18 Eylül 2014 Perşembe
14:40
BIST10077.914DJI17.157EUR2,8655
BIST3095.329DAX9.662USD2,2234

Faik Ulutaş halka arza hazırlanıyor

Faik Ulutaş halka arza hazırlanıyor
www.borsagundem.com

Borsada ismi sık sık manipülasyonlarla anılan Mensa Mensucat’a bir kardeş şirket daha geliyor

Mensa Mensucat’ın patronu Faik Ulutaş, Volt Yatırım Gayrimenkul Enerji A.Ş’yi halka açmak için Sermaye Piyasası Kurulu’na (SPK) başvurdu. SPK’nın 27 Nisan 2012 tarihli bültenine göre, halka açılmak için kayıtlı sermaye sistemine geçmek isteyen şirketin sermayesi 20 milyon lira. Şirketin talep ettiği kayıtlı sermaye tavanı ise 60 milyon lira. www.borsagundem.com olarak Volt Yatırım Gayrimenkul Enerji ile ilgili yaptığımız araştırmalarda ilginç verilere ulaştık.
TEKSTİL ŞİRKETİYMİŞ!
Halka açılmak için başvuran Volt Yatırım Gayrimenkul Enerji’nin ismi birkaç ay öncesine kadar Turunch Tekstil Sanayi Ticaret Limited Şirketi’ymiş.
Yılbaşında şirket A.Ş’ye dönüştürülmüş ismi başta olmak üzere her şeyi değiştirilmiş. Aslında meslek grubu ‘Kumaş’ ve Nace Kodu; ‘Kumaş Toptan Ticareti’ olan şirket kısa bir süre önce kağıt üzerinde enerjiden gayrimenkule, ipotek işlerinden her türlü proje işine imza atacak bir yapıya dönüştürülmüş. Şirket en son sermaye artırımını da nisan ayı başında yapmış. Eğer SPK’dan onay çıkarsa ismi borsada sık sık manipülasyonla anılan Mensa Mensucat’a bir kardeş şirket daha geliyor.
MECNUR ÇOLAK’IN TAHTASI
Geçen yıl hisseleri 1 liradan 3 liraya yükselen ardından hızla gerileyerek yeniden 1 liranın altına düşen Mensa Mensucat hisselerinde ünlü spekülatör Mecnur Çolak’ın manipülasyon suçu işlediği ortaya çıkmıştı.
SPK, Mecnur Çolak ile birlikte çok sayıda isme bu hisselerde yapılan işlemlerden dolayı suç duyurusunda bulunmuştu. Bu suç duyurusunun ardından düşmeye devam eden Memsa hisseleri son günlerde 0.50 liranın da altına geriledi. Son bir yıldır hisseler sürekli değer kaybediyor. Ayrıca şirketin paydan yoksun paylarının işlem gördüğü ‘Memsa1’ diye bir hisse var.
“YABANCI FON” DEDİ HİSSELERİ TABAN OLDU
Bu arada geçen yıl Faik Ulutaş, yabancı bir fonla görüşmelerin yapıldığını borsaya bildirdiği gün Memsa hisselerinin de taban olduğunu hatırlatalım! Aradan yıllar geçmesine rağmen böyle bir ortaklık ya da hisse alımı gerçekleşmedi. Hisseler üzerinde olumlu etki yapması beklenirken sert satışların gelmesi ve hissenin taban olması tarihine geçen önemli olayların başında yer alıyor.
BORSA OPERASYONUNDA GÖZALTI!
Bir diğer ayrıntı ise Emre Nuhoğlu ismi! Bir dönemler Mensa Mensucat Yönetim Kurulu Üyesi olan Faik Ulutaş’ın avukatı Emre Nuhoğlu, Mecnur Çolak başta olmak üzere çok sayıda borsa spekülatörüne yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınan isimler arasında sayılmıştı.
Şimdi gözler SPK’da, bakalım Volt’un halka arzına onay verilecek mi?
Volt’un halka arzıyla ilgili yeni ayrıntıları da önümüzdeki günlerde www.borsagundem.com’dan takip edebilirsiniz.

