Ana SayfaPiyasaBorsa İstanbul 10 gün tatil olacak mı?----

Borsa İstanbul 10 gün tatil olacak mı?

Borsa İstanbul 10 gün tatil olacak mı?
11 Ağustos 2017 - 14:32 www.borsagundem.com

Kurban Bayramı tatili için Cumhurbaşkanı Erdoğan, 10 gün tatilin turizm sektörü açısından isabetli bir karar olacağını söyledi, gözler Bakanlar Kurulu'na çevrildi

Türkiye Kurban Bayramı tatiline odaklandı. Bakanlar 10 gün tatili desteklemezken, Cumhurbaşkanı Erdoğan 10 günlük tatil için hükümetin çalışma yaptığını ve turizm açısından isabetli bir durum olacağını söyledi.

10 gün resmi tatil ilan edilirse 26 Ağustos Cumartesi'den 5 Eylül Salı gününe kadar çalışma yapılmaması planlanıyor.

Borsa İstanbul normal şartlarda 30 Ağustos Çarşamba günü Zafer Bayramı'nda tatil olacak.
31 Ağustos Perşembe günü Kurban Bayramı Arefesi'nde yarım gün tatil olacak. 1-2-3-4 Eylül'de ise Kurban Bayramı tatilinde olacak ve 5 Eylül Salı günü işleme tekrardan başlayacak.

Bakanlar Kurulu'nun vereceği karar ile 28-29 Ağustos'un (Pazartesi ve Salı günü) resmi tatil ilan edilip edilmemesi ortaya çıkacak.

YORUMLAR (11)
  • kenan25 Ağustos 2017 17:54

    memurlar artık bankamatik memuru oldu yan gelip yatarak maaş alıyorlar

  • Gkmn12 Ağustos 2017 08:22

    Ayranimiz yok içmeye tahtravelliyyle gidiyoruz si...maya sanki cepte para varda bi de tatil bankalara yuklen tatilini yap sonra bütün kış sefil bu yol iyi yol değil ama

  • Bika11 Ağustos 2017 18:28

    Suudi Arabistan'da Ramazan Bayramı tatili 23 gün yapılmış, bizim yöneticiler de özenmişler.

  • alp11 Ağustos 2017 17:32

    4 gün tatil yeter. abartmayınn yaa

  • vatansever,11 Ağustos 2017 16:28

    nasil olsa dunya lideriyiz kapatin komple ne gerek var calismaya

  • vatansever,11 Ağustos 2017 16:27

    kapatin kople ,ne gerek var calismaya.....

  • KAZIKÇI11 Ağustos 2017 16:00

    MEMUR OLMAK VARMIŞ...........AMA BOŞKEN PARA DAHA ÇOK HARCANILIYOR .....

  • ceycey11 Ağustos 2017 15:38

    ne kadar çok tatil okadar çok harcama alışveriş masraf......ne kadar çok borç okadar çok devlete muhtaç insan demek...borçta sandık başında oyla kapama demek :)

  • ne tatili11 Ağustos 2017 15:13

    kardeşim ne tatili ya , bak memur olarak soyluyorum , uyutulmaktan başka bişe değil, çok çalşıoyurz ya hemen tatile hurrraaa

  • Ali kaplan11 Ağustos 2017 15:13

    Buna karpuz,kabak buyumesi denir,yatarak büyümek.

  • vatandaş11 Ağustos 2017 14:55

    üreten Türkiye demekki böyle olurmuş, bol bol tatil ile üretmek ve kalkınmayı sağlamak Türk icadı olsa gerek.

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.