor.

Son Değer: 56,20
En Yüksek: 57,00
En Düşük: 55,40
Değişim -0,18 %
FK: 81,85
PD / DD: 15,04
İşlem Hacmi 8.289.999
Toplam Adet: 147.281
Ağırlıklı Ort.: 56,29
ETİKETLER :
YORUMLAR (14)
  • Hasan ünal24 Temmuz 2017 21:08

    BORSADA BİR MAYMUN HİKAYESİ VAR.BU HABER İLE BİRE BİR ÖRTÜŞÜYOR.MERAK EDEN OKUSUN..

  • Mustafa BALCI24 Temmuz 2017 20:45

    Neden ama tamamen spekülatif bir şekilde mi yapmayı düşünüyorsunuz? Yarın için açıklamadan sonra günlük bir kar olur mu dersiniz?

  • Ali kozan24 Temmuz 2017 20:32

    Yalan söylüyorlar mavi yıl sonu 15 tl dir.

  • Mustafa BALCI24 Temmuz 2017 18:57

    Goldman Sachs fiyat tahmini neden yüksek verdiğini düşünüyorsunuz peki?

  • ismail aldoğan24 Temmuz 2017 18:03

    maviden pantolonu giyip kaçmaya kalksan hırsız olursun ama 16 f/k lık borsada 40 f/kdan mal satınca adı halka arz oluyor. bazı sivrizeka arkadaşlar pahalıysa alma diyecek de e kardeşim spk zarar eden şirketin halka arzına izin vermiyorsa bu fiyatlara da izin vermemeli.

  • mehmet24 Temmuz 2017 15:42

    kandırılmayın 20tl 'lere gelecektir.

  • Fırat24 Temmuz 2017 13:09

    10 tl den fazla etmez yolunucak kaz arıyorlar.40 tl fiyat ile defter degerinin 12 katı üzerinde işlem görüyor...

  • D.demirkan 24 Temmuz 2017 12:23

    MADEM BİLİYORSUN SIRRINI KİMSEYE.SÖYLEME KENDİN TOPLA HEPSİNİ.

  • öneri güleni24 Temmuz 2017 11:53

    biz de yedik.....

  • ULUS24 Temmuz 2017 11:38

    Defter degeri 18 katına işlem görüyor borsadaki şirketler 1 ve altın da işlem görüyor 5 sene sonra 5 liraya getiriesiniz

  • fatma24 Temmuz 2017 11:17

    neden 40 tl düştü o zaman

  • ismail Midiliç24 Temmuz 2017 11:16

    yok hayvan terli siz yeyin alında tatile gidersiniz kazadıgınız parayla

  • A.D.24 Temmuz 2017 11:11

    mavi giyim iyimiş 24 tl ye düşerse tabiki alırım

  • gazi24 Temmuz 2017 10:37

    HASSS......... millete kakala sonrada fiyat ver ondan sonrada sermaye piyasaları kalkınmalıdır...borsaya gelin...de...sizi varya..........

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.