Faik Ulutaş halka arza hazırlanıyor haberini paylaşın
Yorumlar
  ( Toplam Yorum: 25 )


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Adınız :

Yorumunuz :

onur

21 Şubat 2013 Perşembe 11:08

yosrumum bu adamı kim destekliyor başbakanmı gelsin milletin halini görsün insanlar intaharlardan bahsediyor başbakan duy sana insanlar güvendi sen kurtardın hadi bakalım...

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

andic75

02 Şubat 2013 Cumartesi 14:01

Ola gardaslar hala daa burdamisiz yaw hala birbirizi yiirsiZ gardasim ben size aylardır soylirem bu kağıttan uzak durun bu kağıttan is çıkmaz cebizdeki bir gac gurus parayide bunlara gaptirmayin diye cok söylemisem ama neyetimse ne eylesimse bir turli size sozumi geciremedim simdide yiginla icerdesiz eymi oldi yazik degilmi gunah degilmi bu para bele golaymi kazanilir yazik cok yazik ola gardas onca bekledizki elize ne gecti hersey meydanda kimden medet umirsiz kim size parasını verir gardasim adam amacına ulaştı ky cebizdeki paraları çekti aldı ellerinden daa verirmi? Şirket yığınla borç yükü altında çırpınir durir onca heber yolladılar olumli zannettiğiniz nevoldi gardas hani bu olumli heberlerin meyvasi ola bı kagit aradan bir sene gecmis hec canlanmazmi hep geriye geriyemi gider hecmi bu fabrika is görmedi hecmi bu fabrika calismadi daa neyin mucelesindesiz şirketin durumu cok ağır ammevelekin bu elemanlardan parada çıkmaz celblerinden vatandaşa dağıta daa size nediimm nasi anlatımki siZde anlayasiz vesselam

