26 Kasım 2014 Çarşamba
03:17
BIST 10083.530DJI17.814EUR2,7713
BIST 30103.081DAX9.866USD2,2202

Arcelor, Erdemir'de hisse satabilir

Arcelor, Erdemir'de hisse satabilir
www.borsagundem.com

ArcelorMittal’in yüzde 18.7 Erdemir hissesini borsada satma kısıtlaması sona erdi

Ekonomist'in kulis haberine göre, ArcelorMittal’in yüzde 18.7 Erdemir hissesini, 365 gün süreyle borsada satma kısıtlaması geçen hafta sona erdi. 
ArceleorMittal 28 Mart 2012 tarihinde, sahip olduğu Erdemir hisselerinin bir kısmını satarak sahiplik oranını yüzde 25’ten yüzde 18.7 düşürmüştü. Ayrıca hisse oranını yüzde 12.5’e kadar düşürecek hisse alım opsiyonlarını satmıştı ancak bu opsiyonlar süresi dahilinde kullanılmayarak iptal oldular. ArcelorMittal’in şu an sahip olduğu hisseler Erdemir’in halka açıklık oranının yüzde 39’una ve Erdemir günlük işlem hacminin yaklaşık 16 katına takabül ediyor. Bu hisselerin hemen piyasaya gelmesi beklenmemekle beraber orta-uzun vadede hisse fiyatı üzerinde baskı yaratılabileceği kaydediliyor

Arcelor, Erdemir'de hisse satabilir haberini paylaşın
Yorumlar
  ( Toplam Yorum: 10 )


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Adınız :

Yorumunuz :

salih

13 Ekim 2014 Pazartesi 17:50

suana kadar gordugum en guzel hisse eregli kazancini paylasir..2 yilda bana yatirdigim paranin 2 katini kazandirdi

Puan Yok
Katılmıyorum
Katılıyorum

yanlıs

03 Nisan 2013 Çarşamba 19:15

keske biraz arastırsaydınız,degerinin cok altında oldugunu,satmayacaklarını, alım dusunduklerini acıkladılar

Puan Yok
Katılmıyorum
Katılıyorum

uzun vadeci

03 Nisan 2013 Çarşamba 16:02

mittal erdemirden vazgeçemez. bir gün erdemir mittalin olacaktır.

50%
50%
Katılmıyorum
Katılıyorum

xxxxxxx

02 Nisan 2013 Salı 15:52

::::::::::::::::::::::::::;;;;;;;;;

67%
33%
Katılmıyorum
Katılıyorum

HSNÇFTÇ

02 Nisan 2013 Salı 14:44

EREĞLİ KURUTTUN....................

67%
33%
Katılmıyorum
Katılıyorum

şafak

02 Nisan 2013 Salı 13:40

şu ereğli denen kağıt yatırımcısına hic kazandırmadı nasıl bir şirketse güçlü bir kuruluş nasıl oluyorda devamlı zara ediyor anlamak mümkün değil en iyisi bu borsaya hic bulaşmayacaksın zaten zararda olan yerli yatırımcı belki bir gün akıllanırda bu borsadan cıkar yabancılara parasını kaptırmaz iyi uyukular yerli yatırımcı uyumaya devam

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

yatırımcı

02 Nisan 2013 Salı 13:39

blok olarak alınır..... insanları ürkütmenin anlamı yok..... piyasda satsa bile ham diye alırlar inş ... satar

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

hakan akman

02 Nisan 2013 Salı 13:37

her yönüyle eregl'den zarar etti varantları ve hisse senetleri elinde patladı. bizide iki yıldır bekletiyor. Olan hep küçük yatırımcıya oluyor zaten. Endeks 86000 lere geldi, atı alan üsküdarı geçti.

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Gregoryan

02 Nisan 2013 Salı 12:08

Umarım bedava verir! Bu hisseleri kaça almıştı ki?

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

misafir

02 Nisan 2013 Salı 12:05

onuda satsında kurtulalım

100%