E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaKulisAdana Çimento C hisselerinde vurgun hazırlığı---

Adana Çimento C hisselerinde vurgun hazırlığı

Adana Çimento C hisselerinde vurgun hazırlığı
16 Ekim 2018 - 11:38 www.borsagundem.com

Adana Çimento C hisselerini hızla yukarı çeken Yücel kardeşlerin büyük bir vurguna hazırlandığı iddia ediliyor

BORSAGUNDEM.COM/KULİS HABER

Adana Çimento hisseleri 80 kuruştan 1.70 liraya kadar hızlı bir yükseliş kaydetti. Hissedeki yükselişi destekleyecek önemli bir gelişme bulunmuyor. Hisselerin 1.70 liraya ulaşmasının nedeni olarak Ankaralı Yücel kardeşler gösteriliyor.

“VURGUNA HAZIRLANIYORLAR” İDDİASI

Haklarında çok sayıda piyasa dolandırıcılığı suçlaması yapılan Yücel kardeşlerin bir süredir hissede pozisyon aldığı biliniyor. Bazı sosyal medya hesaplarından hisseyi pazarlamak için harekete geçtiği söylenen Yücel kardeşlerin hissede büyük bir vurguna hazırlandıkları iddia ediliyor.
Hissede son dönemde yaşanan sert fiyat hareketleri nedeniyle ‘Devre Kesici’ uygulaması hayata geçiriliyor.

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 1,40
En Yüksek: 1,43
En Düşük: 1,41
Değişim -1,41 %
FK: 13,06
PD / DD: 2,94
İşlem Hacmi 1.898.247
Toplam Adet: 1.343.116
Ağırlıklı Ort.: 1,42
YORUMLAR (41)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • musa ebas24 Ekim 2018 09:42

    1 YIL SONRA 5 LİRA OLUR BU HABERLER HİSSEDEN UZAK DURUN DİYE

  • TUNA 19 Ekim 2018 21:42

    yükselişi destekleyecek önemli bir gelişme bulunmuyor.şimdi bu yorum mu suriyede ateşkes geldi gelecek ismail tarman yatırım yaptıysa bu ülkede adana hisselerine ben dünden yaparım.

  • TUNA 19 Ekim 2018 21:39

    ne vurgunu kardeşim 1,10 maliyetle aldım düşen piyasada adam tahtasına babalar gibi sahip çıkıyor.bu zamanda %40 para nereden kazanılır.bırakın böyle asparagas haberleri

  • Ercüment18 Ekim 2018 06:30

    anlamadigim olayhisseyi aliyorsunuz ve ya almiyorsunuz asiri yükselince bidi bidi bu ne ya birakin hiis csun da elimiz para görsün ha biri daha cok kazanir baska aama cok kiside kazanir ...

  • Kk17 Ekim 2018 22:28

    Mıçtı Cafer bez getir

  • Emekli borsaci17 Ekim 2018 20:45

    Yorumlara bir göz gezdirdim şaşırdım. Baba bakın yücel kardeşler biraz yatırımcı dostu olun bu ülkede sizi seven bir kişi bile kalmamış. Ayağınızı denk alin

  • k.s18 Ekim 2018 12:16

    KY sayelerinde kazanıyor...Sevmeyenler belli...

  • Tatzede17 Ekim 2018 19:42

    Allah İçin uyariyorum ,o ayhan öztürk evimi yuvami yikti tat gida hissesinde .hakkimi helal etmiyorum .beni dinleyin ,o Adamdan uzak durun Sonunuz Benim gibi olur .

  • Coni17 Ekim 2018 15:17

    Adananın yolları taştandı şimdi oldu çakıldan. Dan dan

  • 1Borsacı17 Ekim 2018 15:03

    Asana Serbest Bölge'de Sönmez Çimento var. Akkuyu için bu fabrika daha şanslı. Ayrıca CIMSA da bu işden pay almaya çalışır. Suriye'de çözüm olur ise ADANA daha şanslı.