Puan Yok
Katılmıyorum
Katılıyorum

Cenk

03 Haziran 2012 Pazar 02:59

Geçtiğimiz yıl Faik Ulutaş’ın daveti üzerine fabrikaya gitmiş, bize fabrika’nın geldiği noktayı anlatmıştı. Nasıl kalkındıklarını, bölgeye nasıl hizmet verdiklerinden söz etmişti. Üretimi artırdıklarını, ihracata yöneldiklerinden söz etmişti. Adana medyasına kahvaltı verip, bütün gazetecilere fabrikayı bizzat gezdermişti. Kahvaltıdan sonra hep birlikte kahve içmiştik. Çok genç olması dikkatimi çekmişti. Etkilenmiştik. Ama ben bu fabrikanın bütün geçmişini biliyordum. Babasının işçileri nasıl aşağıladığını, tehdit ettiğini. “Burada Allah benim, benim arkamda ....” bir fotoğrafı işaret etmişti. O fotoğraf Abdullah Gül’ündü. Bu haberim çıktıktan sonra operasyon yapılmış babası gözaltına alınmıştı. Kafamda sorular vardı. Kendisinden bizzat randevu istemiştim. Ama bu talebim karşılanmadı. Karşılansaydı, emin olun hepsini sorardım. Burada çalışanlar çok iyi biliyor. Yazmayayım dedim ama Borsa Gündem sayfasında bu yazıya rastlayıncaya kadar. Halka açılacaklarmış, çalıştırdığı işçilerin gerçekten günü gününe maaşını ödüyor mu? Muamma. Onların bakkala, manava, kasaba borçlarının olduğunu biliyor mu? Kalkanma nasıl olur? Üretim nasıl artar? Kår’a nasıl geçer? **** Kendimden basit örnek vereyim. 1992 yılından beri düzenli gazete çıkarıyorum. Bir çok gazeteci benimle çalışmak istediği söylerdi, çalışanlarda oldu, Allah’a şükür kimsenin kuruşu bende kalmadı. Kul hakkı önemlidir. Ya da tam tersi yapıp, işleri büyütüp, bankadan kredi çekebilir, gazeteyi günlük çıkarabilir, insanları boğaz tokluğuna çalıştırabilirdim. Kağıtçıya, matbaacıya, SSK’ya, Maliye’ye oraya buraya borcum olur, herkesi sallar; ‘bugün git yarın gel’ diyebilirdim. Yapanlardan neyim eksik, yapardım ama yapmadım. Azla yetinmesini bildim. Devletim benimle gurur duymalı, ben katma değer yaratıyorum, şu kötü koşullarda bile, bir-iki insan çalıştırıyorum, hatta dışsal fayda da sağlıyorum... Ama benim yüzümden kimse mağdur olmadı, oraya buraya borç takmadı. Forsum olsun, günlük gazetenin sahibiyim diye arzı endam etmedim. (Ara ara seçimlerde günlük gazete çıkardığımı bütün Adana bilir...) Sizin fabrika ile benim gazetem arasında ne fark var. Sermaye büyüklüğü diyelim, risk diyelim. Her teşebbüs mutlaka risk almalıdır, ama piyasaya  girerken mutlaka bunun analizini yapılmıştır, arz ve talep koşulları gözönüne alınmıştır, o etütler yapılmadan hiçbir sermaye sahibi balıklama atlamaz. Sana demiyor ki, kul hakkı ye, sonra halka açıl... Bunu nereye kadar vardırırsınız, elbette SPK karar verecektir. İnsan etinden, kemiğinden emeğinden sömürerek hiçbir yere varılmaz sayın Faik Ulutaş! Sizden randevu isteğim halen baki, çıkın bunları tek tek açıklayın. Kimsenin bizden alacağı yok, deyin. Ama bunu belgeleriyle gösterin. Beni inandırın, emekçinin, yetimin dulun, boşanmışın haklarını ödedim, helalleştim, çalışanlarımın parasını günü güne ödüyorum deyin, ben önünüzde şapka çıkaracağım. Sizden, herkesten özür dileyeceğim. Biz oraya geldik, büyülenmiş gibi belkide iyi niyet diyelim, sizin söylediklerinizi esas aldık. Herkesin ikinci bir şansa ihtiyacı ve hakkı var, dedik. Eee işte elin adamı boş durmuyor, böyle ilginç araştırmaya gidebiliyor. İktidara güveniyorsunuz, iktidar eliyle zulum yapıyorsunuz. Sizi başbakan tanımaz, bunu duysa emin olun size selam vermez. Çünkü o garibanın, fakir-fukaranın babası olduğunu, “Halkın iktidarıyım. Biz sermaye sahiplerinin iktidarı değiliz” demiştir açıkca... Cumhurbaşkanı hemşeriniz, arkadaşınız diye de bu zulm yapılmaz ki... *** Hani bir müslüman teri kurumadan ücreti ödenmeli bir kültürden, dini hassasiyetten geliyorduk. Meğer hepsi palavra imiş! Halen burada emeği olup emekli edilmeyen, tazminatı ödenmeyen yüzlerce insan var. Hepsi mağdur edildi, kimisinin yuvası yıkıldı, kimisi ise psikolojik travmalar geçirdi.

75%
25%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ahmet

19 Mayıs 2012 Cumartesi 14:51

bu spk mems1 de onay verdi...ne hakla o kadar şirket 2008 krizinde battı onların sucu neydi de diğer şirketlerde boyle bir uygulama olmadı.mems1 dedikleri hisse şirketin borcunu satması oldu.yani asparagas haberlerle şirket adeta yeniden doğuyormuş havası verilerek gırtlağına kadar borç içindeki şirket millete pazarlandı.şimdi ulutaşla birleştirecek ordan da voleyi vuracak.ardınadan volt enerji..dş ikkat volt enerji denen santrali şirket ortaklarına verilen borçla yaptılar..yani mensa kasasındaki parayıo volta verdi ama borcunu odemedi.o santral aslında mensanınken volt adıo aldında şirket olusturuldu.şimdi ou da halka pazarlamaya geldi..SPK mız da aynen devam derse yeni ulutaş kurbanları yakındır. siz siz olun sağlam durust itibarlı şirketlerden şaşmayın..

