Ana SayfaPiyasaDestek Menkul Değerler küçülüyor----

Destek Menkul Değerler küçülüyor

Destek Menkul Değerler küçülüyor
17 Şubat 2017 - 11:35 www.borsagundem.com

Destek Menkul Değerler, Ankara ve Antalya'daki irtibat bürolarını kapatma kararı aldı

Sermaye Piyasası Kurulu’nun (SPK) Forex piyasalarına yönelik düzenlemesi sektörde tartışılırken, Destek Menkul Değerler’den küçülmeye yönelik adım geldi. Şirket tarafından yapılan açıklamada, iki kentteki irtibat bürolarının kapatılması kararı alındığı ifade edildi. Konuyla ilgili olarak Destek’ten KAP’a gönderilen duyuruda, “Şirketimiz Yönetim Kurulu'nun 13/02/2017 tarihli kararları ile Ankara ve Antalya' da bulunan İrtibat bürolarımızın kapatılmasına ve gerekli yasal işlemlerin yerine getirilmesine karar verilmiştir” denildi.

SPK NE KARAR ALMIŞTI

Geçtiğimiz hafta sonu açıklanan kararda, SPK Forex piyasasında 1’e 100 olan kaldıraç oranını 1’e 10’a düşürdü ve işlemlere başlayabilmek için asgari 50 bin TL limit getirdi. Forex şirketlerine bu geçişi sağlamaları için 45 gün süre tanındı.

CANİKLİ: SPK TEBLİĞİNİN YERİNDE BİR KARAR OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI

Başbakan Yardımcısı Canikli de Twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, SPK’nın Forex piyasalarına yönelik tebliğinin haklılığına vurgu yaptı. Canikli, "SPK'nın Forex piyasası ile ilgili düzenlemelerinin yerinde ve rasyonel olduğu bugün daha net bir şekilde ortaya çıkmıştır" dedi.

YORUMLAR (17)
  • haydar17 Şubat 2017 23:42

    TA adı altında 2 çizgi çek destek köstek ..hop hop..Birde 24 25 yaşında uzman!! lar var bu firmalarda..Yatırım uzmanı..

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • KİMSE GÖRMÜYOR, DUYMUYOR MU?17 Şubat 2017 23:28

    destekfx Türkiye'nin en eski ve en fazla müşterisi olan doğal olarak da en fazla kazancı olan forex şirketlerinden birisi. Ancak bu şirketin açıkladığı kar rakamına bakıyorsunuz, kendisinin 20'de biri olan şirketten bile daha az kar etmiş görünüyor. Bir hata olmalı diyorsunuz, bir de işlem hacmine bakıyorsunuz acaba destekfx o kadar büyük değil mi diye, ama işlem hacmi de en büyük şirketlerden biri olduğunu doğrular derecede çok yüksek. ŞİMDİ SORUYORUM "MALİYE UZMANLARI NE İŞ YAPAR?" "MASAK NE İŞ YAPAR?" bunu bile göremiyor musunuz? devletin kurumları arasında koordinasyon olmaz mı? SPK böyle bir durumu maliye ve masak'a neden bildirmez????

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Mikroskop17 Şubat 2017 22:52

    Ufacık olsun ...miniminnacık olsun..sonra da yok olsun.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Mehmet Öztürk17 Şubat 2017 21:05

    Tüy bitmemiş yetimin hak yiyicileri. Bulaşmadım bulaşmamda. Ancak açtığınız telefonları yüzünüze kapatırım. Bir webinar izle 10 yam yam firma arıyor.

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • yalanmı17 Şubat 2017 16:37

    aracıkurumlar kendi iç piyasasında enfilasyon üretirler.aracı kurumlarda hesabı olanlar bilsinki bu enfiyasyon üretimine ortaklar.

    Katılmıyorum%100,00Katılıyorum%0,00
  • hayret17 Şubat 2017 16:31

    bu ülkede aracı kurumların tiçari ilişkileri nasıl oluyorda ithalata dayalı genelde.yurtduşi ise ihracata.ve ülkenin çıkarına çalışıyor.kendi iç vatandaşı ile kar paylaşımı yapıyor.ülke kalınıyor ve huzur istikrar sağlanıyor.ekonomi baz alındığında

    Katılmıyorum%66,67Katılıyorum%33,33
  • kimi keme çalışıyor17 Şubat 2017 16:19

    ahmet mergen.senin teknik analiz diye öğretilerinin aynısı aynı grafik aynı çizimler yabancılar tarafından paylaşılıyor.söylesene kim kimin grafiklerini çalıp yaygınlaştırıyor ve kendine teknik analizin duayeni dedirtiyor

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • herşey çok net17 Şubat 2017 15:52

    Bu arada domino ile bu vergiden kaçırmayı nasıl yaptıklarını da en ince detayına kadar ispatlarıyla da yazabilirim ama burada yayınlamayacaklarından eminim.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • duayen miş17 Şubat 2017 15:47

    etme bulma dünyası.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • dinamik şirket, bravo :)17 Şubat 2017 15:40

    neden bu kadar acele ettilerki? diğer firmalar vergi ödedikleri halde hemen ilk günden küçülme kararı almadılar. Destekfx'in sadece vergiden kaçırdığı paralar yıllarca onları finanse edebilirdi halbuki

    Katılmıyorum%20,00Katılıyorum%80,00
  • erken kalkan yol alır17 Şubat 2017 15:24

    derler ilk önce işi bırakanların sona kalanlara göre bir işe girme şansı daha fazla..

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Halit17 Şubat 2017 13:07

    parayı taşıdıkları malta'daki şirketlerini de küçültme kararı almışlar mı? kap'a onu da bildirselerdi

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • köstek17 Şubat 2017 12:54

    en yapışkanı da bunlardı

    Katılmıyorum%28,57Katılıyorum%71,43
  • ADNAN ÇETİN17 Şubat 2017 12:47

    gece eleman bile çalıştırmıyordun..zaten küçüktün..telefonla iş bitiriyordun...insan odaklı kurum olsaydın..daha hayırlı olurdu bence...önce İNSAN....

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • mehmet17 Şubat 2017 12:42

    dolandırıcılığı heryerde haykıran bu forex şirketlerine yatırım yapan kaldı mı hala ya ?

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • iyi olmuş17 Şubat 2017 11:59

    Yakında maliye hesalarınızı inceleyince bakalım o zaman ne yapacaksınız.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • Ugur17 Şubat 2017 11:56

    Müşteri batsa bile aldığı hizmetten memnun dedi genel müdürü tuna Artık nasıl bir hizmet varsa İyi olmuşş ah aldılar ahhh