Ana SayfaNeden DüştüDoğan Grubu hisselerinde arama düşüşü----

Doğan Grubu hisselerinde arama düşüşü

Doğan Grubu hisselerinde arama düşüşü
05 Ocak 2017 - 09:57 www.borsagundem.com

Doğan Holding'in 2 yöneticisi gözaltına alındı haberleri ile grup şirketleri borsada değer kaybetti

Doğan Holding, Baş Hukuk Müşaviri Erem Turgut Yücel ve eski Yönetici Yahya Üzdiyen'in ev ve ofislerinde arama yapıldığını ve kendilerinin gözaltına alındığını bildirdi. Doğan Holding'den yapılan açıklamada, arama işleminin adı geç en yöneticilerin şahsi çalışma ofislerinde yapıldığı belirtildi.

Haberlerin ardından güne düşüşle başlayan Doğan Grubu şirketlerinden DOHOL hissesi yüzde 6 düşüşle 0.75 TL, MIPAZ hissesi yüzde 9 düşüşle 0.87 TL, HURGZ yüzde 5 düşerek 0.75 TL ve DOBUR hissesi ise yüzde 3.5 kayıpla 2.95 TL'ye gevşedi. DGZTE hissesi ise yüzde 5 kayıpla 2.33 TLoldu.
Saat 12 itibariyle hisselerdeki düşüş devam ediyor.

ETİKETLER :
YORUMLAR (10)
  • Büyük yatırımcı 09 Ocak 2017 20:29

    Güzel yerlere gidecek az sabır yolumuz uzun suan rampa yukarı cukıyoruz guc topluyor tahminimce

    Katılmıyorum%25,00Katılıyorum%75,00
  • Yatırımcı 08 Ocak 2017 19:59

    Yeni başkan resmen ilan edildi küçük damat Trump yanında özel davetlisi pazartesi den başlar artık yukarı gitmeye hade hayırlısı

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • torku07 Ocak 2017 15:40

    doğan çok politik risk barındırıyor. alan yatırım yapmaz kumar oynar. kazanabilir ama risk iişte

    Katılmıyorum%50,00Katılıyorum%50,00
  • XxxX05 Ocak 2017 18:02

    YETERKİ BİRİLERİ AZ BİR MUHALEFET GÖSTERSİN.YA DİN DÜŞMANI YA FETÖCÜ YADA VATAN HAİNİ YAKINDA İÇERİ ATACAKLARI ADAMLAR İÇİN YENİ CEZA EVLERİ YAPILIR.KOCAMAN YUHHH BİR ÜLKEDE CEZAVİ ARTIYOR KÜTÜPHANELER AZALIYORSA O ÜLKEDE YIKIM YAKINDIR.

    Katılmıyorum%72,73Katılıyorum%27,27
  • XxxX05 Ocak 2017 18:00

    BAŞKANLIĞA DOĞRU İÇERİ TIKILMAYACAK İNSANLAR: 1.SADECE YEMESİNİ BİLEN AMA BEYNİNİ KULLANMAYANLAR OLACAK.BU ÜLKEDE YAŞAM HERGEÇEN GÜN IZDIRAP HALİNE GELİYOR.YAKINDA MECLİSDE KAPANIR.MUHALEFET PARTİLERİDE KAPANIR.SADECE TEK ADAMIN KEYFİ İÇİN ÜLKE KENDİNE EZİYET EDİYOR.

    Katılmıyorum%66,67Katılıyorum%33,33
  • HACI BEKİR05 Ocak 2017 11:52

    UZAK DURUN DOBUR VE DOĞAN HİSSELERİNDEE ACİL SAT

    Katılmıyorum%65,38Katılıyorum%34,62
  • Pala05 Ocak 2017 10:39

    İki yöneticinin göz altına alınması ile hisseler düşecekse, kurumsallığın ne önemi var. Kapatın kurumları gitsin. Kökten çözüm budur.

    Katılmıyorum%10,00Katılıyorum%90,00
  • darbe kahramanı değilmiydi ???05 Ocak 2017 10:37

    şimdi fetömü oldu bunlar :):):) muhalefet eden herkeze ihtar mı çekiliyor???

    Katılmıyorum%21,43Katılıyorum%78,57
  • Sefer05 Ocak 2017 10:35

    Ne kadar saçma sapan işlem. İki yönetici göz altına alındı diye hisse değer mi kaybedermiş. Birileri fırsattan istifade mi ediyor.

    Katılmıyorum%13,33Katılıyorum%86,67
  • biri karar versin05 Ocak 2017 10:35

    doğan ergenekonmu fetömü :) komikleşmeye başladı artık durumlar...