86%
14%
Katılmıyorum
Katılıyorum

zeynep

18 Mayıs 2012 Cuma 22:59

zarar üzerine zarar yazıyor bide bizden çaldıklarını volt enerjiye sermaye yapacak.garibanın çoluğun çocuğun yetimin hakkı vardır o parada bi gün bir yerden çıkarr nasıll rahat uyuyorlar yataklarında aklım almıyor

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ela

07 Mayıs 2012 Pazartesi 09:34

aklı olan almaz. isterse 10 a gitsin zaten satcak kimse bulamassa oraya goturur.

90%
10%
Katılmıyorum
Katılıyorum

07 Mayıs 2012 Pazartesi 09:29

lanet olsun sana bulaştığım güne

88%
12%
Katılmıyorum
Katılıyorum

emekli borsacı

06 Mayıs 2012 Pazar 23:58

bu hisseleri halka açan imkb otoritesi asıl suçlu sizsiniz bu işlerin hesabını allah katında veremezsiniz bizim paramızı patronlara çaldırıyorsunuz.hakımızı yediriyorsunuz işallah çoluk çocugunuzdan çıkar

96%
4%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mehmet yılmaz

06 Mayıs 2012 Pazar 23:56

ne yuzle halka arz yapıyorlar memsa -mems1 de milleti batırdılar kendı namıma 1 lot degıl ısmıne bıle bakmam halka arz edıldıgı gun mılletı batırdıkları gun sayarım

95%
5%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Sivrisinek

06 Mayıs 2012 Pazar 15:53

Bu hazin tablonun 1. sıradaki sorumlusu hükümet. Borsa Gündem sayesinde insanlar seslerini duyurmaya çalışsalarda maalesef duyan yok.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

dobrowski

06 Mayıs 2012 Pazar 15:46

haftayada bir halka arz varmış. şirketin ismi zırtanak dobrowski içi bomboşowski enerji gayrimenkul madencilik şirketi... çok iyi olacakmış... bütün küçük yatırımcılar mutlaka alsınlar. imkb de artık bir sürü var bunlardan ama olsun siz alın yinede

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

SERHAT

06 Mayıs 2012 Pazar 14:47

Yüksek Voltajla öpecek adam arıyo öpülmek istemeyenlere duyurulur

95%
5%
Katılmıyorum
Katılıyorum

halktan biri

06 Mayıs 2012 Pazar 13:31

yeter kardeşim. halk böyle göstere göstere suça davetiye çıakrılıp, kanuni hak ve halka arz kisvesi altında halkın soyulmasını istemiyoruz. birileri durr desin artık bu saçmalığa. borsada şirketi olup, o şirketin hisselerinde küçük yatırımcılar zarara uğratıldı ise o patron sabıkalı olsun ve sonrasında hiçbir şirketi halka arz edilemesin. a grubu imtiyaz hakkı ve yönetim kurulu hakkını kaybetsin. borsada manipülasyonların tamamı bu tür patronların işbirliği ile yapılıyor. yazık değilmi kardeşim bu halka.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Abuziddin Kılkuyruk

06 Mayıs 2012 Pazar 13:15

Her hisseye bir takipci atanmış imkb de hisse hareketlerini atanan kişi takip ediyor.Eğer ters bir pozisyon olursa anında imkb müfettişliğinden aradılar diye aracı kurum sizi ikaz ediyor sizde panıkleyip malınızı bulduğunuz fiyata satıyorsunuz. Sonra senet 2 kat artıyor bu tesadüf değil iki defa başıma geldi.Bundan sonra borsa da yerli yatırımcının kazanabilmesi ancak şans a kalmış öyle bilim filan hiç kalıyor.Herşey organıze yapmış olduğunuz iş yasal bile olsa anında bilmem ne diye istedikleri suça sokabiliyorlar. Editörün notu: İMKB''nin hiç bir zaman böyle bir uygulaması olmadı. Eğer aracı kurum size normal işlemleriniz için böyle bir uyarıda bulunduysa aracı kurumunuzu şikayet etmelisiniz.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mensa magduru

