Ana SayfaGündemBir bakan için şok rüşvet iddiası----

Bir bakan için şok rüşvet iddiası

Bir bakan için şok rüşvet iddiası
18 Aralık 2013 - 08:27 www.borsagundem.com

İstanbul'da yürütülen rüşvet operasyonu için 4 bakan hakkında fezleke hazırlandığı iddia edildi

Ankara'yı sarsan İstanbul'daki rüşvet operasyonuyla ilgili iddiaların ardı arkası kesilmiyor. İddialara göre operasyonu yürüten savcılık, dört bakan hakkında fezleke hazırladığı belirtildi.

Fezleke hazırlananlar arasında çocukları gözaltına alınan üç bakanın dışında ismi açıklanmayan bir bakan daha bulunuyor. Bu bakanın rüşvet alırken görüntülendiği ve teknik takibe takıldığı belirtildi.

RÜŞVET ALIRKEN GÖRÜNTÜSÜ VAR İDDİASI

Kanal D ana haberde yayınlanan iddiaya göre 1 bakan rüşvet alırken kaydedildi. 1.5 milyon dolarlık rüşveti veren ise Ebru Gündeş'in kocası Reza Zarrab'dı. İddialara göre bakanın rüşvet alırken çekilen görüntüsü polisin elinde.
YORUMLAR (12)
  • ad19 Aralık 2013 00:24

    105 milyon dolar 150 adet 100 lük deste demek

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • vatandaş18 Aralık 2013 22:23

    o bakan derhal açıklanmalı ne bekleniyor neden açiklanmıyor

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • yu18 Aralık 2013 21:53

    1.5 milyon dolar elden nasıl veriliyormuş gerçekten merak ettim, çuvalla, bavulla falan mı elden veriyor???? Gözlerimle görmeden inanmam 50,100TL baknot değil bu 1.5 milyon dolar.

    Katılmıyorum%0Katılıyorum%0
  • AB bakanımı?18 Aralık 2013 11:37

    Hemen açıklanmalı bu hırsız bakan kim diye.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • TT18 Aralık 2013 10:54

    hakan şükür e laf söyleyenler biraz haysiyetiniz varsa bugün istifa edersiniz o makamlarınızdan ... avrupa birliğinden sorumlu bakana da geçmiş olsun şimdiden ...

    Katılmıyorum%14,29Katılıyorum%85,71
  • ÜTOPİK TUTUKLAMALAR NE ZAMAN18 Aralık 2013 10:49

    BORSADAKİ DOLANDIRICILIK ÇETELERİNE YAPILACAK ÜTOPİK TUTUKLAMALAR NE ZAMAN?. SAYIN SAVCILARIMIZDAN BEKLİYORUZ..TÜM BELGELERİ HAZIRRRRR...

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • hale aygün18 Aralık 2013 09:34

    bir bakan rüşvet alırmı akp li değilim ama doğru olmamasını çok isterim utanç verici

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • ....18 Aralık 2013 09:31

    Cem uzan bile bukadarını yapamamıştır, 100 milyar avrooooooooooooooooooooooooooooo ben duymadım ...memleketın dış borcu 200 milyar avro olunca çok para yahuuu...

    Katılmıyorum%9,09Katılıyorum%90,91
  • Klgyozede18 Aralık 2013 09:17

    Adamlar almışda olabilir almamışta. Ama Kiler holding klgyo ya zarar eden şeker gayrimenkul hisselerini 75 milyon TL 'ye sattı.SPK onay verdi.Kimse sesini çıkarmadı.Küçük yatrıımcının göz göre göre hakkı yendi ama bişe olmadı. İnşallah bunlarında hesabını sorarlar

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • sevgi18 Aralık 2013 09:03

    elden para alacak kadar gerizekalı olamaz hic inanmadım kanal d bunu diyorsa ispat etmesi lazım etmesse müfteridir

    Katılmıyorum%40,91Katılıyorum%59,09
  • saçma18 Aralık 2013 08:58

    koskoca bakan rüşvet alırken nasıl görüntülenir? elden rüşvet mi alınır? az aklınızı kullanın gelmeyin bu kolpalara yahu.

    Katılmıyorum%44,44Katılıyorum%55,56
  • harun18 Aralık 2013 08:50

    akp çamura batmış durumda 4 bakanı yolsuzluğa karışmış bir hükümete kim güven duyar.