Ana SayfaGündemFETÖ elebaşı son fotoğrafla hangi mesajı verdi----

FETÖ elebaşı son fotoğrafla hangi mesajı verdi

FETÖ elebaşı son fotoğrafla hangi mesajı verdi
17 Temmuz 2017 - 03:52 www.borsagundem.com

FETÖ elebaşı Fetullah Gülen'in ABD'nin Wall Street Journal gazetesinde yayımlanan fotoğrafı çok konuşuldu. Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Gülen'in o fotoğrafla hangi mesajı verdiğini yazdı. İşte Hakan'ın o yazısı:

15 Temmuz’un yıldönümünde ortaya çıkan kararlılık tablosu, şunu bir kez daha gösterdi:
Fetullah kaybetti, kaybediyor, kaybedecek.

Tabii Fetullah da bunun sımsıkı bilincinde.

İşte tam da bu yüzden...
Bir Amerikan gazetesine poz verirken yan tarafındaki ekrana da bir şiir oturtmuş.

Ne deniyor şiirde?
Şu deniyor:
“Şimdilerde şölen var bahçelerde / Bahardan ses geliyor perde perde / Aceleci acele edip dursun / Beklenen mutluluk biraz ileride.”

Kısacası Fetullah, “Mutluluk biraz ileride... Hemen dökülmeyin...” falan diye...
Hem kalan son taraftarlarına moral vermeye çalışıyor...
Hem de düşmanlık yapanların gözünü korkutmaya çalışıyor.

Alabildiğine umutsuz, alabildiğine mağlup, alabildiğine kayıpta olduğu halde...
Kuyruğu dik tutmaya çalışıyor yani.

Allah, halkın üzerine ateş açan bu alçak katillere bekledikleri mutluluğu hiçbir zaman tattırmayacak inşallah.

YORUMLAR (13)
  • Akın Şener24 Temmuz 2017 16:59

    Bence oradaki msj yanlış yorumlanmış yada halka esas olan msj iletilmemiştir yanlıs anlamayın bence seccade dikkat dagıtmak için basmış olabilir asıl dikkate alınacak olanlar kafasının üzerindeki süs eşyalarına daha dikkatli bakılmalı tv üstünde saat ve tv deki saat kordinat olması mümkündür ayrıca tv deki mesaj da kordinat yeri olabilir illaki istibaharat bunu halka açıklmaz ama bakış acımızı değiştirirsek bir çok şehir ve yerler ortaya cıkabilir

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • Ali17 Temmuz 2017 17:34

    Hürriyet yazarı ahmet hakan ın kime hizmet belli, normalde fotoğrafta bir şey anlaşılmıyor. o bölümü büyülterek mesaj anlaşılsın istiyor, kime hizmet ettiği ortada.

    Katılmıyorum%25,00Katılıyorum%75,00
  • Vahit17 Temmuz 2017 16:06

    Adam acikca mesaj veriyor. Gizli anlam yuklemekten ne zevk aliyorsunhz

    Katılmıyorum%33,33Katılıyorum%66,67
  • b.kemancı17 Temmuz 2017 15:10

    seccadenin tam ortasına basmak ne demek acaba müslümanın kutsalı seccadedir bune demek niye buna değinmemişler .yorumlayanlar

    Katılmıyorum%90,00Katılıyorum%10,00
  • baba17 Temmuz 2017 13:21

    APOO BAĞDADİİ FETOO Bunlar ne kadar adi ise bunlara en ufak gönül veren de okadar adi şerefsizdiir

    Katılmıyorum%62,50Katılıyorum%37,50
  • gobel6617 Temmuz 2017 12:53

    Şekle bak.. her hali çakma ve mesaj. Sana ve bit yavrularına çok küfür ederim de değmezsin.

    Katılmıyorum%28,57Katılıyorum%71,43
  • Muhammet Cerit17 Temmuz 2017 12:24

    Ahmet Hakan yine saçmalamis. Mesaj verecekse herif konuşmanın içinde açıktan söyler, gazeteler de memnuniyetle yazar. Aciktan söylese de başına bişey geleceği yok neticede. Niye oradan mesaj versin?? David lynch filmi mi bu . Neden oradan mesaj vermeye çalışsın? Herşeye gizem sosu katmaya gerek yok.

    Katılmıyorum%25,00Katılıyorum%75,00
  • ALP17 Temmuz 2017 11:27

    ÇAKTIĞIMIN PAPAZI.....ÜLKEYİ YIKACANMI SANDIN...KANDIRDIN B KAÇ SALAĞI...MİLLETİN ÇOLUK ÇOCUĞUNU PERİŞAN ETTİN...NE YAPALIM ONLARDA SANA KANMASAYDI....30 YILDIR SENİ HİÇ SEVEMEDİM

    Katılmıyorum%8,33Katılıyorum%91,67
  • HASAN TOSUN17 Temmuz 2017 10:47

    piskopat haydut münafığı yazıp durursanız kendini niğmetten sanacak,onu yok hükmünde görün adını anmayın yazmayın

    Katılmıyorum%14,29Katılıyorum%85,71
  • Jale17 Temmuz 2017 10:40

    Beni takip etmeye devam edin diyor. Bizim basin da sagolsun hergun ne dedi, ne yapti haber yapiyor

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • oktay doğaner17 Temmuz 2017 10:25

    hani senin darbeyle alakan yoktu, bu sözleri bana mı söylüyosun ?

    Katılmıyorum%20,00Katılıyorum%80,00
  • Itri17 Temmuz 2017 10:15