06 Mayıs 2012 Pazar 12:28

haberde adeta mecnur çolak tek başına suçlusuymuş gibi gösterilmiş oysa o 1 den 3 e yükselişte faik hergun alım haberi yolladı mems1 de.ve memsa da da daha ucuzdan satım.mesela mensa yi aynı gün 0.75 den sattığını mems1 i ise 2 ve üstünden aldığını.2010 eylül_kasım arası kap a yapılan açıklamalarda yer alıyor.suç duyurusu yapıyorsa neden faik ulutasa yapmıyor merak ediyorum.bana göre faik en az mecnur kadar suçludur.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

sezai

06 Mayıs 2012 Pazar 11:42

memsadan sonra doğan çocukları küçük yatırımcıların, memsaa memsaa diye ağladıkları rivayet olunur. ana babalarının mirasıdır belki bu onlara, bırakacak paraları olmadığından...

88%
12%
Katılmıyorum
Katılıyorum

lahzen

06 Mayıs 2012 Pazar 11:29

bundan sonra parayla, pulla işim olmaz diyorsanız, onemli olan ruh guzelliği diyorsanız, bu adamın hissesinden alın, sonra parasız kalıp derviş hayatı yaşayabilirsiniz. faik beyede duacı olursunuz. ps:bir zamanlar memsa vardı alanlar parasız kaldı.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

06 Mayıs 2012 Pazar 09:33

daha 2 tane bebeği ky nin kucagında 2 gözu 2 çeşme ağlar.-)))))))))

92%
8%
Katılmıyorum
Katılıyorum

adnan çolak

06 Mayıs 2012 Pazar 00:23

daha da ekleyelim sn editor: wwww.mensaenerji.com www.volttenerji.com.tr bu iki internet sitesinde hazırlık yapılıyor.mensaenerji volt enerji linkini koymuş yatırımcı ilişkileri menusu bile yapılmış.şimdiden site bile hazırlanmakta.ben şunu anlıyorum volt enerji halka arzdan sonra mensa enerjiye devrolabilir.sadece bir dusunce.bakalım daha neler yapacak faik ulutaş.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

turgut

05 Mayıs 2012 Cumartesi 23:25

bu adamın senetlerine bulaşmayın .:))))

94%
6%
Katılmıyorum
Katılıyorum

faik soyar

05 Mayıs 2012 Cumartesi 22:10

faik ulutaş mems1 adı altında çıkardığı hiçbirşeyi olmayan bir şirkete 70 milyon hisseyi spk tarafından onaylattı halka arz etti. guya kar payında oncelikliydi. kasada guya 55 milyon tl nakit vardı. denetim şirketi olan can bağımsız denetim boyle bir doğrulama yok dedi isviçre bankasından dedi. ardından her seferinde mensa enerji diye bahsettiği şirketi sonradan volt olarak değiştirdi.iştirak değil dedi. ortaklara (ulutaş tekstil) borç adı altında gozuken parayı da birleşme ile buhar edecek sonrada milletten mems1 ile topladıgı parayı da volt enerji ile yine pazarlayacak hemde kat be katından. SPK ise bu adamlara dur demeyecek.

95%
5%
Katılmıyorum
Katılıyorum

05 Mayıs 2012 Cumartesi 21:34

R SONRA ŞİRKET KURUYOR VE O ŞİRKETİ HALKA ARZ EDİYOR.DÖNGÜ BÖYLE DEVAM EDER HERHALDE BİRİLERİ BUNLARA HADDİNİ BİLDİRMEDİKÇE BU OYUNLAR DAHA UZUN YILLAR DEVAM EDER

87%
13%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Faik Sever

05 Mayıs 2012 Cumartesi 21:29

Bataklık haline dönüşmüş bir borsada çok normal değilmi?

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

tunay

05 Mayıs 2012 Cumartesi 19:06

biri galip aga,faik ulutaş,mübarek kardeşler mi dedi???Allahını seven kaçsın....