  • private ayı17 Ekim 2018 10:34

    Bi tane ayı var ismi lazım değil twitter da şöhret yapmaya çalışan bir ayıı buu..güya endeks söylüyor büyük kağıt filan söylüyor ayaklarında!amaç yine büyük vurgun amann bu ayıya dikkat edin!bunun peşine takılan mağdur olur

  • hisseci17 Ekim 2018 13:17

    Ayı değildir o pandadır panda...:)

  • sayın spk uzmanları17 Ekim 2018 09:05

    lütfen bu yücel kardeşlerle ayhan ı beraber inceleyin.bu ayhan sosyal medyada adnac pazarlıyor.oyak yatırım ortaklığında çok kişiye zarar ettirdi.şimdi sıra bunda.lütfen mani olun

  • Uğur17 Ekim 2018 09:00

    Dün habeei görünce açığa satış yaptım

  • uğur17 Ekim 2018 12:42

    çok teşekkürler ilk defa açığa satış yaparak para kazanıyorum.

  • KILIÇ17 Ekim 2018 08:46

    YATIRMCIYA VURGUN İÇİN HAZIRLANMIŞ BİR TUZAK YERİ BORSADIR BORSAMIZDA ÇOK SAYIDA PATRON VURGUNCUNUN TAM BİR AZILISIDIR.

  • Kirli ittifak17 Ekim 2018 00:26

    Yücel'ler çok sıkışıktı Ayhan'ı Ankara'ya çağırıp Ayhan'a para ödedi .ayhan öztürk tüm gruplarında Ve twiterda adnac pazarlayacak alanlar ciddi zarar edecek izle gör.

  • Kucak kardesler16 Ekim 2018 23:23

    Hadi bakalım son kursununuz var atın bakalım sonra arpa bitecek yukarıdan acikcilar kafaniza basacak

  • Pompacı hüso16 Ekim 2018 23:16

    Dönüşüne bunun bi Koyacam açıkları ikinci tabandan alacam

  • Emekçi16 Ekim 2018 18:45

    Birgün bile hapis yapmazlar. 2010 yılından beri yalandan suç duyurusu yapıyor SPK. Hiçbir ceza çıkmadı, 8 yılın sonunda davalar zaman aşımından düşmeye başladı.

  • kadirsertkaya16 Ekim 2018 18:27

    yücel kardeşleri herkes iyi tanıyor...Ondan dolayı herkes peçelerini çekmiş konuşuyor...Gölbaşı opet nickli arkadaş ...Sanırım en yakın sen tanıyorsunnnn...

  • dast16 Ekim 2018 17:41

    hiç bir dostunuz kalmadı utanın yanlızları oynayın yanlızları

  • mesut BAHTİYAR16 Ekim 2018 17:38

    Hüso Adnac gitti. Kaldı bende ICBCT,YKGYO,NUGYO,PEGYO . Bunlarada bir el atta zararlar çıksın. Galip Ağanın mirasıydı halbuki bunlar anlaşılan sen temizleyecen. Aslan Hüso Çeto

  • gölbaşı opet 16 Ekim 2018 17:38

    zarrar edenler buluşun alın paranızı onlarsa alın parayı spk incelemeye almış perşembe çümbüş var ,mali şube iş başında haberiniz olsun duyum ytd değil bana ne

  • ADANALI KARDAŞLAR16 Ekim 2018 17:30

    ARTIK SORANA ANGARALI KARDAŞLAR DEĞİL ADANALI KARDAŞLARIZ DERSİNİZ.

  • KISSADAN HİSSE16 Ekim 2018 17:18

    RAM OLAN OLUR KERİM KAVLİNİ İNKAR EDEN KALIR YETİM. (YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR)

  • gülme komşuna gelir başına16 Ekim 2018 17:17

    dinsizin hakkıdan imansız gelir

  • GÖLBAŞI16 Ekim 2018 17:16

    KOMŞULAR KOMŞULAR YETİŞİN KOMŞULAR BİZİMKİLER MALIN SON SAHİBİ OLMUŞ BİZİM HABERİMİZ YOK KOMŞULAR.

  • angaraaaaa16 Ekim 2018 17:14

    Hüso o kadar malı ne yapacaksın Çeto'yu fabrikanın başına yollasana ne duruyorsun?

  • soylu 16 Ekim 2018 17:39

    bekliyor bekçi çeto anca abisinin eline baksın perişansın perişan üst baş alınla üstünüze adamsansınlar