96%
4%
Katılmıyorum
Katılıyorum

05 Mayıs 2012 Cumartesi 20:26

Bunlardan kurtulmak istiyoum

92%
8%
Katılmıyorum
Katılıyorum

MENSA (MEMSA) İstatistikleri

Günlük

Fiyat 0,13
% Fark 0.00
Hacim 10.660
Adet 82.000
En Yüksek 0,13
En Düşük 0,13
Tavan 0,15
Taban 0,11
Ağ. Ort. 0,13
Tarih 18.09.2014
Saat 14:10

Haftalık

En Yüksek 0,14
En Düşük 0,13
Önceki Kapanış 0,14

Aylık

En Yüksek 0,15
En Düşük 0,13
Önceki Kapanış 0,15

Yıllık

En Yüksek 0,38
En Düşük 0,12
Önceki Kapanış 0,28

Haberler

05.09.2014 - 17:14
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Özel Durum Açıklaması (Genel) )
29.08.2014 - 17:34
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Aylik Bildirim )
28.08.2014 - 17:45
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( ŞGBF-İletişim Adresi, Telefon ve Faks Bilgileri )
28.08.2014 - 17:45
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( ŞGBF-Merkez Adresi )
20.08.2014 - 06:29
Firma
*MENSA SINAİ'NİN 2014 YILI 6 AYLIK KONSOLİDE NET DÖNEM ZARARI 1.857.167 TL(ÖNCEKİ -2.619.273 TL)
19.08.2014 - 20:21
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Faaliyet Raporu )
19.08.2014 - 20:12
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Finansal Tablo Dipnot Açıklamaları )
19.08.2014 - 20:12
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Finansal Durum Tablosu (Bilanço) )
19.08.2014 - 12:11
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Süreç İptali )
19.08.2014 - 11:56
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Özel Durum Açıklaması (Genel) )
07.08.2014 - 16:37
KAP
***MEMSA***MENSA SINAİ TİCARİ VE MALİ YATIRIMLAR A.Ş.( Kar Payı Dağıtımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı )
Hisse Fiyat %Değişim
MERIT 5,67 9,04
FINBN 3,16 8,22
ASYAB 0,69 7,81
PRZMA 1,68 6,33
FVORI 0,17 6,25
MENBA 4,58 5,53
FLAP 1,41 5,22
ESEMS 0,42 5,00
DGATE 6,66 4,88
GENYH 23,00 4,78
Hisse Fiyat %Değişim İşlem Hacmi
ASYAB 0,69 7,81 20.665.595
OZDUB 0,60 27,66 3.219.308
OZDUC 0,28 27,27 2.715.359
PRZMA 1,68 6,33 11.539.537
FINBN 3,16 8,22 5.616.562
KARSN 1,27 2,42 14.466.225
BJKAS 2,75 1,48 19.418.325
DGATE 6,66 4,88 4.012.622
SASA 1,53 1,32 6.762.888
FLAP 1,41 5,22 1.671.831
Borsa Kapanış % Değ Saat
MERV,BA 11.511,27 0,55 23:00
BOVESP,SAO 59.108,19 -0,01 23:26
INDUR 17.156,85 0,15 23:29
IPC,MXX 46.043,62 0,40 22:59
COMPXR 4.562,19 0,21 23:52
FSP500R 1.994,25 0,14 23:55
TKC,NYS 14,10 -1,19 23:01
/U30,TDC 3,36 0,30 22:00
Cinsi Fiyat %
Brent Petrol Spot 98,6800 -0,20
EUR/TRL 2,8662 0,16
EUR/USD 1,2881 0,13
GBP/TRL 3,6344 0,40
USD/JPY 108,7320 0,33
USD/TRL 2,2236 -0,02
Adı Fiyat %
Cumhuriyet Altını 578,0000 -2,03
Külçe Altın (Dolar) 39.190,0000 -1,04
Külçe Altın (Euro) 30.415,0000 -0,45
Serbest 0.995 Has Altın TL/Gr 86,9740 -0,10
Serbest Piyasa Altın TL/Gr 87,4981 -0,39
Spot Altın TL/Gr 87,4110 -0,09